Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Kupuję kolejną e39, jest ich sporo ze sportowym zawieszeniem. W związku z tym mam pewne wątpliwości.

 

Czy ktoś z Was jezdził autem ze oryginalnym sportowym zawieszeniem (M) ? Czy jest wciąż komfortowe (felgi 17) ? Jak wyglada sprawa serwsowania - na pewno inne, droższe elementy, ale czy jest bardziej wytrzymałe ?

 

pozdrawiam

loco


'08 530iA touring xdrive; '05 118iA; '04 F650GS Dakar

['05 325i touring; '91 325i touring; '90 318iA; '01 320td; '01 530iA touring; '00 525i; '97 523i; '95 525i touring; '90 318is; '85 320i]

Opublikowano

Czy pewien jesteś że masz zawieszenie z M-pakietu?

 

Twardsze jest, sprawa wytrzymałości wg. mnie bez różnicy.

Jak sama nazwa mówi nie jest komfortowe, choć jak dla mnie to aż tak twarde nie jest.

www.bmw-uzywane.com

http://img115.imageshack.us/img115/7632/88263882bl9cn0.jpg

M3 3.0 E36 '95 Turbo - okolice 500 KM

Opublikowano
ja mam e46 z taka zawiecha, z calym Mpakietem. Jest twardziej co nie jest tragedia, chociaz w Polsce ciezko sie jezdzi po tych dziurach. Gorszym problemem jest to ze jest bardzo niska, takze niektore garby, albo wjazdy pochyle na parking i zjazdy sa nie do przebycia, na kraweznik tez nie wjedziesz. Trzeba bardzo uwazac. No ale za to jak wyglada....;-)
Opublikowano
Czy pewien jesteś że masz zawieszenie z M-pakietu?

 

Nie mam, rozważam zakup samochodu z takowym.

loco


'08 530iA touring xdrive; '05 118iA; '04 F650GS Dakar

['05 325i touring; '91 325i touring; '90 318iA; '01 320td; '01 530iA touring; '00 525i; '97 523i; '95 525i touring; '90 318is; '85 320i]

Opublikowano

Pozwoliłem sobie odswierzyć, bo w niedzielę jadę do Niemiec i koniecznie muszę porozmawiać z kimś kto ma e39 z zawieszeniem M, mam taką na oku, a nie chcę ładować kupę kasy w coś co mnie będzie potem irytować...

 

Jest tu posiadacz takiego auta ?

loco


'08 530iA touring xdrive; '05 118iA; '04 F650GS Dakar

['05 325i touring; '91 325i touring; '90 318iA; '01 320td; '01 530iA touring; '00 525i; '97 523i; '95 525i touring; '90 318is; '85 320i]

Opublikowano
Pozwoliłem sobie odswierzyć, bo w niedzielę jadę do Niemiec i koniecznie muszę porozmawiać z kimś kto ma e39 z zawieszeniem M, mam taką na oku, a nie chcę ładować kupę kasy w coś co mnie będzie potem irytować...

 

Jest tu posiadacz takiego auta ?

 

Ja mam E39 z zawieszeniem z M'ki ale nie wiem czy ci pomoge bo E39 z normalnym zawieszeniem nigdy nie jezdzilem wiec nie mam punktu odniesienia.

Ale jak cos to jestem wieczorami pod gg: 2810731

Opublikowano
Ja mam z oryginalnym zawieszeniem sportowym - wiem z VIN że jest oryginalne. Jak coś to zapraszam na gg
http://www.maszty-flagi.com/bmw/E39_forum.jpg
Opublikowano

Witam!

Jak masz zamiar kupić bmkę to tylko z zawiechą od mki,komfort prawie taki sam i ceny tylko amorków się różnią i to nieznacznie.A po zakrętach będziesz smigał bezpieczniej.Ja osobiście w swoich dwóch bmkach miałem i mam takowe i jestem zadowolony.Jeżdziłem kumpla na standartowym zawieszeniu i jak dla mnie była trochę za miękka w zakrętach.Pozdrawiam!!!!!!!!!!

