Skocz do zawartości

Chcę kupić. E46 porady,opinie pytania


barti801

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, jestem nowym użytkownikiem.

Przymierzam się do kupna BMW E46, trochę poczytałem na ten temat, jednak wolę spytać bardziej doświadczonych.

Budżet mam dość ograniczony - 11 000 zł, co jednak zdaje się wystarczać na modele 318/320 z rocznika 1999/2000, niektóre całkiem fajnie wyposażone.

 

Rozważam takie oto oferty:

http://otomoto.pl/bmw-320-klimatronic-zarejestrowana-C33209580.html

http://allegro.pl/show_item.php?item=4253772216

http://otomoto.pl/bmw-320-felgi-m-pakiet-parktroniki-klimatronik-C33260468.html

http://otomoto.pl/bmw-318-sliczna-klima-po-oplatach-C32530129.html

http://otomoto.pl/bmw-318-318-i-118km-zarejestrowana-C32927454.html

 

Co o nich sądzicie? Jakieś prywatne spostrzeżenia na temat aut z tego rocznika? Czy może za taką kwotę w ogóle odpuścić sobie temat i dozbierać nieco więcej gotówki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Do oceny konkretnych aut jest specjalny dział na forum. Radzę zapoznać się z regulaminem, zanim tam wrzucicie ogłoszenia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Jestem świeżym użytkownikiem tego forum i dlatego proszę o wyrozumiałość i pomoc..

Otóż przymierzam się do kupna BMW e46 Coupe z silnikiem benzynowym (tylko). Chciałbym zaczerpnąć rady od was jaki silnik najlepiej wybrać w stosunku spalania/osiągów/awaryjności i kosztów ubezpieczenia (jestem uczniem i nie chcę rodziców narażać na wysokie wydatki), oraz jaki model dobrze znosi LPG w razie jakbym miał ''ucisk'' w portfelu. Rozważałem dwa silniki 2.5 (170 KM) i 2.8 (192 KM). Spalanie rzędu 10- 11 l/100 km mnie nie przeraża, ponieważ jeżdżę teraz modelem e83 3.0d, który normalnie bierze 9.5-11 l/100 km, a poza tym jak miałbym wszystko sobie wyliczać to kupił bym Passata w dieslu...

Mam nadzieję, że coś mi doradzicie, bo z tego co się orientuję, to na 1.9 trzeba uważać, a o reszcie nic mi nie wiadomo.. ;/ Z góry dziękuję ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

330Ci wiadomo, ale nie chcę po bandzie lecieć z utrzymaniem.. A może ktoś rozwinąć ten temat odnośnie kosztów serwisowanie każdego z modelu silnika, ''słabszych'' punktów, na które warto uważać no i to całe ubezpieczenie, bo z X-a jakos 2500 już jest, więc wiecie..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieprawda.

Sensowne wypowiedzi są i można stwierdzić co wybrać.

2.5 nieudany polioftowy, 2.8 kompromis ale tylko przedlift, 3.0 palą olej i nietrzymają mocy ale sa polifty i marzeniem większości w coupe - na dobra sztukę w polifcie jak pisano trzeba wyścielić 40-45 tysi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Przymierzam się do kupna e46 i po wielu lekturach nie moge zdecydować się z jakim silnikiem wybrać auto.Budżet jaki posiadam to około 15-16 tys.Wiadomo chciałbym kupić coś odrazu z gazem ponieważ dziennie robie po około 100 km i obecne auto cięzko lać samą benzyną:) znajomy namawia mnie na silnik 2.0 150 KM .Spalanie jest na drugim miejscu,najważniejsze dla mnie to bezawaryjnośc - względnie niska awaryjność:) (przekręcone panewki itp). Z gamy silników od 1.8 do właśnie 2.0 który spełniał by moje wymagania.z góry dziękuje za odpowiedzi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, chcę zakupić BMW E46 2.0 Diesel/Benzyna, po lifcie, Dodam, że jestem leszczem i tym autem jeździłem tylko raz, I tylko wystarczyło, żebym się zakochał. :8)

Mój problem polega na tym, że boję się kupić diesla, że auto będzie się psuło i tak dalej. Dlatego, chcę kupić benzyniaka, a później zakupić instalację gazową za 3600-4000zł.

