Skocz do zawartości

F10 520/525 d/xd – nowe 2012 czy Premium Selection (PS)


speedofsound

Rekomendowane odpowiedzi

ja to myśle że przy zakupie PS diabeł leży w szczegółach, tj. bardzo dobrych oględzinach wozu.

No i logice - jak wóz ma ponad 25 tyś zrobione w 10 mieś to sporo jeździł, zdarte felgi, turbo gwiżdże, uszkodzenia tu i uwdzie - można sporo wywnioskować i brać inne. Sporo tego do wyboru.

A wycena poszczególnych PS jest z kija brana - liczy się chyba tylko data rej. i cena katalogowa. Stan nienjest brany pod uwage w wiekszości przypadków.

 

Co do rabatu na nowe - ja dostałem oferte na nowe 328xi z 235 na 215 tyś. Jest w tym rabat na polski pakiet bodajże i automat.

 

 

co do leasingu w bmw to jakiś średni jest. 109% ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 139
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

co do leasingu w bmw to jakiś średni jest. 109% ?

 

Mają chyba promocje 103%/105% na serie 3 i 5, przynajmniej kiedyś mieli. Ale dużo zalezy od warunków na jakie bierzesz auto.

 

Ja dostałem na używane roczne F10 oferty na 108% i 110%, co dla mnie jest bardzo OK (nie z ASO).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ja mam leasing. i nie jest to problem. Jesli chodzi o dokumenty to podatki w takim przypadku placi leasing a leasingobiorca musi zadbac tylko o dostarczenie przetlumaczonych papierow od dealera z anglii. Anglicy wiedza zreszta dokladnie czego potrzebujesz wiec prowadza "za raczke" klienta bo wiedza jak sprzedaz powinna wygladac. Nie jest to tak jak u nas ze gdy kasa wplynie na konto dealera to juz jestes obcy czlowiek lub nawet intruz.

 

Ile extra zaplaciles leasingodawcy za auto z zagranicy? Kiedys jak przegladalem tabele oplat millennium to wychodzilo ok 3 tysi za taka usluge.

pozdrawiam

Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ja mam leasing. i nie jest to problem. Jesli chodzi o dokumenty to podatki w takim przypadku placi leasing a leasingobiorca musi zadbac tylko o dostarczenie przetlumaczonych papierow od dealera z anglii. Anglicy wiedza zreszta dokladnie czego potrzebujesz wiec prowadza "za raczke" klienta bo wiedza jak sprzedaz powinna wygladac. Nie jest to tak jak u nas ze gdy kasa wplynie na konto dealera to juz jestes obcy czlowiek lub nawet intruz.

 

Ile extra zaplaciles leasingodawcy za auto z zagranicy? Kiedys jak przegladalem tabele oplat millennium to wychodzilo ok 3 tysi za taka usluge.

 

Nic dodatkowo nie placilem (BRE Leasing)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście nie mogę powiedzieć złego słowa o autach z programu premium selection. Nabywaliśmy w przeciągu ostatnich 7 lat pięć samochodów w programie premium selection oszczędzając od ok. 30.000 zł do ponad 80.000 zł na aucie. W samochodach oczywiście było widać pewne ślady zużycia (jeśli komuś bardzo przeszkadza jakiś element można kupić nowy i wymienić) jednak nie większe niż po około roku użytkowania samochodu we własnym zakresie (porównanie z X1 kupionym jako nowy u dilera).

 

Im samochód posiada bogatsze wyposażenie, tym oszczędność jest większa. Na przykładzie e90 z bardzo bogatym wyposażeniem oszczędność wyniosła prawie 80.000 zł.

 

Kupowaliśmy zarówno samochody, które były już na miejscu u dilera jak i pojazdy importowane na zamówienie.

 

Samochody najczęściej są na gwarancji fabrycznej - istnieje również możliwość przedłużenia gwarancji o kolejne dwa lata lub 250.000 km. Na chwilę obecną w aucie kupionym w 2011r. mam gwarancję do października 2014r., a więc warunki lepsze niż na nowy samochód z salonu. Natomiast w PS brak jest zazwyczaj pakietu serwisowego na 5 lat lub 100.000 km.

 

W żadnym z aut nie zdarzyła się awaria świadcząca ewidentnie o złym traktowaniu pojazdu przez I właściciela. Miały miejsce typowe dla modeli usterki, które usuwane były w ramach gwarancji.

 

Co do napraw blacharskich nie wypowiem się, bo nawet nie sprawdzałem aut pod tym kątem. W umowie jest chyba stosowny zapis, że auto jest bezwypadkowe, więc zawsze pozostaje roszczenie do sprzedającego.

 

Podsumowując - jeśli komuś nie zależy na osobistym konfigurowaniu samochodu i nie przeszkadzają mu ślady normalnego zużycia, które tak czy inaczej pojawią się w naszym samochodzie po kilku miesiącach użytkowania to jak najbardziej polecam.

