Skocz do zawartości

E60 520d wytarty przycisk start/stop


mcgyver7

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie, krótkie pytanie - po jakim przebiegu orientacyjnie wyciera się całkowicie przycisk start/stop.

Miałem okazje pojeździć ww. w temacie e60 z 2007 r. LCI 163km z przebiegiem 140 tyś, czy możliwe jest aby przy takim przebiegu przycisk był praktycznie cały wytarty? Trochę to mnie zaskoczyło, w zasadzie tylko ten przycisk jest tak wytarty i brzydki. Bmw z polskiego salonu, jeden właściciel raczej szanowana. Jestem ciekaw jak u was Koledzy ten przycisk się wyciera i wygląda i przy jakim przebiegu - roczniku? pzdr

Edytowane przez mcgyver7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to zależeć od tego jakie dystanse były robione. Czy krótkie trasy 10-20km od punktu do punktu (np. przedstawiciel handlowy) czy autostradowe kilkaset dziennie - przebieg przebiegowi nierówny. W pierwszym przypadku może to być kilkanaście-kilkadziesiąt start/stop a w drugim 1-2 dzinnie... Potem jeden musi wymieniać turbinę czy DPF po 100tys a drugi jeździ 250tys bez wymiany...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Koledzy za info :) to daje mi pewną orientacje. Właściciel e60 jakim jeździłem - albo robił bardzo dużo krótkich tras albo ma bardzo chropowaty palec albo często pryska plakiem po wszystkim gdzie popadnie albo... coś kręci mnie z przebiegiem. Jak się pewnie domyślacie moje pytanie związane jest z ew. przyszłym zakupem tejże sztuki ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy kluczyk jest o tyle fajny ze zawiera w sobie więcej informacji w porównaniu do starego typu jaki mam też aktualnie w swojej e46 czyli w postaci rombu z grotem zawierający jedynie info o vinie i wyposażeniu i nic ponadto. Oryginalny przycisk start/stop widać dużo mówi o tym w jaki sposób auto było użytkowane. Wykluczam kręcenie przebiegu. W przypadku o którym mowa widać, że przeważa jazda miejska i krótkie dystanse poza miastem a to źle wróży dla wielu jego podzespołów typu PDF, turbo - dobrze że to automat więc odpada dwumasa.

Z tego co zauważyłem nierówno chodzi na zimnym zaraz po odpaleniu - po rozgrzaniu odpala równo, czyli pewnie spalone świeczki jedna albo i wszystkie a jest teraz ciepło, ciekawe jakby było przy -30 pzdr :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy kluczyk jest o tyle fajny ze zawiera w sobie więcej informacji w porównaniu do starego typu jaki mam też aktualnie w swojej e46 czyli w postaci rombu z grotem zawierający jedynie info o vinie i wyposażeniu i nic ponadto. Oryginalny przycisk start/stop widać dużo mówi o tym w jaki sposób auto było użytkowane. Wykluczam kręcenie przebiegu. W przypadku o którym mowa widać, że przeważa jazda miejska i krótkie dystanse poza miastem a to źle wróży dla wielu jego podzespołów typu PDF, turbo - dobrze że to automat więc odpada dwumasa.

Z tego co zauważyłem nierówno chodzi na zimnym zaraz po odpaleniu - po rozgrzaniu odpala równo, czyli pewnie spalone świeczki jedna albo i wszystkie a jest teraz ciepło, ciekawe jakby było przy -30 pzdr :)

 

Jakich informacji nie zawiera w sobie klucz z przed liftu? W e60 jest nowsza wersja klucza, tego rombu i zawiera już więcej informacji niż w starej e46. Czyli ustawienia stacji radiowych itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jeśli nierówno chodzi na zimno to bym odpuścił. Można wymienić pół silnika i nie znaleźć poprawy. Świece są głównie do rozruchu i po zapaleniu po ok 2-3sek powinien chodzić równo bez względu na świece.

2-3 sek - historia ! w zależności od potrzep mogą znacznie dłużej lub nawet krócej, lecz z zmienną mocą .Czylaj-" sterownilk świec żerowych "

Pisz adekwatnie do wiedzy !nie wprowadzaj ludzi w błąd . Kto czyta forum systematycznie to wie o czy piszę .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
E60 2007 , obecnie 228 tys.przebiegu od nowości , delikatnie wyciera się przycisk start-stop i zauważyłem jeszcze ,że przeciera się także lakier na przycisku od joysticka na dźwigni zmiany biegów -na tym od góry P , a dokładnie jego obramowania i widać jakby białe ,mikroskopijne kropki .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję wszystkim za podane informacje. Egzemplarz o którym mowa przebieg ma prawdziwy i potwierdzony, czyli niespełna 160000 tyś. potwierdzone jest również to że użytkowany był bardzo często na krótkich odcinkach do 10 km a to niestety może oznaczać już dość mocne zmęczenie motoru i jego osprzętu pomimo małego przebiegu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.