Skocz do zawartości

F10 550i xDrive 2012


Pemek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 585
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Śliczna Pemek naprawde dla mnie jeszcze tylko jasna skóra i obszyta deska , ciekawe jest też to że silnik bez VANOSA I VALVETRONICA całkiem jak za czasów przedliftowej E39 540i :wink: oby służyła bezawaryjnie jak najdłużej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:mrgreen: DOBRE!

 

Sliczny agregat - tez bym sie cieszyl jak dzieciak :cool2:

 

Mój poprzedni post został wywalony przez admina bo prawdopodobie wklejone silniki te nie były produkowane przez BMW, ale i tak zawiało trochę smutną cenzurą

rodem z Białorusi.

 

Więc napisze jeszcze raz: Pemek o twoim silniku można się wypowiadać prawie w samych superlatywach , ale sliczny to on napewno nie jest dlatego że widać tylko kable i 25kg plastiku.

 

 

Tu jest piękny silnik:

http://carphotos.cardomain.com/ride_images/1/1047/361/2615180004_large.jpg

Edytowane przez 530dat

Jak w Trzech prostych krokach zniszczyć wspaniałą marke jaką jest BMW ?


Krok Pierwszy : Zastąp napęd na tył napędem na koła przednie w 2015r

Krok Drugi: Wpakuj silnik 3 cylindrowy z MINI do limuzyny BMW 3 w 2016r

Krok Trzeci: Wpakuj silnik 4 cylindrowy do limuzyny BMW 7 w 2016r

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
to fakt ale piękno przeminęło (albo może piękno już było ) a świat idzie do przodu i nie ma się nad czy rozprawiać nawet silnik diesla kiedyś ładniej wyglądał w BMW np.525 tds albo w124 300d Pemek sory za off Edytowane przez gorik79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi się udało lekko rozciąć Dakotę na siedzisku pasażera. Nie wiem w jaki sposób, siedzi tam ktoś raz na dwa tygodnie. Niezależnie od rodzaju skóry, trzeba bardzo uważać. Dakota może być bardziej wytrzymała na przetarcia związane z długotrwałą eksploatacją.

 

Przeciąłeś na wylot?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Ostatnie 200-300 km na autostradzie przejechałem z prędkościami oscylującymi około 200km/h. Spalanie wyszło całkiem, całkiem. Ale w mieście o takim wyniku można tylko pomarzyć.

 

http://images82.fotosik.pl/22/36ff9f7d031d5a85gen.jpg

Edytowane przez Pemek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnie 200-300 km na autostradzie przejechałem z prędkościami oscylującymi około 200km/h. Spalanie wyszło całkiem, całkiem. Ale w mieście o takim wyniku można tylko pomarzyć.

 

 

A robiłeś eksperyment najniższego spalania, np. przy 70km/h?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Pemek jedzi z przyjemnosci jazdy autem a nie z przyjemnosci malego spalania przy takim super wozie splanie jest daleko w ........... .

Ci ktorzy posiadaja 520d to maja owszem przyjmnosc z malego spalania ale to na forum jest opisane w tak zwanej Trylogi 520d - czy warto kupic:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spalanie z trasy moim zdaniem bardzo przyzwoite jak na 400konny motor. Co do wątku o 520d to mniej tam o spalaniu,a więcej przekonywania osób które nigdy nie jechały tym autem,że można nim wyprzedzić i przy okazji nie zginąć
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kupiłem tego silnika do jazdy o kropelce, ale jak na moją prędkość w trasie, 5 postojów, na których nie wyłączałem motoru przez kilka minut dla ostudzenia turbin, i ponad 15 minut czekania przed wyjazdem na żonę, która "jeszcze coś tam pakowała", to chyba nie jest źle jak na 400-konny silnik :D

Ale chciałem podzielić się tymi informacjami z forumowiczami, może komuś się przydadzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pemek jedzi z przyjemnosci jazdy autem a nie z przyjemnosci malego spalania przy takim super wozie splanie jest daleko w ........... .

Ci ktorzy posiadaja 520d to maja owszem przyjmnosc z malego spalania ale to na forum jest opisane w tak zwanej Trylogi 520d - czy warto kupic:)

 

Nie miałem intencji zacząć wątku o spalaniu, bo mnie ten temat mało zajmuje, ale chciałem porównać z ze starym wolnossącym M54. Dlaczego? Bo wioząc tydzień temu żonę po operacji kręgosłupa, zostałem odgórnie przymuszony do wolnej i płynnej jazdy, która zaowocowała spalaniem na poziomie 6,5L na 100km w trasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

sąsiad to nie jest S TYPE 4.2R :?: :?:

 

jeżeli to te auto to możecie się "ścignąć", "stare" V8 na kompresorze kontra "nowe" V8 na dwóch turbinach ....ciekawe jaki były wynik, dźwiękiem wygrywa jednak jag...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:D dobry pomysł! :wink: Sprawdzę czy to rzeczywiście ta mocniejsza wersja, czy tylko naklejki...

Nie znam się zupełnie na Jagach, nigdy mnie nie kręciły i zawsze stawiałem je niżej od niemieckiej trójki.

Nie ma to jak BMW ! :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.