 

Jeśli natomiast ktoś jest gotowy zapłacić kilkadziesiąt tysięcy więcej za możliwość skonfigurowania samochodu wyłącznie dla siebie to jego decyzja i nie będę go przekonywał do PS.

 

Na marginesie mogę dodać, że frajda z odbioru samochodu PS była nie mniejsza, niż samochodu nowego. Zapach nowości - w zasadzie ten sam. Problemy przy zakupie - podobnie ważkie - 318i w m-pakiecie i z automatem czy 320i bez tych opcji...

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...

A wycena poszczególnych PS jest z kija brana - liczy się chyba tylko data rej. i cena katalogowa. Stan nienjest brany pod uwage w wiekszości przypadków

Dealer bmw exAG ma bardzo szczegółowy opis zużycia samochodu, każda rysa ma długość w cm i umiejscowienie, poziom zabrudzenia, co jest do lakierowania, zużycie tapicerki itd. Inną kwestią jest ile chce z tych informacji przekazać zainteresowanemu klientowi i jak je przedstawi...

Wiadomo, ze to co w DE jest do wymiany u nas się "podpoleruje", "podplakuje", "wyciągnie" i "się zrobi" :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakupiłem w 2012r. roczne F10 530Xd używane od dealera z Niemiec. Cena 220 tyś. leasing 109%.

Byłem nastawiony na nowe z salonu cena po negocjacji (nie byli wtedy skorzy do upustów - 3%) wynosiła 350 tyś leasing 107%.

Wyposażenie dodatkowe uboższe od tego, które chciałem mieć w nowym o 5 tyś., dodatkowo wykupiłem pakiet serwisowy i felgi z oponami 19" za 18 tyś.

Realna różnica w cenie to 111 tyś. (zakładając, że felgi 18" calowe, na których przyjechał samochód kosztują 8 tyś no i musiałem/chciałem dokupić nowe opony zimowe 4 tyś.) za roczny samochód z przebiegiem 25 tyś. km.

Samochód spisuje się bardzo dobrze.

Co do jazdy na maxa to nie wyobrażam sobie, żeby ktoś przy tej mocy cały czas cisnął do oporu na normalnych drogach bo się nie da, tym bardziej w Niemczech. No chyba, że na jakimś torze.

Sam lubię docisnąć i nie przeszkadza mi to, że ktoś robił to samo wcześniej - od tego samochód się nie rozpadnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zapominajcie o jednej ważnej sprawie.

W każdym samochodzie PS kupowanym u dealera można dokupić gwarancję. Nawet na 3 lata lub do 200.000 km przebiegu.

Więc jak mamy gwarancję w samochodzie rocznym z przebiegiem 25.000 km jeszcze na kolejne 4 lata i na 175.000 km to nie ma siły, jak ma coś się sepsuć to się zepsuje.

I to jest gwarancja od BMW a nie od jakiejś tam firemki ubezpieczeniowo gwarancyjnej.

 

 

Jeszcze odnośnie stanu aut.

Są samochody zryte, czasami zryte jak nie wiadomo co - to są te najtańsze i tych delaerzy nie kupują, opis przeraża, nie wiadomo jak to w rzeczywistości wygląda wiec nie ma sensu pakować się w ciemno.

Są samochody normalne - czyli średnie cenowo, normalnie użytkowane, będą miały odpryski na masce, gdzieś tam przytartą felgę, może jakieś nie wielkie zarysowania na lakierze, może będzie trzeba polakierowac któryś zderzak, będą miały +/- 20.000 km i będą bardzo dobrze wyposażone.

Są samochody idealne - i te są droższe, zazwyczaj mają małe przebiegi ale też nie mają dużego wyposażenia, raczej średnie, są też takie z dużym i nietypowym wyposażeniem i te są już bardzo drogie.

Edytowane przez Os_

www.bmw-uzywane.com

http://img115.imageshack.us/img115/7632/88263882bl9cn0.jpg

M3 3.0 E36 '95 Turbo - okolice 500 KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi gwarancję proponowali w cenie bodajże

 

Wszystko zalezy jak się dogadasz, jeden chce mieć w cenie żeby było w leasingu, drugi chce płacić oddzielnie a jeszcze inni wogole nie chcą tego mieć.

www.bmw-uzywane.com

http://img115.imageshack.us/img115/7632/88263882bl9cn0.jpg

M3 3.0 E36 '95 Turbo - okolice 500 KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W temacie chyba bylo napisane wszystko,

Obie bmw mialem z PS a swoje 2 auto kupilem PS i bylo idealne, pachnace nowoscia, jezdzone 6 miesiesiecy 17k km. f11 525 katalog 354 k pln zaplaccone 213 k. To sobie policzcie ile taniej. Przepasc.

 

Moje rady to.

