Skocz do zawartości

Oglądanie DVD w czasie jazdy

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam pytanie dotyczące odblokowywania DVD (tak by obraz był dostępny również w czasie ruchu pojazdu).

Na Youtube`ie widziałem reklamy jakiegoś cudownego dysku który sprawia że w bardzo prosty sposób można ten cały system odblokować. Na forum czytałem również, że da się tą funkcję odblokować poprzez ingerencję w oprogramowanie samochodu, ale ginie po aktualizacjach softu czy coś takiego (niestety nie znam się na tym) - pytanie do ludzi mających w tym temacie jakąś wiedzę - jakie są różnice w obu przypadkach i jakie rozwiązanie ewentualnie byście polecali

Póki co samochód sprawuje się idealnie żadnych atrakcji typu drgania, ściąganie, "ciężkie" zapinanie biegów, krzywe szyby,piszczenia więc nie zamierzam sobie sam nic "spieprzyć".

Strona z tymi dyskami od jakiegoś czasu jest niedostępna, może ktoś wie co się stało, ale na ebay`u widziałem kilka razy te płytki po 120 Euro od prywatnych osób.

Opublikowano
  • Autor

Jeżeli naprawdę nie mozna nic popsuć to proszę o jakieś namiary na kogoś w 3miasta lub okolic.

Z góry dzięki.

Jak nie mozna robić reklamy to proszę o namiary na maila [email protected]

Opublikowano
Kruk, chyba może pomoc :D

Bimmer Retrofit Polska

Zajmujemy się diagnostyką, kodowaniem, programowaniem, naprawą sterowników, doposażenia moduły BMW, konwersją BMW z importu, DVD FREE, CIC seria F i E, BMW APPS, imp. naprawczych kodów FSC

Nasza firma posiada w BMW AG status External Service Partner

• 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Mam pytanie dotyczące odblokowywania DVD (tak by obraz był dostępny również w czasie ruchu pojazdu).