Skocz do zawartości

Chcę kupić. E46 porady,opinie pytania


barti801

Rekomendowane odpowiedzi

Cena wynosi 10.900 z alufelgami..bez negocjacji..;'). Dodam że kolega od tej zielonej bmw,powiedział że mogę podłaczyć komputer,mogę przyjechac z fachowcem mozna jechac na stacje i on gwarantuje ze wszsytko bedzie super i nie mam co sie obawiać ze zrobie kilometry na darmo..generalnie był bardzo wiarygodny. Edytowane przez front247
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Miałem napisać niecałe 11k :duh: ciężko znaleźć zadbane e46 za zdecydowanie wyższą cenę, ten egzemplarz sprawia dobre wrażenie i mam nadzieję, że po oględzinach to się potwierdzi.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis się przekonałem po raz enty ze kupno czegokolwiek a juz auta tym bardziej od polskiegi własciciela to mina. Jesli ktoś jest włascicielem auta i jezdził nim w Polsce to nie sprzeda nic dobrego..koniec kropka..sa wyjatki ,ale nie do wykrycia. Wracam do aut sprowadzonych od prywatnych handlarzy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Kolego nie tędy droga. To, że nie udało ci się kupić auta które wypatrzyłeś, nie znaczy że kupno od kogoś z PL jest błędem. Moim zdaniem błędem jest próba kupna od handlarzy. Używane auto to zawsze loteria ale w życiu nie kupiłbym samochodu od handlarza. Sam teraz potrzebuję diesla i pomimo tego że na co dzień jestem w Berlinie i niby mam możliwości, szukam również w PL i to właśnie od osób, które użytkują auto przynajmniej od jakiegoś czasu. Dlaczego bardziej wierzysz prywatnym handlarzom niż osobom użytkującym samochody?

Poza tym jeżeli trafiłeś z jakąś furą na minę to podziel się tą informacją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak..od 4 tygodni szukam e46..i rzeczywiście złamałem swoja zasdadę bo troche powertowałem forum i ogólnie opinie były takie ze lepiej kupić od polskiego własciciela który auto juz ma jakis czas bo mozna zapytac o historie ,co wymieniał na czym jezdził jaki serwis itd...owszem ale to pułapka która znam sprzed lat a teraz znowu sie potwierdziła....niemcy serwisują swoje auta z zasady po prostu..wystarczy wejsc na głupie mobile de i popatrzec w opisy od prywatnych ludzi...tam jest taki nacisk i mentalnosc na sprawne auto ze nikt tam nie zrobi nic na nielegalu...dlatego od handlarza moze byc auto bite..lub uszkodzone...ale technicznie z samej zasady powoinno byc w duzo lepszym stanie ...mi nei przeszkadza ze auto miało pomalowany błotnik czy maske..po drugie auta do 10 tys nie opłaca sie zwozic jako szroty bo za duzo jest do włozenia nie zarobi sie na tym to nei lata 90-te.

Natomiast u nas jak sie przekonałem przez ostatnie 3 tyg. to jest tak:

-sprzedawca kłamie jak najęty przez telefon..w 3 przypadkach nawet nie musiałem jechac wystarczyła tylko ostar sugestia ze jak cos jest ewidentnie spirdzielone to nie bede tego tolerował na meijscu..od razu sie wysypywała szczerosc - przykład te bordowe bmw...