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
ja mam e46 z taka zawiecha, z calym Mpakietem. Jest twardziej co nie jest tragedia, chociaz w Polsce ciezko sie jezdzi po tych dziurach. Gorszym problemem jest to ze jest bardzo niska, takze niektore garby, albo wjazdy pochyle na parking i zjazdy sa nie do przebycia, na kraweznik tez nie wjedziesz. Trzeba bardzo uwazac. No ale za to jak wyglada....;-)

 

witam, a powiedz jak jezdzisz nia w zimie? ja kupilem teraz BMW E36 coupe ze sportowym zawieszeniem, jest strasznie niska, tak jak piszesz, co zrobie w zimie? wiem ze jeszcze duzo czasu, ale zawsze dobrze wiedziec wczesniej! pozdrawiam

Opublikowano
Ja mam zawieszenie M-technik, ale w E36 coupe. W porównaniu ze zwykłą coupe nie zauważam specjalnej różnicy w wysokości. Za to w prowadzeniu nie ma porównania. W zakrętach auto bardzo mało się przechyla, dzięki twardszym nastawom, a zwłaszcza przedniemu stabilizatorowi fi 26mm zamiast fi23mm. Auto nie podskakuje na dziurach, jak to ma miejsce przy niefachowym obniżaniu i utwardzaniu zawieszenia. Moim zdaniem doskonały kompromis pomiędzy komfortem a prowadzeniem. Dziwię się, czemu wszystkich coupe nie wypuszczają tak w standardzie, a opcją nie jest miękkie zawieszenie.
Opublikowano
Moja Becia jest strasznie niska. czasem jak szybciej wjade na prog zwalniajacy to przychacze, a co do zimy, to chodzilo mi o to ze spada snieg, robia sie zaspy i jak tu jezdzic, przeciez zderzak to jest moment zeby go urwac, zastanawiam sie czy nie bede jej musial podniesc na zime, tylko jak to najlepeij zrobic, bo jak sniegu nie ma to jest super, ale pozniej....
Opublikowano

ja w swojej 39-tke również mam fabryczny M-pakiet zawieszania, i jedno z czym niestety jest problem w Polsce - jak mówili poprzednicy to wysokie chodniki i niestety cholerne garby (głównie na osiedlach).

czasami nawet jak sie bardzo uważa to potrafi zachaczyć.

ogólnie - auto zdecydowanie lepiej trzyma sie drogi - zwłaszcza zakręty, skręty i podobne manewry przy większych szybkościach tylko z M'ką.

jeśli chodzi o zimę to trzeba pamiętać że to fury z tylnym napędem - dla osób które się przesiadły z przedniego (a'la mój qmpel) skończyły sie przygodą w rowie.

podsumowując - Mpakiet przynajmniej zawieszania tylko i wyłącznie.

Małżeństwo to głupota, lepiej kupic se kota ;)

http://images.spritmonitor.de/247664_5.png

Opublikowano

Witam,

 

Posiadam E39 z fabrycznym zawieszeniem M-Sport - tak na 100% przekonalem sie po sprawdzeniu po VIN'ie w ASO. Jesli chodzi o roznice w cenie elementow zawieszenia to jedyna roznica to amortyzatory. Reszta jest taka sama jak w zwyklym zawieszeniu. Mam felgi 16'stki i opony 225/55/15. Niestety jak juz wspominal kolega powyzej, nie mam punktu odniesnienia bo nie jezdzilem E39 ze zwyklym zawieszeniem. Dla mnie zawieszenie jest naprawde w porzadku. Jesli chodzi o komfort to nie sadzilem, ze moze byc tak komfortowe. To w dalszym ciagu jest raczej limuzyna a nie auto "N" grupowe czy WRC :-). Dla mnie auto trzyma sie drogi naprawde dobrze. W zakretach nie uczucia, ze za chwile bekie "fikolek na bok" (o zgrozo jak sobie przypomne mojego Scenic'a to az mam "gesia skorke" no ale to historia). Po zmianie opon z zimowych na letnie wyczuwam bardziej twardosc zawieszenia... ale nadal jest w porzadku.

Minusem sa polskie dzikury, lezacy policjanci, krawezniki itp. W dodatku posiadam zderzak przedni od M-technik i naprawde trzeba uwazac (jak dotad mialem problem dwa razy: raz przy zakupie jak wiazlem na lewecie auto do rejestracji w niemczech - nie moglem zjechac z lawety:-) trzech facelow musialo mi pomoc naciskajac tyl i podnoszac przod, drugi raz to zjazd z garazu wielopoziomowego - lekko zaszorowalo ale jakos sie uwolnilem). Mimo tego i tak jeszcze raz wybralbym to zawieszenie.

 

Tak naprawde to nie koncentruj sie tym jako kryterium przy zakupie swojego samochodu. Jest sto innych wazniejszych elementow, dla ktorych warto kupic dany samochod badz nie. Jak auto bedzie Ci odpowiadalo i bedzie mialo M-Sport suspension to ok, jak nie to dla mnie nie bylby wystarczajacy powod do rezygnacji. Ale na koniec dnia - wybor nalezy do Ciebie.

 

Powodzenia w zakupie.

 

Pozdrawiam,

Artur

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.