Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
autko odpaliło i zaraz zgasło i już nie odpaliło zachowuje się tak jakby nie dostawała paliwa podejrzewam że to pompka paliwowa lecz nie wiem jak ją wymontować. zdemontowałem siedzisko i odkręciłem dekle lecz nie mam pojęcia jak wymontować samą pompkę może macie jakiś pomysł, z góry dziękuje. O i najważniejsze pod którym deklem jest pompka paliwowa.
Opublikowano
pompa znajduje sie pod deklem z prawej strony , ale sprawdz inaczej zobacz czy masz paliwo w wężykach które idą do pompy wtryskowej od filtra ,one są przezroczyste ,jak nie ma paliwa to odepni wężyk który idzie od chłodniczki paliwa do filtra filtra paliwa i wlącz zapłon jak paliwo leci to pompka w zbiorniku dobra
Opublikowano

Pompa w baku nie ma nic do tego , sama pompa glowna vp44 powinna zassac paliwo ...

Pierwsze co to spróbuj odpalic na plaka jeśli pompa jest sprawna to będzie chodził , bo byc może zapowietrzony ...

Jeśli zgaśnie po plaku to niestety pompa do regeneracji , wtedy daj znać , lub wejdz do nas na strone ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Przypominam że vp44 nie zaciągnie sama paliwa jeśli w baku jest mniej niż ok 1/4 a pompka w baku jest zepsuta.Przynajmniej tak było u mnie i paru innych osób. Sorry za mały offtop ale jak już mówisz o CR to powiedz mi przy okazji TC czy polecasz regenerację wtrysków CR czy nowe.
Opublikowano
Przypominam że vp44 nie zaciągnie sama paliwa jeśli w baku jest mniej niż ok 1/4 a pompka w baku jest zepsuta.Przynajmniej tak było u mnie i paru innych osób. Sorry za mały offtop ale jak już mówisz o CR to powiedz mi przy okazji TC czy polecasz regenerację wtrysków CR czy nowe.

to \zależy jak bardzo są zepsute :)

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Pompa w baku nie ma nic do tego , sama pompa glowna vp44 powinna zassac paliwo ...

Pierwsze co to spróbuj odpalic na plaka jeśli pompa jest sprawna to będzie chodził , bo byc może zapowietrzony ...

Jeśli zgaśnie po plaku to niestety pompa do regeneracji , wtedy daj znać , lub wejdz do nas na strone ...

 

Z tym zasysaniem to zdania sa podzielone. Lepiej jak paliwowa jednak pracuje.

A co gasniecia na plaku, to zanim oddasz pompe do regeneracji wymien filtr paliwa. U ojca gaslo bo mial filtr zawalony.

Opublikowano
Przypominam że vp44 nie zaciągnie sama paliwa jeśli w baku jest mniej niż ok 1/4 a pompka w baku jest zepsuta.Przynajmniej tak było u mnie i paru innych osób. Sorry za mały offtop ale jak już mówisz o CR to powiedz mi przy okazji TC czy polecasz regenerację wtrysków CR czy nowe.

 

W BDService we Wro podobno zostawiaja tylko obudowe i cewke (o ile sa w dobrym stanie).

Wiec caly srodek masz nowy.

Koszt, to o ile pamietam kolo 650zl sztuka.

 

Teoretycznie nowy (regenerowany w ten sam sposob, na tych samych czesciach) kupisz za 900zl.

Calkiem nowy 1300-1500zl.

Opublikowano

Przepraszam jak nie w temacie ale właśnie mam nadzieję że kończę 2 tygodniowa walkę z autem

Rano jakoś nie miała ochoty na odpalenie. Jak odpalił to już było OK nie miała najmniejszych problemów.

Z tym ze u mnie wisiał błąd 4B90 czyli za niskie ciśnienie przy rozruchu.

Poczytałem i zdecydowałem sie na wymianę i czujnika i regulatora na listwie CR. Dlatego to bo 3 lata temu odesłałem do regeneracji pompę progową i twierdziłem ze jest OK.

Z resztą przecież chodziła i nie było problemu jak już odpaliła. Tyle ze problem nie ustał. Ale miałem zakupią na szybko pompę MG :duh: a tamta do regeneracji.

Oczywiście na temat jakości produktów MG nie będe pisał.

Dziś kontrolnie kolega podmienił pompę a stara nie dawała mi spokoju więc ją wybebeszyłem.

Nie wiem co oni regenerowali ale ta czarna kosteczka to szczotka :shock:

fotka

 

Cud że to w ogóle chodziło :lol:

szczotka odpadła od przewodu który doprowadza prąd i jak miało lekko to chodziło jak troszkę ciężej to już nie

 

Pompę progową sprawdzałeś? ale czy sika nie to czy słychać "bręczenie"

Denerwować się to mścić się na własnym zdrowiu za głupotę innych
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Podepne sie zamias zakladac NOWY TEMAT.

Jak otwoze maske I przekrece klucz nic z pod maski nie slysze wielka cisza, jedyne co slychac to buczenie z pod samochodu.

Czyli pompaka pod maska kolo filtra do wymiany.

 

Ps.Obiawy pierwsze odpalanie z rana( temp+9) nie pali od strzala tylko tak ze 2-2,5 sec,zakreci. potem pali od strzala jak cieply silnik.

Opublikowano
panowie moim problemem z autem był sterownik pompy paliwowej i kosztowało mnie to 700zł z pompą jest w porządku, także nie dajcie się zawsze nabić w butelkę że to pompa, próbujcie u kilku mechesów ale od pop paliwowych a nie u wszystko wiedzących, pozdrawiam.
Opublikowano
panowie moim problemem z autem był sterownik pompy paliwowej i kosztowało mnie to 700zł z pompą jest w porządku, także nie dajcie się zawsze nabić w butelkę że to pompa, próbujcie u kilku mechesów ale od pop paliwowych a nie u wszystko wiedzących, pozdrawiam.

 

A gdzie robiles ten sterownik?

Kolego jak padl sterownik to sytuacja sie powtorzy.

Opublikowano

Popieram przedmowcow. Skasowali Cie kupe siana za cos, co mogles zrobic sam, za pare zlotych.

Walniety sterownik to zazwyczaj jest skutek a nie przyczyna.

Opublikowano
dokladnie... nawet oddajac sterownik firma ktore sie tym trudnia to kasuja 200-300 zl. A zalozyc mozna samemu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.