Ale, czy to ma sens? Czy nie lepiej za tę sumę, "poprawić" diesla i lepiej na tym wyjść?

Jakie jest wasze zdanie. Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko zalezy od tego jak duzo km robisz, czy wiecej w miescie czy w trasie

 

na wlasnym przykladzie przez 3 lata na samym paliwie zaoszczedziłem 6400zł względem benzyny, sporo latam, 90% przelotu to trasy

w silniku zmieniłem tylko odme, węze, wywaliłem klapki (koszt zaslepek, robota samodzielnie), filtr paliwa, poduszki pod silnikiem i skrzynią + oleje i filtry co 10tys km

 

pamietaj tylko ze nie kupisz bmw w dieslu tanio, znaczy sie kupisz ale wtedy będziesz bmtriko nr. 2 (uzytkownik)

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Minimum 15k chcę wydać na disla.

W grę wchodziła też benzyna do 15 + potem instalka lgp stag+wtryski hana, jak się nie mylę.

Ale to duża inwestycja szczególnie jak na auto z przebiegiem 200k.

Dużo kilometrów nie będę robił , ale czasem będę chciał pojechać gdzieś daleko pojechać.

z 500/1000km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Nigdy nie miałem BMW, nigdy nie miałem diesla, ale właśnie taki samochód wpadł mi w oko. Niestety zdaję sobie sprawę, że estetyka wizualna może czasem drogo kosztować jak nie wiadomo co auto przeszło i co trzeba będzie w nim jeszcze zrobić.

Szukam niedrogiego BMW E46 z lat 2000-2002 z silnikiem diesla (320d)- cena 12-13 000 zł.

Na co mechanicznie zwrócić uwagę by nie "wtopić"? O co pytać wcześniejszego właściciela?

Czy kusić się na automat jeśli był robiony niedawno w serwisie i właściciel posiada na to rachunek?

Jakie oferty odrzucić od razu a nad jakimi się zastanowić?

Proszę o porady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.0d jest za slabe na automat .. ogolnie jest slabe . Kup 3.0d spalanie niewiele wieksze a problemow duzo mniej.

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki mam ciężką rozkminę w głowie . Mianowicie zrezygnowałem z kupna samochodu w Norwegii . Ponieważ auto mi tutaj nie potrzebne to ja tutaj pracuje jak jest sezon czyli co około 2-3msc jadę do Polski . I moje pytanie jest takie szukam samochodu w Polsce zależy mi żeby autem można było polatać szybko . Interesuje mnie żeby czasem z kreski się z kimś pośmigać no i czasem bokiem polatać . I zastanawiam się nad benzyną ale od 323i w górę albo poliftowego diesla 320d z dobrym chipem . Bo z tego co czytałem na forach to 320d z dobrym chipem to taki "dziobak tajniak" ludzie nie raz się zdziwili co on potrafi . A jak kupię 328i mityczne nie chce żeby objeżdżały mnie diesle (no i ciągłe tankowanie dobijające w benzynie) ;p W dieslu widzę parę plusów i w benzynie również . Myślę że z 25tys km rocznie będę robił .

 

Myślę o kwocie do 20tys zł i tylko wyłącznie sedanik

 

 

 

Chciałbym również wybrać się na tor wyszaleć .

 

 

Co byście mi proponowali ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do szaleństw nie polecam diesla, teoretycznie mozna ale to nie bedzie nic dobrego dla silnika i osprzętu

 

do szybkiej, oszczednej jazdy 320d z wirsem będzie ok, jeszcze lepsze 330d

320d zrobionym na 180km objedziesz sporo aut, tak jak mowisz nie jeden sie zdziwi ;) 330d wiadomo bardziej rozwojowe, czy znajdziesz za 20k dobrego, zadbanego diesla... nie wiem, chyba takie nie istnieją ;)

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Chłopaki mam ciężką rozkminę w głowie.

