Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam nie wiem czy dobry dział ale chciałem się dowiedzieć ponieważ jestem zainteresowany kupnem BMW 320D 150KM w wersji sedan w zasadzie jestem już prawie zdecydowany ale chyba jak każdy mam dylemat bo cały czas chodzi mi do głowy AUDI A4 130KM.Moje pytanie bo audi ma w sumie miej koni, ale z tego co słyszałem te silniki w BMW są trochę toporne.I do końca nie umiem się zdecydować czy ktoś mógłby mi pomóc i porównać osiągi itd.
  • Odpowiedzi 58
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

hmm ciekawe myślałem, że audi jest cięższe od bmw według danych katalogowych audi ma do 100 9,8sek. a BMW 8.9sek.

Tu wychodzi trochę inaczej i dużo więcej NM ma BMW, który chyba się gdzieś gubią jak idą na koła.Bo z takimi parametrami powinno być dużo lepiej.No i prędkość max. jechałem z kolegą z pracy i spokojnie wyciągał 220km/h.

Opublikowano

To że na liczniku jest 220 to nie znaczy że tyle jedzie. Przy tej prędkości przekłamania są spore.

duża zaleta w trasie dla BMW to skrzynia 6 biegowa.

Opublikowano

Co ja mogę powiedzieć :) miałem styczność z tym Audii a e46 mam sam :)

 

Jeśli chodzi o osiągi na +, wygląd porównując do A4 B6 , bo B7 to chyba inna połka cenowa to na + bardziej cichy silnik tez jest na +

Ale BMW ma sporo problemów w tych rocznikach, wały , pukanie przy zmianie biegów i inne dziwne rzeczy które naprawdę ciężko zdiagnozować żeby odrazu zlikwidować przyczynę :)

Audi chyba jednak skrzynia biegów mi bardziej tam pasowała, w bmw wchodzi z lekkim oporem tam raczej płynniej wiec na + dla Audi, napęd przedni (jak to woli) gdy przechodziłem z przednio napedowca na poczatku było dziwnie :) i chyba jednak jak ktoś na forum napisał tdi lepiej trochę ciągnie od dołu niż silnik 2.0D wiec chyba tez na + dla Audi:)

 

Zdecydujesz sam po przejażdżce tym i tym :)

Opublikowano

przeszło 3 lata miałem taki silnik w pasku, fakt że pasek cięższy niż audi, ale miałem okazję dłuższy czas kierować leonem I z tym silnikiem i mam odniesienie,

ktoś tu trafnie napisał na forum że silniki vag-a rwą od dołu a później cisza i tyle, i tak jest żadnej reweli nie ma z avf/awx

jak się przesiadłem z passata w e46 to pasat już dla mnie nie istniał, poza 126p to e46 jest moim pierwszym tylnonapędowcem

z tego co wiem to skrzynia ma chodzić z lekkim oporem, nie żeby od razu zapierać się w podłogę do wrzucenia biegu ale nie tak maślanie jak w vagach

wspomaganie też ciężej chodzi,i też tak ma być - to zalety a nie wady,które mnie akurat urzekły

Opublikowano
Audi ...tylko quattro. Bo takie zwykle to ma silnik daleko z przodu (ustawiony wzdłuż) zaprzecza wszelkim zasadom tworzenia auta ze sportową zyłką. Do tego dochodzi mocne wspomaganie kierownicy...no cóż auto dla dziewczynek.
Opublikowano
Mercedes tez ma spore wspomaganie i tez do dziewczynek ;)

 

Nie...dla niemieckiego farmera.

Opublikowano
wrzuć ogłoszenie w dziale giełdy i konkretnie sprecyzuj jakie bmw e46 320d 150km, chyba że jeden czort jakie byle zadbane
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
eee tu przesadzamy nie porównywał bym 3.0TDI DO 3.0D.Ale pewnie wszyscy wiedzą , który jest lepszy i bardziej podatny na tuning.Czytałem dziś, że koleś z AUDI A4 B8 3.OTDI 245KM standard wyciągnął 360KM I 700NM.Z Bmw 330d tego nie wyciągniesz nigdy tylko z 335d ale on ma dwie turbiny a audi jedną.BMW M 550D to już dla mnie paranoja 3 turbiny i tylko 380 koni, gdzie z nową biturbo do 250km/h idą prawie łeb w łeb tam o 0,2 dziesiątki szybciej bez znaczenia.