polacy nie serwisują aut tylko kombinuja czy sie opłaca jeszcze jezdzic czy juz opchnąć...nikt w polsce nie jedzie na serwis i nei wymienia zawieszenia,hamulców ,płynów,czujników nie robi emisji spalin..nie sprwawdza rozrzadu i za 3 tyg sprzedaje-nikt...a w niemczech tak. W swoim życiu kupiłem chyba 6 aut wszystkie od handlarzy na zadnym sie nei zawiodłem..od polaka jedno i taka mina ze bajka ale to było tanie auto..moi znajomi non top maja problemy jesli kupia od polskeigo własciciela. I widze ze sie nic nei zmieniło,od 5 lat mam A3 i dawno autka nie kupowałem.To moje doswiadczenia tylko..kazdy ma swoje ;)Teraz zagadka: mam od 5 lat a3 1999 rok...do zrobienia jest rozrusznik,sonda lambda,kolo pasowe,rozrzad,błotnik do pomalowania,zderzak do malowania(obtarcia wgniotki),wnetrze do prania,4 opony do wymiany,i zaieszenie z przodu..koszt tego serwisu nie w ASO to ok 5000 zł..auto rocznikowo jest warte około 4-5 tys..sprawne....jak myślicie co ja zrobie a co zrobił by przeciętny niemiec..? :) ....otóz ja wystawie je za 3 tys wstawie uzywany rozrusznik,wymienie 2 opony na uzywki,nic nie powiem o sadzie lambda i rozrzadzie...i powiem ze jeszcze sie pojezdzi :)...a niemeic nie pomyśli nawet o tym zeby tak kalkulować...co widac nawet po ogólnym stanie aut z tamtąd wiezionych - pomijam miny typu audi za 45 tysiecy złozona z dwóch i zarobek 15 tys. na aucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
przykład te bordowe bmw...

Czyli co jest z nim nie tak poza tym co napisałeś wcześniej? Oglądałeś?

polacy nie serwisują aut tylko kombinuja czy sie opłaca jeszcze jezdzic czy juz opchnąć...nikt w polsce nie jedzie na serwis i nei wymienia zawieszenia,hamulców ,płynów,czujników nie robi emisji spalin..nie sprwawdza rozrzadu i za 3 tyg sprzedaje-nikt...a w niemczech tak.
Teraz zagadka: mam od 5 lat a3 1999 rok...do zrobienia jest rozrusznik,sonda lambda,kolo pasowe,rozrzad,błotnik do pomalowania,zderzak do malowania(obtarcia wgniotki),wnetrze do prania,4 opony do wymiany,i zaieszenie z przodu..koszt tego serwisu nie w ASO to ok 5000 zł..auto rocznikowo jest warte około 4-5 tys..sprawne....jak myślicie co ja zrobie a co zrobił by przeciętny niemiec..? :) ....otóz ja wystawie je za 3 tys wstawie uzywany rozrusznik,wymienie 2 opony na uzywki,nic nie powiem o sadzie lambda i rozrzadzie...i powiem ze jeszcze sie pojezdzi :)

Hipokryzja? :roll: czy żart? Bo nie łapię :?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

maniek nie hipokryzja tylko taka jest rzeczywistość. Co do bordowej..3 rozmowy telefoniczne przez 3 dni..i coraz więcej...dziwnych motywów łacznie ze zminą zeznań na temat kto jest tak naprawde włascicielem auta...w ogłoszeniu jest napisane ze LPG jest ok i ładnie chodzi..po 3 rozmowie...cyt. ,,z gazem trzeba jechać do gazownika,,...i inne. A miałem po pierwszej rozmowie po nią jechać..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Chyba nie masz świadomości, że nie kupisz auta bez wkładu, nawet najdroższy jaki znajdziesz będzie wymagał jakiejś ingerencji a Ty oczekujesz, że nieźle wyposażone e46 z r6 + lpg za niecałe 11k będzie bez skazy :o nie ma znaczenia, że większość uważa je za stare i nie mające wartości auto. Już ceny dobrze utrzymanych, mocniejszych wersji nie spadają.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

maniek nie o to chodzi że ja chce auto bez wkładu,tylko o to ze ludzie nie mówią prawdy,albo co gorsza kłamią..i tylko tyle. Pomyśl skoro na np. 100 ogłoszeń e46 które obecnie wiszą...w prawie wszystkich jest napisane stan idealny albo stan bardzo dobry ..to sądzisz ze tak jest w rzeczywistości? No nie jest i tyle.

