Skocz do zawartości

Chcę kupić. E46 porady,opinie pytania


barti801

Rekomendowane odpowiedzi

to bym po prostu wziął taki silnik (czy to R4 czy R6), jaki się wcześniej napatoczy, a będzie w naprawdę dobrym stanie i w rozsądnej cenie. IMO nie ma sensu szukać rok wymarzonego auta, po to by jeździć nim później 3 lata albo odejmować sobie od ust, kombinować jak tu pogodzić koszty jazdy z zarobkami itd.

 

Pełne poparcie.... ja szukałem pół roku zdrowego 328i lub 528i, trafiło sie ekstra 323i to kupiłem i nie żałuję, jeżdżę nim już ponad 3 lata i jak dotąd bez zadnych problemów i niespodzianek.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Kater co do moich postów, faktycznie ciężko się czyta .Ale to jest spowodowane tym że jeśli napiszę coś krótko i zwiężle jestem łapany za słowa więc rozwijam to w nieczytelną formę ale satysfakcjonującą posto-nabijaczy .
BMW E46 320i
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja za 323i płacę 820zł za OC za rok, ale mam 60% zniżek. W Warszawie (tu są najwięsze stawki za ubezpieczenie).

 

co tak drogo? Ja za 2.8 przy takich zniżkach płacę ok 550... :)

 

Jakbym miał wybór 318 bez gazu czy 320 z gazem to bym się nie zastanawiał i brał r4 bez gazu i cieszył się jazdą...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbym miał wybór 318 bez gazu czy 320 z gazem to bym się nie zastanawiał i brał r4 bez gazu i cieszył się jazdą...

Czyli LPG tą radość z jazdy zabiera?

 

tego nie powiedziałem, ale raczej może generować kłopoty i jeśli stać by mnie było na wahę przy 318 to przy takim wyborze bym pozostał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja Kolegę rozumiem.

Też mnie średnio stać na bmw ,wcześniej miałem bez awaryjną a klasę , a 170cdi w pół automacie, paliła nawet 4,5 litra ropy w trasie , tanie OC.

Ale średnio się czułem w takim aucie zawsze chciałem mieć bmkę ,mesia rozbiła mi babka i postanowiłem zaryzykować ,też żydziłem z wyliczeniami ale ogarniam i jestem zadowolony bo nie przepłacam .

A kasą też nie szastam na lewo i prawo kupiłem taniej bmkę (leciwą z mankamentami) znalazłem dobrego i taniego mechanika i mam was forumowiczów (już korzystałem z waszej pomocy ,dzięki koledzy) poszukałem taniego OC gazownia i jakoś to idzie.

Bmka jeszcze nie zawiodła, po awarii czujnika wałka i stracie podciśnienia prychała szarpała ale szła!

Koszt napraw: 115 pln czujniczek 80 pln wymiana plus kasowanie błędów w gratisie przegląd całej zawiechy i czujniczek klocka hamulcowego ,

Czyli da radę kupić taniej i mieć bmw, oczywiście to nie jest egzemplarz kolekcjonerski ( a nawet daleko mu do tego) ale to moje pierwsze bmw i trzeba się nauczyć jeżdzić tylno napędówką, następne będzie e 90 i na pewno na nią już się szarpnę z kieszonkowego, ale jak narazie jest za drogie na nauki :norty:

A kolega chce 318i i pyta co by tu zrobić żeby mieć wymarzone BMW.

ja w swojej na wiosnę też mam kilka spraw do zrobienia na koszt około 2 tys część to rzeczy eksploatacyjne(gumy na zawieszce drążek hamulce) a część na własne życzenie (tylne opony,sprzęgło to był ten mankament przy zakupie :norty: ) ale po prawie 3 latach w babskim pampers wagonie musiałem się wyszumieć!