 

Lokiasz, kiedy w e46 były silniki 3,0d o mocy 184 i 204 KM, audi męczyło się ze swoim 2,5 tdi 150 i 180 KM, które jechały średnio, brzmiało średnio i paliło wiecej. A na tunig to nie było podatne prawie ze wcale. Jak chcesz porówać do 3,0tdi z a4 b8 to porównaj coś z e90. Po za tym wspomniałeś o 550D, wiec pokaż mi takie audi co w 3,0 fabrycznie daje gwarancje i takie parametry....

 

A koledze (mimo ze nie jestem zwolennikiem klekotów), to temu co powiedział ze 2,0 CR z BMW jest toporniesze niż te pompowtryski w TDI to strzel w głowę. On chyba nigdy nie jechał bmw 2,0 CR.

 

PZDR>

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A Ty myślisz że w przypadku forum VW,Audi, Merce jest inaczej??? Technologicznie diesla od 10 lat praktycznie są identyczne. Różnią się głównie producentem osprzętu. Awarie wszędzie są takie same. I wiekszość for wygląda podobnie. Wiekszość ma problemy w dieslami. A podejrzewam ze VAG ma więcej użytków z problemami niz BMW, ale to raczej wynika z tego ze VAG-ami jeździ wiecej osób.

 

PZDR>

Opublikowano

Ja też miałem 2 lata temu dylemat jak jechałem do Niemiec po auto którym miało być Audi a przyjechałem BMW.

Moje minusy dla Audi to zawieszenie, które jest droższe niż w BMW i mniej trwałe na naszych drogach, pompo wtryskiwacze koszt regeneracji taki sam jak wtrysku CR ale w audi koszt regeneracji pompy paliwa od 1200zł a BMW 400zł natomiast plusy to b.dobra blacharka której BMW może zazdrościć, łatwiej Audi zdiagnozować niż BMW

osobiście ze względów ekonomicznych i osiągów jak narazie jedna marka do mnie przemawia BMW

Odważni nie żyją wiecznie...ostrożni nie żyją wcale...

Nie kłóć się z idiotą, bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem!

Opublikowano
Trochę kris omija moją wypowiedz co mnie obchodzi kiedy co robił hehe porównuje 3.0TDI, które było montowane w A6 C6 i między innym a4 b7 do 3.0D w BMW E60 a ten z B8 to już inna bajka i też dotyczy to E90 maja podobne osiągi pewnie.
Opublikowano
150km BMW I 130 AUDI według tych danych co widziałem bmw tylko 0,3 szybciej do 100 to tyle co nic spokojnie lepszy kierowca zrobi z tego więcej.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
150km BMW I 130 AUDI według tych danych co widziałem bmw tylko 0,3 szybciej do 100 to tyle co nic spokojnie lepszy kierowca zrobi z tego więcej.

 

Nie wiem skąd masz takie informacje bo dane pokazują że audi a4 b6 130 KM manual ma 9,9 do 100 km/h a 320d manual ma 8,9 do 100 km/h

Opublikowano
Ja kiedys miałem e36 z silnikiem 1.8 którym jezdziłem 2 lata bylo ok, potem zmieniłem na a4 b5 którym jezdziłem 3,5 roku i teraz zmieniłem na e46 i sie zastanawiam czy dobrze zrobilem...
Programowanie/Obróbka CNC - Fanuc/Sinumerik/Heidenhain
Opublikowano
Ja kiedys miałem e36 z silnikiem 1.8 którym jezdziłem 2 lata bylo ok, potem zmieniłem na a4 b5 którym jezdziłem 3,5 roku i teraz zmieniłem na e46 i sie zastanawiam czy dobrze zrobilem...

 

Jak zmieniłeś na przed lifta z VP44 to nawet ja Ci powiem, że źle zrobiłeś. Chociaż nie wierzę, że pod względem prowadzenia Audi wydawało Ci się w jakimkolwiek stopniu lepsze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.