Powiem ci że ja w autach nie siedzę ale w motocyklach tak,pomagam przy zakupie itd. od lat..tu jest praktycznie to samo i paradoksalnie czym droższy i młodszy motocykl tym więcej kłamią na temat stanu,historii itd. i dużo większe ryzyko miny.

Handlarz który sprowadził auto tez moze nie mówić prawdy...ale wiemy przynajmniej ze jeszcze 3 tygodnie temu auto miał niemiec..który ma inna mentalność i podlega zupełnie innym wymogom prawnym dotyczącym stanu technicznego auta i wszystko w temacie. Ok to tylko moja osobista opinia z autopsji,kazdy może mieć własną ;) pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z moich doświadczeń w szukaniu samochodu.

E 46 za 2,3-3 K euro to ładne zadbane samochody.... na fotkach. Na żywo to śmietniki :D

I mówię to o małych pojemnościach. 316i,318i bo takie mnie interesowały. W końcu znalazłem swoją wybrankę z 2002 roku. Miała kosztować 4,5 K euro, kupiłem za 4 K.

318i , środek jak nowy, przebieg 115 k. Wklad: olej, filtry, klocki hamulcowe tył i uszczelki vacum.

Przy 120k oprócz oleju w silniku dołożę jeszcze olej w automacie.

 

Aha, mam książkę serwisową :D

Piszę o tym, żeby uświadomić, że dobre musi kosztować. Chyba ze ktoś ma farta :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w przebieg samochodu uwierze jak pojade pod Stutgart i kupie auto spod domku jednorodzinego na przedmiesciu od rdzennego niemca który wręczy mi ksiażkę serwisową i podjedzie ze mna do ASO i przywita się z mechanikami..tylko wtedy :D ..w innym przypadku spogladam na przebieg zeby tylko wiedziec ile ma oczywiście po mnozeniu x2 ;).

 

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-stan-wzorowy-alu17-piekny-kolor-zadbana-i-serwisowana-okazja-ID6zbMPK.html?utm_source=refferals&utm_medium=traffic_exchange&utm_campaign=olx#xtor=SEC-8

 

Tego z linka powyżej widziałem bo stoi u mnie..stan wizualny - perfekt...ale doliczając rejestracje ,OC,sekwencje i pakiet start wyjdzie 17 k.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i znalazłem fajnego sprzeta 2002 sedan z niemiec silnik 2,5 -170koni ...i auto jest w swietnym stanie oprócz jednego...bardzo mocne zapocenie prze misce olejowej i chyba skrzyni biegów..wjechalismy na kanał i nie dało sie stwierdzić skąd dokładnie leci bo jest ta cała osłona...i jest dużo sciagania a gosc chce sprzedac jak jest i utrzymuje ze to jest na 99 % uszczelka na misce. I teraz pytanie do was bo ja sie nie znam...z czego może tam lecieć? Jakie sa opcje? Bo facet na naprawe tego zrzucił mi 1000 zł od ceny ale ja nie znam tych silników i nie wiem co moze to być...nawet mechanik na stacji obsługi nei był w stanie stwierdzic bo trzeb azdjac osłone i umyć dół i wtedy beddzie widac dopiero..ale obstawiał także miske olejowa.

Dodam że silnik pali na zimnym i ciepłym idealnie,perfekcyjnie sie wkręca i chodzi tak aksamitnie i czysto ze byłem w ciezkim szoku że tak może chodzić r6...stąd troche mi tego auta żal zostawiac ale jednoczesnie obawiam się miny jakiejś zwiazanej z tym wyciekiem oleju. Radzcie kochani :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-stan-wzorowy-alu17-piekny-kolor-zadbana-i-serwisowana-okazja-ID6zbMPK.html?utm_source=refferals&utm_medium=traffic_exchange&utm_campaign=olx#xtor=SEC-8

 

Tego z linka powyżej widziałem bo stoi u mnie..stan wizualny - perfekt...ale doliczając rejestracje ,OC,sekwencje i pakiet start wyjdzie 17 k.