BMW E46 320i
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega powyżej dobrze powiedział ja wolę najpierw przeliczyć bo nie mam tak kasy jak inni na szastanie na prawo lewo nie lepiej grzechusk aby auto jeździło niż stało ?? kupno auta to jest nie problem kolego, gorzej jest je utrzymać i każdy Ci to powie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wiem o tym dlatego mam słabszą wersje a nie 3.0. Jeśli już sie zastanawiasz nad kosztami to radziłbym ci poszukać 318i po lifcie czyli 2.0 silnik dobrze jeździ a nie pali aż tyle co R6. Dla przykładu, kupiłem teraz nową przepływke, jeżdżę odcinki powyżej 20km auto się w pełni zagrzewa prędkość do 90km/h zmiana biegów przy 3-3,5 jest to teren zabudowany jakieś światło się trafi rondo itd, spalanie według tankowań około 8. Wieć przy tych cenach to naprawdę cieszy oko. Wiec tu masz porównanie jakiego spalania możesz sie spodziewać w takich warunkach.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega powyżej dobrze powiedział ja wolę najpierw przeliczyć bo nie mam tak kasy jak inni na szastanie na prawo lewo nie lepiej grzechusk aby auto jeździło niż stało ?? kupno auta to jest nie problem kolego, gorzej jest je utrzymać i każdy Ci to powie

 

 

a ja się zgodzę z kolegą grzechusk. Do autora wątku: jeżeli chcesz kupić BMW tylko po to żeby je mieć, to nie tędy droga - jeszcze taniej w zakupie wyjdzie Ci zakup Jaguara XJ w porównywalnym wieku, ale potem koszty jego utrzymania Cię zabiją. BMW to auta drogie w utrzymaniu - jeżeli oczywiście chcesz żeby auto było sprawne, a twoim celem nie jest zajechanie go na śmierć i sprzedanie potem komuś miny.

 

BTW, tu jest fajne ogłoszenie Jaguara XJ, "Jedynego takiego na allegro", choć ma 4 litry pojemności to: "pali 9l/100 km przy 140 km/h", "części w cenie tych od passata".... Jakich bajek handlarze nie napiszą....

 

http://moto.allegro.pl/jaguar-xj6-4-0-sport-x300-jedyny-taki-na-allegro-i2072051972.html

 

Jaką kwotę chcesz przeznaczyć na zakup?

Powyższy post odzwierciedla jedynie prywatne poglądy i stan wiedzy autora, zatem nie musi on opisywać stanu faktycznego. Autor nie bierze odpowiedzialności za skutki decyzji podjętych w oparciu o niniejszy post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może i tak będę miał z jakieś 15 tys.

 

 

Czy w tej kwocie zawiera się pakiet startowy (olej, filtry, inne płyny i części itp) oraz koszta rejestracji i ubezpieczenia?

http://imageshack.us/a/img22/2969/p1070367s1.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/25837/icon3.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może i tak będę miał z jakieś 15 tys.

 

 

mozesz szukac jakiegos 318i z tąką kasą, ale na cuda sie nie nastawiaj

 

 

Pomagalem ostatnio znajomemu szukac ostatnio e46 za podobna sume, obejzelismy w sumie kilkanascie e46, wiekszosc 318i i ze 2-3 z silnikiem R6. Niestety wybór marny.

 

W końcu koleżka kupil e36 coupe 318is z 1998 roku za 14 tys zł. Auto super uytrzymane, w pięknym kolorze, dobrze wyposazone z M-pakietem. Udokumentowany niski przebieg 217 tys km, 1 wlasciciel w Polsce od 5 lat. Sam byłem zaskoczony dynamika i elastycznoscią tego silnika, mimo ze to tylko R4. Jednak te 140 koni robi robotę i jest to auto duzo dynamiczniejsze od 318i e46, nie mowiac o 316i e46.

Linia e36 coupe tez jest piękna i ponadczasowa i sam bym wolał duzo bardziej takie auto od zmeczonego e46. Niektóre e46 jakie oglądalismy to tragedia naprawdę. Ciezko o rodzynka za tę kase. Jedno 318i od biedy by sie nadawało do zakupu, ale nie miało ani klimy, ani kontroli trakcji i kolega w zwiazku z tym go nie chciał. W dodatku było czerwone, mialo tylko stalowe felgi ze słabymi zimówkami i to były opony z 2000 roku!

 

w trzech e46 które ogladalismy, w kole zapasowym stała woda!

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bite e36 nie rdzewieje.

 

Za to e46 z lat 1998-1999, nawet nie bite potrafią rdzewiec... krawędzie drzwi, tylna klapa itp.

 

Widzialem tez e46 na prawde mocno skorodowane, ale to chyba byly powypadkowe sztuki, albo jakies topielce.

