Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
do jnx 320d kupiliśmy sporo taniej wtryski z 535d i bralismy cały komplet 6 szt , chociaż potrzebne były tylko 4 i tez z gwarancją , u mnie na stronie masz numer do Bydgoszczy do Marcina zadzwoń i zapytaj o wtryski .... :cool2:

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Siema, jestem nowy chce kupic bw e46 320d 150 koni compact auckja jest na necie wrzuca link http://moto.gratka.pl/tresc/14266103.html?ko=13524811053a056d7b8137064ec85b99

 

czy ktos moze ocenic jakos autko? ewentualnie doradzic gdzie szukac usterek jak ogladac takie autko dodam ze bedzie to moje pierwsze bmw dlatego jestem zielony, prosze o pomoc poniewaz autko jade ogladac jutro.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Powyżej masz dział do oceny, przeczytaj też regulamin, musi być vin.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

S8 w tipie jedzie żenująco jak na 360KM

540i w manualu od 100km/h robi z S8 co chcę.

Przy dobrym starcie i z miejsca jest szybsze.

S8 tip. 0-100 ok 6.3-6.7s

S8 tip. 0-200 ok 26-27s

S8 6b. 0-100 ok 5.5s

S8 6b. 0-200 ok 24s

540 6b. 0-100 ok 6.2-6.4s

540 6b 0-200 ok 20.5-21.5s!!!!!

540 6b 100-200 14.4s

S8 w więszości to padła z gazem który zostało może ze 260KM

i tu najlepsze 360kucy vs seicento

Opublikowano
Witam, wy jeździcie trochę swoimi Bmkami i raczej postawić na silnik 6 cylindrowy? Inna praca silnika niż 4 i inna jazda. Mam dobre postanowienie?
Opublikowano
Zależy jaki budżet, M54B30 ma to do siebie że przy fajnych osiągach jest oszczędna, ale na zakup trzeba dać trochę więcej.
Opublikowano
A nie jest tak że ten 2.0 R4 143km jest dość wyżyłowanym 4 cylindrowym silnikiem i może też sporo spalić? Prawie lub więcej jak 2.0 R6?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A nie jest tak że ten 2.0 R4 143km jest dość wyżyłowanym 4 cylindrowym silnikiem i może też sporo spalić? Prawie lub więcej jak 2.0 R6?

 

Nie jest tak. Nie jest to silnik wyżyłowany. Pali duuuużo mniej niż 2.0 R6. Dodatkowo jest naprawde mocny: ma 202 NM, podczas gdy 2.0 R6 - jedynie 190 NM.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
z tego co na forum czytałem to ten 2.5 spalić potrafi mniej niż ten 2.2.

 

Myślę, ze tak na prawde to kwestia kierowcy i warunków ruchu. Ten sam kierowca w tych samych warunkach - różnice między 2,2 a 2,5 będą niezauwazalne bądź minimalne.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
A nie jest tak że ten 2.0 R4 143km jest dość wyżyłowanym 4 cylindrowym silnikiem i może też sporo spalić? Prawie lub więcej jak 2.0 R6?

 

Nie jest tak. Nie jest to silnik wyżyłowany. Pali duuuużo mniej niż 2.0 R6. Dodatkowo jest naprawde mocny: ma 202 NM, podczas gdy 2.0 R6 - jedynie 190 NM.

 

Ale jest awaryjny. Szczegolnie valvetronic i uszczelniacze zaworow. 2.0 R6 zdecydowanie lepsze.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak to prawda, R6 M52 jest dużo trwalsze i praktycznie bezawaryjne.
spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

Mam dylemat... i nie ukrywam,ze licze na Wasza fachowa pomoc :)

 

Dylemat polega na tym,ze chce zakupic E46 coupe i tu pytanie?

 

2.8 czy 3.0?

 

Naczytalem sie juz full informacji o jednym i drugim silniku i nadal jestem glupi,bo jest sporo sprzecznych informacji :(

 

Jedni radza 2.8 bo to podobno lepszy motor i po drobnych modach bedzie zbieral sie jak 3.0

Co do 3.0 slyszalem,ze wcina olej istotnie i,ze trzeba plukanki robic regularnie. Za to osiagi juz seryjne daja sporo funu ;)

 

Czy realne jest znalezienie sensownej sztuki za ok 20k ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jesli szukasz do 20 tys zł, to problem sam sie rozwiązuje. 330i , szczególnie coupe do tej ceny nie kupisz dobrej, to pewne.

328i mozesz szukac, ale na rewelacje też się nie nastawiaj. Trzeba ostro rynek przetrzepac zeby cos w tej cenie znalezc fajnego.

 

Ogólnie oba silniki są bardzo dobre i godne polecenia.

330i rzeczywiscie pije olej, ale jest młodszy i mocniejszy. Trwalosc obu chyba dosc zbliżona.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

Zaden zdrowy, niedoladowany, silnik nie wcina oleju tak po prostu.

Szczegolnie w BMW silniki sa przewaznie ciasno pasowane.

 

330i wcianaja olej, bo sa pakowane najczesciej w kupeje i ujezdzane przez gowniarzy na zachodzie.

Przyjezdza Ci auto, ktore ma nawalone 300tys i bylo katowane jak sie patrzy, to liczysz, ze kropli nie wezmie?

 

Jak szukac 330i to tylko mierzac sprezanie na tlokach, albo z bardzo pewnego zrodla.

Opublikowano

Przede wszystkim 330 ma kiepskie pierścienie smarujące - po przebiegu około 200tys zaczynają puszczać, silnik traci kompresję i bierze olej.

 

Jeśli chodzi o 328 to faktycznie przez włożenie kolektora od 330 i wywalenie katów można zrobić nawet 210 koni czyli mniej więcej tyle ile wypluwa przeciętna 330. Ale nie zapominajmy że w 330 wywalenie katów i jakiś stożek też zwiększy moc do 220-230 koni.

 

A jeśli bardzo zależy ci na osiągach to w cenie 20tys możesz pomyśleć o e36 M3 3.0 - ten silnik bardzo dobrze trzyma seryjne 286 koni, jest na żeliwnym bloku więc to bardzo dobra baza pod ewentualne doładowanie turbosprężarką. Nowszy 3.2 321 koni jest już kiepski i nie trzyma serii.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.