Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam serdecznie, krótkie pytanie - po jakim przebiegu orientacyjnie wyciera się całkowicie przycisk start/stop.

Miałem okazje pojeździć ww. w temacie e60 z 2007 r. LCI 163km z przebiegiem 140 tyś, czy możliwe jest aby przy takim przebiegu przycisk był praktycznie cały wytarty? Trochę to mnie zaskoczyło, w zasadzie tylko ten przycisk jest tak wytarty i brzydki. Bmw z polskiego salonu, jeden właściciel raczej szanowana. Jestem ciekaw jak u was Koledzy ten przycisk się wyciera i wygląda i przy jakim przebiegu - roczniku? pzdr

Edytowane przez mcgyver7
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
W E70 136tys i przycisk jak nowy w E60 180tys przycisk lekkie świecące (wypolerowane) ślady.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
2006 r. 205 tys. km. i przycisk lekko świecący ale nie wytarty.
Opublikowano
215000 przycisk lekko wytarty (wszystkie litery widoczne) - widac w ktorym miejscu najczesciej palec dotykal.
Opublikowano
Może to zależeć od tego jakie dystanse były robione. Czy krótkie trasy 10-20km od punktu do punktu (np. przedstawiciel handlowy) czy autostradowe kilkaset dziennie - przebieg przebiegowi nierówny. W pierwszym przypadku może to być kilkanaście-kilkadziesiąt start/stop a w drugim 1-2 dzinnie... Potem jeden musi wymieniać turbinę czy DPF po 100tys a drugi jeździ 250tys bez wymiany...
Opublikowano
Ten guzik wyciera :cry2: się od Plaka jak ktoś np. psika nim bezpośrednio po plastikach a później wyciera to tak się dzieje więc warto uważać
Opublikowano
Znajomy ma na przycisku białą kropkę, tak jest wytarty, a samochód z 2007 LCI z przebiegiem 95000, ma od od nowości, Za to mój 2005 z 175 tysiecy jest lekko blyszczacy. To chyba zależy od chropowatości palca :)
Opublikowano
Dzięki Koledzy za info :) to daje mi pewną orientacje. Właściciel e60 jakim jeździłem - albo robił bardzo dużo krótkich tras albo ma bardzo chropowaty palec albo często pryska plakiem po wszystkim gdzie popadnie albo... coś kręci mnie z przebiegiem. Jak się pewnie domyślacie moje pytanie związane jest z ew. przyszłym zakupem tejże sztuki ;)
Opublikowano
kolego mam dwie e60 w jednej 210tys i jest jak nowy w drugiej 215tys i wytarty a jak kupiłem to miała 170tys i był jak nowy zależy to od użytkowania czy w trasie czy w mieście. :D
Opublikowano

Nowy kluczyk jest o tyle fajny ze zawiera w sobie więcej informacji w porównaniu do starego typu jaki mam też aktualnie w swojej e46 czyli w postaci rombu z grotem zawierający jedynie info o vinie i wyposażeniu i nic ponadto. Oryginalny przycisk start/stop widać dużo mówi o tym w jaki sposób auto było użytkowane. Wykluczam kręcenie przebiegu. W przypadku o którym mowa widać, że przeważa jazda miejska i krótkie dystanse poza miastem a to źle wróży dla wielu jego podzespołów typu PDF, turbo - dobrze że to automat więc odpada dwumasa.

Z tego co zauważyłem nierówno chodzi na zimnym zaraz po odpaleniu - po rozgrzaniu odpala równo, czyli pewnie spalone świeczki jedna albo i wszystkie a jest teraz ciepło, ciekawe jakby było przy -30 pzdr :)

Opublikowano
Jeśli nierówno chodzi na zimno to bym odpuścił. Można wymienić pół silnika i nie znaleźć poprawy. Świece są głównie do rozruchu i po zapaleniu po ok 2-3sek powinien chodzić równo bez względu na świece.
Opublikowano
Nowy kluczyk jest o tyle fajny ze zawiera w sobie więcej informacji w porównaniu do starego typu jaki mam też aktualnie w swojej e46 czyli w postaci rombu z grotem zawierający jedynie info o vinie i wyposażeniu i nic ponadto. Oryginalny przycisk start/stop widać dużo mówi o tym w jaki sposób auto było użytkowane. Wykluczam kręcenie przebiegu. W przypadku o którym mowa widać, że przeważa jazda miejska i krótkie dystanse poza miastem a to źle wróży dla wielu jego podzespołów typu PDF, turbo - dobrze że to automat więc odpada dwumasa.

Z tego co zauważyłem nierówno chodzi na zimnym zaraz po odpaleniu - po rozgrzaniu odpala równo, czyli pewnie spalone świeczki jedna albo i wszystkie a jest teraz ciepło, ciekawe jakby było przy -30 pzdr :)

 

Jakich informacji nie zawiera w sobie klucz z przed liftu? W e60 jest nowsza wersja klucza, tego rombu i zawiera już więcej informacji niż w starej e46. Czyli ustawienia stacji radiowych itd.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeśli nierówno chodzi na zimno to bym odpuścił. Można wymienić pół silnika i nie znaleźć poprawy. Świece są głównie do rozruchu i po zapaleniu po ok 2-3sek powinien chodzić równo bez względu na świece.

2-3 sek - historia ! w zależności od potrzep mogą znacznie dłużej lub nawet krócej, lecz z zmienną mocą .Czylaj-" sterownilk świec żerowych "

Pisz adekwatnie do wiedzy !nie wprowadzaj ludzi w błąd . Kto czyta forum systematycznie to wie o czy piszę .

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
E60 2007 , obecnie 228 tys.przebiegu od nowości , delikatnie wyciera się przycisk start-stop i zauważyłem jeszcze ,że przeciera się także lakier na przycisku od joysticka na dźwigni zmiany biegów -na tym od góry P , a dokładnie jego obramowania i widać jakby białe ,mikroskopijne kropki .
Opublikowano
Dziękuję wszystkim za podane informacje. Egzemplarz o którym mowa przebieg ma prawdziwy i potwierdzony, czyli niespełna 160000 tyś. potwierdzone jest również to że użytkowany był bardzo często na krótkich odcinkach do 10 km a to niestety może oznaczać już dość mocne zmęczenie motoru i jego osprzętu pomimo małego przebiegu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.