Nie taki perfekt, widać początki rudej na lewym przednim błotniku oraz brak zaślepki na ucho holownicze, poza tym jest to totalny golas.

DSC

Ja tu widzę przycisk asc.

Halogeny

Ja tu widzę raczej zaślepki.

itp itd :)

Ciekawe jakie itp.? :shock:

Zupełnie GRATIS ubezpieczenie 30 dniowe OC na LEGALNY powrót do domu oraz tablice rejestracyjne .

To też zabawne, legalny powrót na "kolekcjonerskich" tablicach :duh:

wjechalismy na kanał i nie dało sie stwierdzić skąd dokładnie leci bo jest ta cała osłona...i jest dużo sciagania a gosc chce sprzedac jak jest i utrzymuje ze to jest na 99 % uszczelka na misce. I teraz pytanie do was bo ja sie nie znam...z czego może tam lecieć? Jakie sa opcje? Bo facet na naprawe tego zrzucił mi 1000 zł od ceny ale ja nie znam tych silników i nie wiem co moze to być...nawet mechanik na stacji obsługi nei był w stanie stwierdzic bo trzeb azdjac osłone i umyć dół i wtedy beddzie widac dopiero..ale obstawiał także miske olejowa.

W 90% przypadków leje się z uszczelki podstawy filtra oleju a kosztuje niecałe 6,- (elring a ori 15,-), dodatkowo może lecieć z uszczelki pokrywy zaworów, również z o-ringu rurki bagnetu, z uszczelki miski oczywiście też, ale tego nie życzę, ponieważ trzeba opuścić zawieszenie lub unieść silnik aby ją wymienić.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupiłem ale nie te z linku :)..ok autkiem zrobiłem 110 km...i jestem pod wrazeniem. Co do wycieku...to powaznie trzeba podnosić silnik..ogladałem to dzis na podnosniku i wsio jest na wierzchu jesli chodzi o miske...ale specem nie jestem,gorzej jak to uszczelniacz wału. No nic trzeba umyc i zdiagnozować. Ale samochód jest bomba atomowa tylko musze wywalic te 19 -stki na profilu chyba 35 bo wprawdzie auto chodzi po drodze jak pendolino ale tak jakby wspomagania nie było..;) Generalnie zakkup mam z głowy teraz czas pakowac kase w to padło :D . pytanie czy będzie to 1,2,3,4 k jesli chodzi o ten wyciek. Dziekuje wam za pomoc ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
pytanie czy będzie to 1,2,3,4 k jesli chodzi o ten wyciek.
Nie przesadzaj. Kilkadziesiąt złotych, może 2 stówki.

 

zobacz w autohandlu na Residentstr. Na Wedingu.
Wychodzę z założenia, że jeżeli nie mam ogłoszenia w Internecie, to znaczy że tego nie ma. A jak na razie nic interesującego w promieniu 50 km od "mojej" dzielnicy nie znalazłem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam takie zapocenie. Początkowo obstawiałem uszczelkę pod podstawą filtra. Wymieniłem i dalej się poci. Teraz obstawiam uszczelkę miski, ale tak jak koledzy piszą jest trochę roboty, bo trzeba unieść silnik. Na razie jeżdżę.

