Skocz do zawartości

brak przyczepności e30325


mlody325

Rekomendowane odpowiedzi

a diagnosta sprawdzał sumiennie??? bo wszystko powinno wyjść na szarpakach a tuleje to zobaczył by na pewno.

 

Może sprzęgło nie wysprzęgla do końca i przy ruszaniu włączasz bieg tak jak byś nie wcisną sprzęgła do końca???

Edytowane przez Boggy e36
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzałem na kanale przy zaciągnietym recznym te tuleje troche chodzą , jak sciagac tylną belke to odrazu mozna by zmienic tuleje na wahaczach i drążku,łączniki stabilizatora wiec narazie sie wstrzymam z wymianą, ale jak tylko zmienie to dam znac czy to było to

Dzieki za porady

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli sprawdzał diagnosta na szarpakach to znaczy że jest dobrze ( choć zależy od diagnosty). Podstawową żeczą jeśli podskakują koła przy gwałtownym ruszaniu jest źle dobrany komplet amor-sprężyna . Zapewne niedawno którąś z tych żeczy wymieniałeś i niespasowała się z drugą.

Amortyz. twardy --> miękka sprężyna

Amortyz. miekki --> twarda sprężyna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeglad miałem jakoś w listopadzie i wszystko było ok nawet gościu nie mógł uwierzyc ze auto ma 20 lat:) puźniej pojawiły sie lekkie stuki dochodzące własnie z okolicy mocować belki ale pewnosci nie mam, zauważyłem że jak zawieszenie mocno ugne to podzuszki amorków tylnich sie ruszaja nie wiem czy tak ba byc???

amorki i sprężyny seryjne wiec niedopasowanie tych elementów odpada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeglad miałem jakoś w listopadzie i wszystko było ok nawet gościu nie mógł uwierzyc ze auto ma 20 lat:) puźniej pojawiły sie lekkie stuki dochodzące własnie z okolicy mocować belki ale pewnosci nie mam, zauważyłem że jak zawieszenie mocno ugne to podzuszki amorków tylnich sie ruszaja nie wiem czy tak ba byc???

amorki i sprężyny seryjne wiec niedopasowanie tych elementów odpada

 

u góry są takie łożyska pod tymi poduchami ,może niedokładnie opisuje,ale z przodu jak zmieniali mi kiedyś amory to stwierdzili że łożyska do wymiany a też mi pukało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

puźniej pojawiły sie lekkie stuki dochodzące własnie z okolicy mocować belki ale pewnosci nie mam, zauważyłem że jak zawieszenie mocno ugne to podzuszki amorków tylnich sie ruszaja nie wiem czy tak ba byc???

amorki i sprężyny seryjne wiec niedopasowanie tych elementów odpada

Jeśli słyszysz stuki właśnie z tamtąd to tak , czy tak musisz podjechać do diagnosty od zawieszeń i niech stwierdzi co jest nie tak. Możliwe że któryś z silentbloków jest urwany lub naderwany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam to samo!!!

po wymienie na dyfer ze szpera zmienilem amory na spax regulowany i jak kola traca przyczepnosc wpadaja w wibracje - dzieje sie top tylko gdy auto stoi prosto

w momencie kiedy juz stawia tyl czy to w prawo czy w lewo jest ok.

przy lataniu bokiem tez jest ok

to na 100% zle dobrany amor do sprezyny (moje sprezyny to czerwony h&r 40/40)

 

PS zamienie spax regulowany na bilstein b6

slawo@antserwis.pl

gg 1041



PROJEKT SZYBKA ETA STAGE 2

http://img516.imageshack.us/img516/8284/113863664644f590e20953anv7.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.