Skocz do zawartości

Regeneracja modułów świec żarowych


irys85

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Pisze to ku ostrzeżeniu innych przed regeneracją modułu świec żarowych.Wysłałem jednemu gościowi z allegro i tak mi zregenerował ze spaliły mi sie odrazu wszystkie świece bo moduł grzał bez przerwy i na dodatek żarniki wpadły do cylindrów przy wykręcaniu.Skończyło się to wszystko zdejmowaniem głowicy i dużymi kosztami.Gość oddał mi tylko za regenerację modułu 150zł:) a reszta go nie interesuje.Uwzajcie drodzy koledzy!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
To że trafiłeś na partacza to nie znaczy że naprawa modułu świec żarowych jest zła, gdybyś posłuchał forumowiczów i wysłał swój moduł do Rogera tak ja Ci radzili to nie było by problemów ale że postanowiłeś wyszukać sobie jakiś pseudo zakład na allegro to teraz plujesz sobie w brodę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szkoda gadac, ten modul to koszt 80 €!

http://de.bmwfans.info/parts/catalog/E60/Sedan/Europe/525d-M57N/LHD/N/2004/march/browse/engine_electrical_system/glow_plug_unit/

 

Oplacalo sie ? A tak naprawde, ta elektronika zalana jest taka zolta guma/galareta. Widzialem to jak przepilowalem mojego zdechlaka ktory padl! Ciekawe jak oni to regeneruja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
szkoda gadac, ten modul to koszt 80 €!

http://de.bmwfans.info/parts/catalog/E60/Sedan/Europe/525d-M57N/LHD/N/2004/march/browse/engine_electrical_system/glow_plug_unit/

 

1-Oplacalo sie ?

2- A tak naprawde, ta elektronika zalana jest taka zolta guma/galareta. Widzialem to jak przepilowalem mojego zdechlaka ktory padl! Ciekawe jak oni to regeneruja?

 

 

 

Nie zakładaj nowego tematu , zobacz perę tematów niżej viewtopic.php?f=73&t=180711

Edytowane przez Andrzej62
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Pisze to ku ostrzeżeniu innych przed regeneracją modułu świec żarowych.Wysłałem jednemu gościowi z allegro i tak mi zregenerował ze spaliły mi sie odrazu wszystkie świece bo moduł grzał bez przerwy i na dodatek żarniki wpadły do cylindrów przy wykręcaniu.Skończyło się to wszystko zdejmowaniem głowicy i dużymi kosztami.Gość oddał mi tylko za regenerację modułu 150zł:) a reszta go nie interesuje.Uwzajcie drodzy koledzy!!!

 

O fuck :duh: Przeszedł mnie dreszcz.

 

Zastanawiam się jak mogło do tego dojść. Teoretycznie jest to nie możliwe ,no chyba że ten srwis nie wymienia końcówek mocy które po awari są na zawarciu tylko łata spalone zabezpieczenia.

 

No cóż amatorka.

 

Ja chciałem tylko podziękować wszystkim korzystającym z mojej pomocy za miłe słowa uznania.

 

Dziękuję i nisko się kłaniam. Miło przeczytać o sobie dobre słowo.

 

 

Pozdrawiam Krzysiek

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...
  • Zasłużeni forumowicze
ja kupiłem oryginalny za 430zł a kolega BERU bez znaczka BMW za 230zł nówka sztuka wiec nie wiem czy jest sens naprawy.Pozdrawiam

 

Sens naprawy jest ponieważ dostajesz od Rogera dożywotnią gwarancję a nowe dalej posiadają ową wadę i z czasem mogą się popsuć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
Ja również polecam tą osobę w 100%. Kontakt może kiepski, widocznie zapracowany, ale sama wysyłka błyskawiczna, dołączone materiały nt. funkcjonowania podzespołu. Sterownik odesłałem priorytetem w czwartek rano, w piątek miałem pieniądze na koncie, wszystko "na słowo" ale jak widać osoba godna zaufania :cool2: Oczywiście zregenerowany sterownik działa bez najmniejszego zarzutu, Pan Krzysztof naprawił moje auto :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Racja. Ale już nie każdy serwis RTV podpowie gdzie się znajduje i nie dołączy informacji apropo funkcjonowania modułu. Osobiście uważam, że cena 80 zł za regenerację (+wysyłki oczywiście) jest bardzo rozsądna i atrakcyjna :!:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Na podstawie tych wszystkich pozytywnych opinii dotyczących pana Krzysztofa z http://www.roger.nysa.pl i jego usługi regeneracji sterownika świec zdecydowałem się również naprawić swój sterownik. Test wykazywał 4 kolejne po sobie uszkodzone świece żarowe: 3, 4, 5, 6. Wydało mi się to trochę podejrzane, dlatego nie ruszając samych świec postanowiłem najpierw wykluczyć awarię sterownika. Sterownik został już wymieniony i dzisiaj rano przy ujemnej temperaturze (mieszkam w Suwałkach :) ) auto odpaliło wzorowo - wcześniej rozrusznik musiał zakręcić nieco dłużej niż zawsze i przez pierwszych kilka sekund pracy telepało silnikiem (oczywiście tylko przy minusowych temperaturach oraz po nocy).

 

Cieszę się, że jest znacząca poprawa, aczkolwiek wypadałoby jeszcze sprawdzić same świece żarowe. Chciałbym poprzez wtyczkę sterownika sprawdzić je omomierzem. Z tego co już wyczytałem w internecie od sterownika biegnie 6 przewodów do poszczególnych świec - pytanie tylko, które piny w sterowniku dotyczą konkretnych świec, bo pinów w tej dużej wtyczce sterownika jest w sumie 12.

 

http://images83.fotosik.pl/151/90f113d4fae2d429med.jpg

 

Może ktoś z Was orientuje się na których pinach powinienem dokonać pomiarów i jaka powinna być oporność sprawnej świecy żarowej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Podklejam schemat dla 4 cylindrowego silnika .... sterownik 4 świece. Dala 6 cylindrowego dochodzą pin 7 i 8

http://img23.otofotki.pl/obrazki/fw465_sterownik-swiec-e90.jpg

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy dobrze rozumiem - czyli że są to piny 1, 2, 3, 4, 7, 8, tak?

Zmierzyłem, omomierz wskazuje dla tych konkretnych pinów wartości 1,1-1,2.

Czy w takim razie moje świece są sprawne? Jakie wartości powinien wskazywać miernik dla sprawnych świec?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
a czy moze ktos napisać jakie powinny byc napiecia na pinach w sterowniku podninam przez zasilacz 12v i cos tam pokazuje ale juz mniej vlotów cos kolo 8,6v na 1 było 12v pytam bo poprawiałem luty wymieniałem na inne druciki takie od sieci domowej-miedziane.tylko ciensze troszku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Zmierzyłem, omomierz wskazuje dla tych konkretnych pinów wartości 1,1-1,2.

 

Z informacji znalezionych w sieci sprawne świece właśnie tyle pokazują.

 

a czy moze ktos napisać jakie powinny byc napiecia na pinach w sterowniku podninam przez zasilacz 12v i cos tam pokazuje ale juz mniej vlotów cos kolo 8,6v na 1 było 12v pytam bo poprawiałem luty wymieniałem na inne druciki takie od sieci domowej-miedziane.tylko ciensze troszku.

 

Tak nie sprawdzisz, oprócz zasilania trzeba podać jeszcze odpowiedni sygnał, który w aucie daje sterownik silnika, czy jakos tak. Gdzieś widziałem filmik jak koleś wymuszał prace sterownika świec i stwierdziłem że łatwiej podpiąć do auta i INPA wymusić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.