Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
kto ma e46 320d po czpie i moze cos powiedziec jaka jest roznica? :D bo ja juz sobie u.[bAD] w glowie i bede robil to

 

Może moje obecne 320d jest w standardzie, ale ostatnio miałem e39 525d z chipem od konkurencji TC, BAGORA i przyznam, że gęba mi się nie zamykała od uśmiechu jak do niej wsiadałem. Dodane miałem 32KM i 60Nm, wydaje się, że to niewiele, ale uwierz, różnica była ogromna, POLECAM!! Obecną też bym oddał w ręce BAGORA, ale nie mogę :cry2:

 

PS. Jedyny żal był taki, że tak długo z tym zwlekałem :wink:

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
kto ma e46 320d po czpie i moze cos powiedziec jaka jest roznica? :D bo ja juz sobie u.[bAD] w glowie i bede robil to

Różnica jest tylko na + :cool2:

Jeżdżę od roku na mapie od TC i nie narzekam, spalanie praktycznie pozostalo bez zmian, a nawet w trasie przy predkosciach 110-140km/h spadlo!

Elastyczność - dużaaa poprawa. Przedtem przy 3500 dostawał jakby zadyszki, teraz ciągnie do 4000 bez zająknięć. Jedyne czego żałuje, to że tak późno sie zdecydowałem na modyfikacje

Opublikowano
Moim zdanie niedobrze chip-owac samochód, chyba że wymienisz także inne podzespoły które będą przeznaczone na wiecej niż oryginalnie, przypuśćmy same hamulce, nie powinny być silniejsze jeśli auto jest silniejsze? :)
Opublikowano

A moim powinno się korzystać z zasad gramatyki języka polskiego, aby inny rozumieli, co się napisało.

 

Nie słuchaj kolegi, 150 konne 2.0d bez wymiany czegokolwiek w przeniesieniu napędu znosi nawet 230KM.

Zresztą ta sama skrzynia i sprzęgło były w 3.0d.

Opublikowano
sampras to ile masz teraz momentu i koni pod maska? :D

Wstyd sie przyznac, ale nie bylem jeszcze na hamowni :oops:

Jak TC sie pytal w ile celujemy to chcialem sredni program na 180-190km i okolo 400Nm, a ile jest nie wiem..

Opublikowano
sampras to ile masz teraz momentu i koni pod maska? :D

Wstyd sie przyznac, ale nie bylem jeszcze na hamowni :oops:

Jak TC sie pytal w ile celujemy to chcialem sredni program na 180-190km i okolo 400Nm, a ile jest nie wiem..

więc może wejdź do Nas na stronę i zadzwoń pod numer do Janusza , akurat przebywa w Bydgoszczy na warsztacie więc moga shamować autko ...daleko nie masz...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Witam.

Mam e46 318td wersja 115km 03' compact. Ile km można wycisnąć z chiptuningu, ile to kosztuje i czy to bezpieczne dla silnika?

Opublikowano
Witam.

Mam e46 318td wersja 115km 03' compact. Ile km można wycisnąć z chiptuningu, ile to kosztuje i czy to bezpieczne dla silnika?

Poszło na PW

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

ja rownież mam pytanie. jestem z okolic ostrowa wielkopolskiego. mam e46 320d z 136km. pompa wtryskowa regenerowana rok temu i nowy sterownik pompy. ile KM moglbym bezpiecznie uzyskac? ile by to kosztowalo? i jakie elementy powienienem jeszcze dokladnie posprawdzać zanim zdecyduje sie udac do kogos kto ribi chip'a ?

aha, jest jesce taka sprawa. moje auta ma EURO4, czyli mam filtr cząstek stalych? czy lepiej sie go pozbyc przed takim zabiegiem? jesli tak to jak? co myslicie o usunieciu jednego z katalizatorow i zaslepienie zaworu EGR? zdania sa bardzo podzielone i najlepiej zeby wypowiedzial sie ktos kto sie tym zajmuje..

wiem ze duzo pytan ale prosze o wyrozumialosc, pozdrawiam!

Opublikowano
ja rownież mam pytanie. jestem z okolic ostrowa wielkopolskiego. mam e46 320d z 136km. pompa wtryskowa regenerowana rok temu i nowy sterownik pompy. ile KM moglbym bezpiecznie uzyskac? ile by to kosztowalo? i jakie elementy powienienem jeszcze dokladnie posprawdzać zanim zdecyduje sie udac do kogos kto ribi chip'a ?

aha, jest jesce taka sprawa. moje auta ma EURO4, czyli mam filtr cząstek stalych? czy lepiej sie go pozbyc przed takim zabiegiem? jesli tak to jak? co myslicie o usunieciu jednego z katalizatorow i zaslepienie zaworu EGR? zdania sa bardzo podzielone i najlepiej zeby wypowiedzial sie ktos kto sie tym zajmuje..

wiem ze duzo pytan ale prosze o wyrozumialosc, pozdrawiam!

Bezpieczne moce to około 155 KM i 320 Nm oczywiście jeśli auto trzyma serię ...

Trzevmba sprawdzić stan przeplywomierza i turbo w czasie jazdy ... Chociaż jadąc do kogoś kompetentnego nie musisz Sie tym martwić bo z pewnością zostanie to sprawdzone przed modyfikacja ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
w gre wchodzi tylko ktos kompetentny, mysle wlasnie nad Twoja oferta. a co do moich pozostalych pytan? zawor egr? katalizator?
Opublikowano
co do egr to jesli jest sprawny to nie ruszaj , katalizator już jak uważasz , napewno spaliny będą bardziej gryzące , ale poprawi się szybkosc wstawania samego turbo ...cena z hamownią oraz diagnostyką za Twój model to jakies 400-450 zł , ponieważ nie jest to zbyt skomplikowany model sterownika auta więc nie widzę sensu kasować więcej ...;) do Łodzi masz blisko więc zapraszam ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.