Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam tak jak w temacie po przekroczeniu 4 tys. autko przechodzi w tryb serwisowy i wyskakuje einspritzanlage po zgaszeniu błąd znika co może powodować ten błąd
Opublikowano
pompa nowa ti automotive filtr nowy mann a jak sprawdzić pompę w baku?
Opublikowano

To jest błąd układu wtryskowego, nie pomp.

Podłącz auto pod komputer - to po pierwsze. Bez dokładnej diagnostyki nikt nie zrobi następnego ruchu. Przyczyn moze być kilka - wtryski, czujniki CR- na pompie i na szynie i jeszcze pare innych rzeczy.

Opublikowano
Stawiał bym na najczęstrze usterki naszych 3.0D czyli wstępna pompa paliwowa. Musicie mieć ciśnienie na filtrze 4-6 bar.
Opublikowano

A ja napiszę,że spotkałem się z takim błędem i okazało się,że ten błąd powodował padnięty wtrysk ;)

mimo tego,że komp pokazywał korekty ok.

Opublikowano
U mnie ten błąd pokazywał się gdy miałem uwaloną pompkę w baku, komunikat zapalał się gdy ta nie pompowała już odpowiednio paliwa przez co dochodziło do zapowietrzenia się układu i spadku ciśnienia. Tak więc powodów może być sporo.
"Możesz mieć każde auto, M5 i tak jest szybsze..." - Jeremy Clarkson
Opublikowano

U mnie spadł przewód, który podaje paliwo z lewej komory na pompę progową i silnik gasł.

Na kompie komunikaty odnośnie ciśnienia paliwa.

W komorze silnika w przewodzie za filtrem paliwa samo powietrze było.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Witam koledzy .. dzisiaj jechałem sobie swoją "babcią" i pojawił sie komunikat einspritzanlage... silnik zgasł.

Stanąłem samochodem sprawdziłem bezpiecznik od pompy - przepalony. no nic pewnie umarła.

Kupiłem nową pompę pierburga założyłem nowy bezpiecznik i co...?

auto odpaliło na chwilę pochodziło z minutę elegancko i nagle silnik się zatrzymał... sprawdzam ponownie bezpiecznik od pompy paliwa niestety znów przepalony... miał ktos podobny problem...?

Pozdrawiam.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pewnie masz gdzieś zwarcie na wiązce do pompki i upala bezpiecznik, posprawdzaj czy gdzieś się nie przetarły kabelki, może gdzieś je przycięło coś.
Opublikowano
Witam problem rozwiązany - zatarta była pompka w baku i ona paliła bezpiecznik. Wymiana na nową i auto śmiga jak nowe. :8)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mam rozumieć że praktycznie od zaraz zatarło ci nową oryginalną pompę? :shock:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.