Zwróć uwagę gdzie znajduje się górna granica tego zapocenia - u mnie jest to jakieś 2,5 - 3 cm od linii łączenia miski z blokiem. Powyżej tej linii silnik jest czysty i suchy. Początkowo właśnie z tego powodu wykluczyłem uszczelkę miski, bo niby skąd ślady oleju powyżej linii rzekomego wycieku? Ale przypadkowo, w robocie (zakład obróbki metali) zauważyłem podobną zależność tj. metalowe śruby znajdujące się w blaszanym pojemniku z racji tego, że były zaolejone spowodowały, że ten olej zapocił ścianki pojemnika na wysokość ok. 3 cm powyżej poziomu znajdujących się w nim śrub. To dało mi do myślenia, że w aucie może być tak samo i to problem uszczelki miski. To taka ciekawostka. :)


Tak czy inaczej, życzę, żeby autko się sprawowało. :cool2:


p.s. daj jakieś fotki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki Artur:)

Własnie wróciłem z diagnozy tego wycieku. Uszczelniacz wału wykluczyli na 100% ,u mnie zawalone było od miski w dół ,powyżej sucho. Umyli mi ten dół ,wysuszyli...postało 15 minut - sucho,potem odpalili silnik 15 minut chodził -sucho,kazali mi zrobić 10-20 km i wrócić - sucho....kazali jechać do domu i zrobić na weekend 100 km i wrócić w poniedziałek i obejrzą..troszkę panowie się zdziwili bo uwalone było porządnie a po myciu i krótkim jeżdzeniu nadal sucho..zobaczymy w poniedziałek. Wg serwisówki i ostatniej wymiany w niemczech do wymiany zostało jeszcze 12 tyś km...czyli oni wymieniaja ten olej tam co 22tyś....w serwisówce tak napisali i na karteczce przy silniku...mam złamac te zasade i wymienić ? Ile w ogóle wchodzi do tego silnika 323 2,5 l ? Bo czytałem tu na forum rozbiezne info...6....6,5 ....8,5 l..?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
6,5l wchodzi, oczywiście zmieniaj.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich.

Jestem w trakcie poszukiwania ładnej trójki dla mnie. Szukam benzyny, ponieważ robię małe przebiegi więc diesel dla mnie odpada. Buda na jakiej mi zależy to coupe.

Od zawsze marzyła mi się coupejka :D Głównie rozglądam się nad wersją po lifcie, oczywiście biorę pod uwagę starszą wersję przed fl. Na początku rozglądałem się za 318Ci (143KM), niestety przeczytałem wiele negatywnych opinii na temat N42/N46. Postanowiłem rozglądać się nad silnikiem 2.2 (170KM) o oznaczeniu 320Ci. Mam pytanie odnośnie kosztów utrzymania silnika 4 a 6 cylindrowego, czy są znaczne różnice w cenach napraw obu silników? Wiem, że silnik 6 cylindrowy spali nieco więcej (dlatego biorę pod uwagę LPG), OC może być droższe, więcej oleju wchodzi, itp. Głównie chodzi mi o koszt części do poszczególnych silników, czy są znaczne różnice? Na ogłoszeniach widziałem również kilka egzemplarzy przed liftem z silnikiem 1.9 (118KM) za naprawdę niskie kwoty. Z tego co czytałem to użytkownicy chwalą ten silnik i uważają go jako bezawaryjny. Czy ten silnik nie jest już trochę za słaby do tego samochodu? Nie zależy mi na dużej mocy, chcę tylko, żeby samochodem można było w miarę komfortowo poruszać się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Do miejskiej jazdy 1.9 118km wystarcza, na trasie będzie brakować mu wigoru. To dobry silnik, tylko trzeba pamiętać o lubiącej obrócić się panewce. Koszty części eksploatacyjnych n42 i m54 są porównywalne, pomijam większą ilością świec, cewek, oleju. Niektóre części są nawet tańsze dla r6, czyli np. odma, o której wymianie warto pomyśleć po kupnie, niejednemu już zamarzła tej zimy i wywaliło olej.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Chciałbym zakupić E46, bo mimo lat tego modelu, wciąż bardzo mi się podoba.

Na aukcjach jest tego mnóstwo. Wy się znacie, siedzicie w temacie. Mając 20k w budżecie znajdę dobry egzemplarz E46? Czy warto coś dozbierać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Znajdziesz pod warunkiem, że to nie ma być poliftowe 330ci w m-pakiecie.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.