Skocz do zawartości

Chcę kupić. E46 porady,opinie pytania


barti801

Rekomendowane odpowiedzi

Na poparcie słów Lorna podam przykład. Czujnik poziomu oleju do silnika N42: zamiennik 100-200 zł, nówka z ASO ok 700 zł. Jak kupisz zamiennik i podziała miesiąc to jest rewelacja, jak trzy miesiące to jest super, a jak znajdziesz kogoś kto jeździ na nim dłużej i jest ok to chyba tu padną wszyscy na forum.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witam Wszystkich

 

Sorry za błędy merytoryczne(nie jestem specjalistą)

Mam możliwość zakupu E46 Touring 328i od osoby 'pewnej i wiarygodnej' tzn od przyjaciela*.

Krótki opis:

BMW z grudnia 1999 roku, jak wyżej 328i z gazem(koszt około 5000zł). Kupione od pierwszego właściciela w Polsce za niecałe 20k z pewnym przebiegiem 280tyś. (Komputer pokazuje 240+ bo przebieg był kręcony, ale znamy oryginalny 100%) Gaz założony w 2014 roku, * jeździł ponad rok i nie jest zdecydowany na sprzedaż ale może się uda :norty:. Główny powód sprzedaży to chęć przesiadki na S4. * miał mała stłuczkę z sarną. Na trasie samochód przed nim uderzył w sarnę a ona przeleciała nad i uderzyła w lewy przód. (widziałem na żywo i są zrobione zdjęcia) Zniszczona była lewa lampa, kierunek i błotnik oraz wgnieciona lekko maska(ogólnie poszycie tylko było do naprawy). Kupiona nowa lampa BOSE i kierunek, wymieniony błotnik, nadkole i maska na oryginalne nie bite używki. *troszkę fanatyk nastawiony na oryginalne części. Jak szukał samochodu to z takim wyposażeniem i silnikiem jak chciał w oryginale a nie z full wypasem. Samochód jest zadbany i mechanika jest dopieszczona i nie pożałował na części zł. Zrobione zawieszenie (wszystko oryginały ze sklepu) : amortyzatory tył(nowe zmieniane pod koniec 2014). W poprzednim miesiącu zmieniane amortyzatory przód, wahacze, tulejki, gumki itd. Na szybko wiem, że trzeba zrobić tylni wydech i zbieżność. Świeci się kontrolka od poduszek, więc coś z elektryką. Za około 30tyś km - łańcuch. W poprzednim miesiącu był wymieniany olej i filtry. Miałem okazję przejechać 50km, wydaje mi się że auto :cool2: . (edit.) zapomniałem jeszcze, zrobione hamulce, ręczny, wszystkie linki, wymienione zaciski (też oryginały) [zostały tylko tarcze]

 

Wyposażenie nic specjalnego, z ważniejszych rzeczy to: skrzynia manualna, siedzenia(nie taborety) pół-skóra. Klima ręczna, elektryczne lusterka, 8 poduszek, radio cd(oryginalne).

- Brak podgrzewanych i elektrycznych foteli, brak navi, brak wielofunkcyjnej kierownicy.

 

Jak pisałem wcześniej przy zakupie nie zwracał uwagi na braki, szukał samochodu z tym, na czym zależało mu najbardziej a pozostałe jak będzie to ok, jak nie to nie. Zależało mu na lepszych siedzeniach(z pół-skórą), silniku i aucie "w oryginałach" a nie ulep. Zdjęcia wrzucę później.

Cena: około 20k może 21 może 22, jeszcze nie ustalone :8)

 

Czy możecie mi doradzić, wart zakupu, coś mam sprawdzić, jaka jest odpowiednia cena za ten samochód ?

 

Dzięki

D.

 

PS. polowałem troszkę na e91 ale wiem, że budżetem 40k+ nic specjalnego nie kupię. Mam jeszcze możliwość wyjazdu do Holandii po samochód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20k za rocznik 99 to wg mnie za dużo nawet z tym silnikiem. Przejechane też już trochę ma. To nie diesel, żeby przy 300kkm był na półmetku swojego życia.
Zgadzam się z Tobą .

Moim zdaniem max 12-13 tyś, ta nieszczęsna manualna klima i brak wielofunkcyjnej kierownicy dość mocno obniża wartość tego auta... 300 tys km to albo będziesz dolewał olej albo zrobisz generalkę...

Ostatnio znajomy z pracy kupił w niezłym stanie e46 325 za 18 tyś 2002 rok...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę sie narazić sprzedającym ale auto to już staruszek i gumy i plastiki zaczną sie sypać więc zacznie tracić na wartości.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie!

Od jakiegoś czasu śledzę trochę forum, ponieważ mam w planie kupić E46. Jeżdżę głównie po mieście, na osiągach mi nie zależy. Za to oczekuje od samochodu przedewszystkim niezawodności. Posiadam już E46, komfort jazdy zauważalnie lepszy od np. takiej Astry, dlatego nie chciałabym zmieniać marki. Jest to jednak diesel, który z racji przebiegu zaczyna zbyt mocno pakować łapy do mojej kieszeni.. ;) Szukam benzyny, nie chce też montować w samochód gazu, bo często są to odcniki 4,5 kilometrowe. Przeglądając oferty na allegro ciężko mi, osobie zielonej w temacie, zorientować się ile potrzeba pieniędzy na auto w dobrym stanie. Ceny są bardzo rozbieżne a czytając forum mam wrażenie, że 15tys może być mało.. Chciałabym mniejszy silnik, bezproblemowy i nieskomplikowany w naprawach;) Po przygodach z dieslem wiem, że nasi mechanicy mają czasami problem z diagnozą tego co wymaga naprawy. Dlatego małe pytanko, czy 15tys wystarczy na zakup 318i sprzed liftu w dobrym stanie? I czy jest to dobry silnik do zwykłego miejskiego przemieszczania się z punktu a do puntku b?

 

W ogóle to potrzebowałabym pomocy przy kupnie. Pomocy przy oględzinach itp. Jakoś bym się odwdzięczyła :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Dobry, bezproblemowy silnik, szczgólnie w porównaniu do poliftowych 316/318i. Za 15 tys. będzie w czym wybierać. Do pomocy przy kupnie polecam kolegę szymon-o.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez złudzeń, nawet jak na mały benzynowy silnik ten przebieg można sobie między bajki włożyć jeśli ktoś nie jest w stanie przedstawić dobrej dokumentacji owego przebiegu. Co do błędu to bez problemu Google Ci odpowie. Masz na screenie kody błedu, opis itd. więc nic tylko przepisać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.