Skocz do zawartości

525d 163km nie odpala


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,

walczymy z autem kolegi mianowicie na poczatku pieknego poranka nie odpalil auta inpa wywalila blad przekaznika grzania swiec zarowych,

kupil wymienil i d...pa, inpa pokazala blad cisnienia pompy w czasie startu wymienil pompke progowa poniewaz wartosc wachala sie miedzy 3,6 a 2,8 i nadal nic

ma ktos moze jakies pomysly ??

Opublikowano
pompa ori pierburg, cisnienie 3,86 wiest ok w momencie krecenia 3,63, wywala blad Raildrucküberwachung im start moje pytanie brzmi wtf?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Będę się wymądrzał, ale właśnie skończyłem walkę z identycznym problemem w e46 320d common rail. Ten błąd oznacza, że jest za małe ciśnienie paliwa podczas startu i rzadko przyczyną jest pompka progowa, najczęściej jest czujnik paliwa na szynie common rail, tak na szybko znalazłem na allegro jak wygląda taki jak u Ciebie:

http://allegro.pl/czujnik-cisnienia-paliwa-bmw-5-e39-530d-1126400-i2709699101.html

 

W najgorszym przypadku pompa wysokiego ciśnienia lub przelewający wtrysk, ale proponuje na początek podmienić od kogoś ten czujnik.

Inną banalną przyczyną jaką miałem w identycznej 525d była niedokręcona opaska na wężyku paliwa wchodzącym do pompy wysokiego ciśnienia (to ta przy silniku), sprawdź czy w tym przezroczystym wężyku paliwowym nie ma bombelków powietrza... :wink:

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
Witam .Mam podobny problem , ale zdiagnozowano w 100% ze to pompa wtryskowa , teraz pytanie - czy do 525 TDS 98 roczmik sa rozne pompy , czy roczniki sa niewazne ? Prosze o pomoc.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
sprawdzenie twojej pompy wtryskowej kosztuje ok 150 zl

Za 150 to nawet nikt nie będzie się grzebał żeby ją wyjąć,sprawdzić i spowrotem założyć,bo roboty jest w ***uj(łącznie z rozpięciem rozrządu).

Koszty naprawy są zależne od tego co jest uszkodzone i może wynieść nawet pod 3 koła.

ec2Wze6.jpg
  • 4 lata później...
Opublikowano

Witam,

 

Widzę autor nie odpowiedział, ale podzielę się moim rozwiązaniem- najprostszym z mozliwych. Moje 530d nie odpalało jak chciało, jak miało ochotę odpaliło, jak nie to nie, jeździłem po "mechanikach", wydałem kupe kasy na regeneracje pomp itd. a okazało się że walnął wtrysk :mad2: . Wystarczyło kupic strzykawki, 6 wężyków i podłączyć pod pod przelew, a już przy samym kręceniu rozrusznikiem przez ok 1 min z przerwami, w jednej ze strzykawek było 80 ml ropy. Wtrysk udało mi się wymieć w warunkach garażowych, ale niestety nie nadawał się nawet do regeneracji- cały zapieczony.

Także każdemu polecam najpierw sprawdzić wtryski na przelew i zaworek ciśnieniowy na wężu powrotu do baku- po prawej stronie silnika. Może okazać się jak u mnie, że cała przyjemność będzie nie droga- o ile posiadamy INPE i kabelek do resaru korekty wtryskow.

Pozdrawiam,

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.