Skocz do zawartości

Czy BMW koniecznie musi być na 4 kołach? Spójrzcie...


Rekomendowane odpowiedzi

Rewelka!!! :clap: Ostatnio zgłębiałam właśnie w miłym towzrzystwie :D fenomen trzymania się drogi takiego trójkołowca. Chętnie chociaż spróbowałabym jazdy tym pojazdem, ale koniecznie na krętej drodze :cool2: !!

w oczekiwaniu na zerodwójkę


Pzdr

Justyna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Isetta też była na trzech kółkach...
Isetta była na czterech :)

 

http://img.photobucket.com/albums/v239/lazydog108/BMW%20600/BMW%20Isetta%20250/BMW%20Isetta%20300/iz2003-02.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v239/lazydog108/BMW%20600/BMW%20Isetta%20250/BMW%20Isetta%20300/iz2003-05.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie się marzy motocykl...

 

Stare klasyczne Bmw :wink: Mi też :8)

 

Jaki problem?

 

W styczniu kupiłem sobie BMW R4, rocznik 1934 - III seria. Do tej pory mam już prawie wszystko skompletowane, zostały ostatnie drobne prace mechaniczne, lakierowanie i składanie - na wakacje będzie zrobiony.

 

A tak wygląda III seria R4:

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M118300

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Isetta też była na trzech kółkach...
Isetta była na czterech :)

 

http://img.photobucket.com/albums/v239/lazydog108/BMW%20600/BMW%20Isetta%20250/BMW%20Isetta%20300/iz2003-02.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v239/lazydog108/BMW%20600/BMW%20Isetta%20250/BMW%20Isetta%20300/iz2003-05.jpg

 

A byłem przekonany...... no cóż kjubus człek uczy się całe życie...dzięki!

 

A te r4 wygląda jak zundapp sahara????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

A te r4 wygląda jak zundapp sahara????

 

Zundapp Sahara (na którego poluję od dawna) to kolos. To (obok R75) najlepszy wojskowy motocykl na świecie. Masa dopuszczalna przekracza 800 kg. Przy nim R4 to miniaturka. Ale rzeczywiście BMW i Zundappy z tamtych lat mają podobnie rozwiązane ramy i sposób mocowania zbiorników paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

I zadziwie Cie Justy ale podobno trzyma sie drogi niesamowicie

I właśnie o to mi chodziło!! Słyszałam, że takie trójkołowce trzymają się świetnie drogi. :cool2: A w zasadzie oświecił mnie mój mężczyzna... :dance: , choć jest to dla mnie zrozumiałe. Ale każda uwaga jest cenna, dziękuje. :roll2:

w oczekiwaniu na zerodwójkę


Pzdr

Justyna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm...tez mam trójkołowca tyle że VELOREXA :D:D fotki już zapodawałem :D

 

 

Hmmm..masz fotki tej swojej R4 ?

 

Niedaleko mnie taki dziadzius ( bywalec wielu zlotów itepe) ma KS 750...

 

Koncesjoner REBAULT pan Nazaruk ma kilka DKW, Victorii..i coś tam jeszcze. Z kolei sąsiad mój ma DKW i NSU ( lata 20...) to dopieor wygląda...

 

 

Sam posiadam MZ Trphy rok 69, Simson Schwalbe , Komarki i tym podobne....Planuję zakup Junaka i jakiejś "setki" przedwojennej by od czegoś zacząc :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...
  • 1 rok później...
Nie wszystkie Isetty miały 4 koła. Na zdjęciu jest Isetta 3-kołowa, wersja na rynek angielski. Przepisy podatkowe w Anglii były luźniejsze dla pojazdów trójkołowych, dlatego Isetty sprzedawane na tamtym rynku miały trzy koła. Model nazywał się dokładnie Isetta 300 Export Dreirad Special.
(O=00=O)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.