- trzeba umiec sie targowac

- nie spieszyc sie, auta pojawiaja sie co tydzien, ja kupowalem 6-8 tygodni

- obdzwonic kilku dealerow

- znalesc dealera co chce auto sprzedac a nie narznac cie na nim do oporu, to samo auto probowali mie sprzedac za 235 a cwaniak bialegostoku nawet za 250

- zmusic dealera by codziennie sprawdzal auta i wysylal propozycje natychmiast, bo dobre auta znikaja szybko.

- auta stojace w polsce sa na drozsze o ok 15k bo takie auto takie dealera kosztuje bo stoi na placu i jest to marza dla narwanych ktorzy jak zobacza to musza miec.

- kupowac takie PS ktorych wlascicielem bylo bmw ag bo to sa sluzbowki niemieckich dyrektorow ludzie, raczej spokojni.

- unikac demowek z salonow i aut dla prasy (te ostatnie maja specjalny kod w liscie opcji)

- na auta PS nalezy sie jak psu buda 2lata gwarancji i dealer daje dodatkowy rok nawet jak orginalnej jest 13m

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
W temacie chyba bylo napisane wszystko,

Obie bmw mialem z PS a swoje 2 auto kupilem PS i bylo idealne, pachnace nowoscia, jezdzone 6 miesiesiecy 17k km. f11 525 katalog 354 k pln zaplaccone 213 k. To sobie policzcie ile taniej. Przepasc.

 

Moje rady to.

- trzeba umiec sie targowac

- nie spieszyc sie, auta pojawiaja sie co tydzien, ja kupowalem 6-8 tygodni

- obdzwonic kilku dealerow

- znalesc dealera co chce auto sprzedac a nie narznac cie na nim do oporu, to samo auto probowali mie sprzedac za 235 a cwaniak bialegostoku nawet za 250

- zmusic dealera by codziennie sprawdzal auta i wysylal propozycje natychmiast, bo dobre auta znikaja szybko.

- auta stojace w polsce sa na drozsze o ok 15k bo takie auto takie dealera kosztuje bo stoi na placu i jest to marza dla narwanych ktorzy jak zobacza to musza miec.

- kupowac takie PS ktorych wlascicielem bylo bmw ag bo to sa sluzbowki niemieckich dyrektorow ludzie, raczej spokojni.

- unikac demowek z salonow i aut dla prasy (te ostatnie maja specjalny kod w liscie opcji)

- na auta PS nalezy sie jak psu buda 2lata gwarancji i dealer daje dodatkowy rok nawet jak orginalnej jest 13m

 

 

No to byl zdecydowanie dobry zakup. Na taka opcje to sam bym sie skusil nawet jesli cenie sobie mozliwosc konfiguracji nowego.

Bardzo ciekawe sa rowniez Twoje rady. Gdy na PS jest rabat 40% i jeszcze do tego nie jest to demo czy testowka to nic tylko brac. Oferty PS jakie ja widywalem to jednak 20-25% tansze samochody. czesto nieco styrane i w porownaniu z takimi uwazalem zakup nowego z "wychodzonym" porzadnym rabatem za bardziej oplacalny a przede wszystkim przyjemniejszy i dajacy wiecej satysfakcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak u nas padnie ZUS to też bedzie jak w Afryce.

2002 dług publiczny 352 mld zł

2011 dług publiczny 774 mld zł to jest 56% PKB

2013 dług publiczny 815 mld zł

jak myslisz kto za to beknie?

hejka

 

Ja od kilku lat powtarzam, że grunt to mieć szybkie auto. Aby spokojnie uciec, zanim zamkną granice. Potem to już bedzie słabo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jak u nas padnie ZUS to też bedzie jak w Afryce.

2002 dług publiczny 352 mld zł

2011 dług publiczny 774 mld zł to jest 56% PKB

2013 dług publiczny 815 mld zł

jak myslisz kto za to beknie?

hejka

 

Ja od kilku lat powtarzam, że grunt to mieć szybkie auto. Aby spokojnie uciec, zanim zamkną granice. Potem to już bedzie słabo.

 

:cool2: :D No to chyba musze wymienic silnik bo wg tych kryteriow moim daleko nie sp...le.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
:cool2: :D No to chyba musze wymienic silnik bo wg tych kryteriow moim daleko nie sp...le.

 

Mam ten sam problem. Pozostaje mieć nadzieje, że do czasu zamkniecia granic pojawi się jakiś chip albo box podnoszacy moc naszych F10tek ;)

 

 

Trzeba pisac petycje do rzadu o interwenscje dyplomatyczna! Jak to jest ze te okropne Niemce zakodowali nam samochody tak zebysmy za ich granice w przypadku ekonomicznej katastrofy nie dali rady smignac. :nienie: Zreszta mysle ze Ruscy tez musieli maczac w tym palce...no i nasz prezydent oczywiscie. I tak w rezultacie podwyzki akcyzy plus zbrodniczego kodowania my biedni polacy zostalismy skazani na wleczenie sie po drogach w 520D :mad2: Panie Premierze, jak zyc? :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.