Myślę o kwocie do 20tys zł i tylko wyłącznie sedanik

Chciałbym również wybrać się na tor wyszaleć .

Co byście mi proponowali ?

Bmw-Sauber F1.09 tylko że to nie sedan i nie diesel :)

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja już obejrzałem z 10 sztuk E46 do 17000zł i w ogłoszeniu pięknie ładnie, a faktyczny stan jest fatalny. Jak buda z zewnątrz jak z fabryki, to środek ujdzie, a silnik pracuje jak w dizlu. Następna "MEGA STAN" w M-pakiecie, ale fotele, kierownica, gałka do renowacji, wyłazi ryża i z silnikiem coś spier... Ogólnie jest to wielkie oszustwo 'obiecanki cacanki', cofnięte przebiegi, a z unii handlarze ciągną lekko uszkodzone kupione za bezcen, na odpierdziel naprawią i czekają zielonego gościa co w końcu kupi. Teraz znajomy pojechał z lawetą do szwabów i ma coś mi znaleźć, ale na okazję nie liczę bo tam dobre też się cenią. Nie wiem tylko po co ja w podstawówce i w średniej tego Dojcza się uczyłem bo teraz zostało Ja Ja Gut Danke. Chociaż taki wyjazd po samochód to nic trudnego szczególnie jak się przy granicy mieszka.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja już obejrzałem z 10 sztuk E46 do 17000zł i w ogłoszeniu pięknie ładnie, a faktyczny stan jest fatalny. Jak buda z zewnątrz jak z fabryki, to środek ujdzie, a silnik pracuje jak w dizlu. Następna "MEGA STAN" w M-pakiecie, ale fotele, kierownica, gałka do renowacji, wyłazi ryża i z silnikiem coś spier... Ogólnie jest to wielkie oszustwo 'obiecanki cacanki', cofnięte przebiegi, a z unii handlarze ciągną lekko uszkodzone kupione za bezcen, na odpierdziel naprawią i czekają zielonego gościa co w końcu kupi. Teraz znajomy pojechał z lawetą do szwabów i ma coś mi znaleźć, ale na okazję nie liczę bo tam dobre też się cenią. Nie wiem tylko po co ja w podstawówce i w średniej tego Dojcza się uczyłem bo teraz zostało Ja Ja Gut Danke. Chociaż taki wyjazd po samochód to nic trudnego szczególnie jak się przy granicy mieszka.

 

Do 17000 nie spodziewaj się cudów... w odniesieniu do twojej wypowiedzi, w moim jest lekkie wytarcie na dole kierownicy wielkości małej pestki od arbuza, fotel kierowcy ma boczki wytarte (sportowy w skórce), gałka biegów u mnie czysta :) są małe szurnięcia silnika po odpaleniu na zimnym od pół roku bez zmian, ale wiem już że to rozrusznik do renowacji dopiero za rok, może 2 lata, a może jeszcze dłużej, 500zł. Pisze to bo mimo kilku wad samochód będzie jeździł dłuuuuuugo, rozrząd mam w dobrym stanie (bardzo szybko można sprawdzić u mechanika więc przed zakupem nalegaj na sprawdzenie), dwumase też mam ok, sprzęgło/cewki wymienione, silnik uszczelniony.

 

Ja bym się nie zrażał drobnostkami zobacz lepiej co było zrobione a co może być do zrobienia i negocjuj cenę, nie wiem jaka osoba oddałaby za 17000zł w pełni sprawne BMW e46, może z ubogim wyposażeniem i małym silnikiem uda ci się znaleźć ale o to też ciężko, to już stare auta. Żeby nie było że reklama czy coś... :duh: swojej nie sprzedaję, za dużo się naoglądałem bubli i nasłuchałem znajomego który wymieniał ostatnio silnik.

 

PS: wiem że było wałkowane 100 razy ile kosztują prawdziwe rodzyny w Polsce i Niemczech, ale nie wiedziałem że UK też ma ceny zaporowe :shock: polecam sprawdzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.