 

 

Radzę: oglądaj auta w promieniu 50-100 km od miejsca zamieszkania, i oglądaj zarówno e46 i e36... trafisz cos ladnego, to sprawdzac z mechanikiem, czy blacharzem i brac.

 

Na dalekie wyprawy po kraju w poszukiwaniu e46 za 15 tys zl szkoda czasu i pieniedzy. To samo zreszto mówilem koledze, ale sie uparł... w koncu i tak wziął e36 coupe.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I to jest dobry pomysł - szukaj e36. Za taką kwotę na pewno znajdziesz coś ładnego - nie jest powiedziane że e36 to muszą być już wyłącznie szpachlowozy, to wszystko zależy od ceny, a na najmłodsze roczniki e36 jest już mniejszy popyt z tego właśnie powodu że jak ktoś uzbiera 14-15 tysięcy to już się zaczyna rozglądać za e46, które się od tej kwoty zaczynają. Zresztą... większość e46 na sprzedaż w Polsce też jest w opłakanym stanie.
Powyższy post odzwierciedla jedynie prywatne poglądy i stan wiedzy autora, zatem nie musi on opisywać stanu faktycznego. Autor nie bierze odpowiedzialności za skutki decyzji podjętych w oparciu o niniejszy post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troche z tym przesadzacie ja w ub tyg sprzedałem to auto ,kupcy przyjechali z czujnikiem lakieru i nic nie znalezli ,przebieg tez był udok, poza czasami zacinajacym sie centralnym i 2 wgniotkami nie było sie do czego doczepic i poszła za 12800,moze za mało ja wystawiłem :|

http://otomoto.pl/bmw-316-1-9l-C22262010.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem troche tanio sprzedałes... mogłes woląc 16 tys zł, tez by sie sprzedał, tylko moze trzeba by troche poczekac na konkretnego kupca.

 

Ja ogladałem sporo e46 za 13-15 tys zł, dla kolegi, to zaden z nich w realu nie był w stanie takim jak Twój... choc w opisach i nawet nieraz na zdjeciach IDEAŁY.

 

 

a czemu wogole sprzedałes takie dobre e46? nie szkoda Ci troche? jeszcze za taką nie wygórowaną kwotę...

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

jest to mój pierwszy temat na waszym forum i mam nadzieje, że nie spamuje i że uzyskam cenne uwagi, ponieważ są mi bardzo potrzebne.

Mam dwa pytania pytania, pierwsze dotyczy silnika i paliwa, a drugie zakupu, czyli na co zwrócić uwagę-co się psuje w danych modelach.

Jestem mocno zainteresowany zakupem BMW E46 w benzynie.

 

1)Mam problem, ponieważ nie wiem jaki silnik powinienem brać pod uwagę.

Bardzo mi zależy aby nie palił więcej ode mnie, także jestem zainteresowany przede wszytkim jednostkami o pojemnościach 1.8 oraz 2.0,

chciałbym wiedzieć który z nich jest bardziej opłacalny w stosunku do mocy. Warto zaznaczyć, że nie jestem rajdowcem, ale też nie lubię zamulać,

obecnie posiadam VW Golf 4 1.6SR o mocy 102KM, nie chciałbym się rozczarować po przesiadce do beemki, czyli mówiąc krótko wolałbym trochę szybsze auto,

ale też nie chcę żeby paliło 16l/100km (benzyny), bo tego nie wytrzyma moja studencka kieszeń.

Głównie poruszam się po mieście (Gdynia), ale co 2 tyg robię trasę około 150km w jedna stronę.

Czy warto wsadzić lpg? W mieście robię krótkie odcinki i obawiam się, że się nie zdąży przełączyć a ja już będę na miejscu...

no bo na trasie to chyba logiczne, że będzie taniej

 

2)Drugie pytanie

Co się psuje, na co zwrócić uwagę przy zakupie, oczywiście poza przebiegiem i stanem wizualnym.

 

Proszę darować sobie odpowiedzi, że te wersje bmw to dla kobiety i tylko 3.0 ma sens, moje ego nie jest aż tak nadymane, bardziej zależy mi na ekonomii.

 

Dziękuje bardzo za ew odpowiedzi.

Pozdro:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.