Skocz do zawartości

dzbiku

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 530d '00 Sedan;
    https://www.youtube.com/channel/UCfr06g4DO-Gj0IXy0qBDnFw
  • Lokalizacja
    Wrocław
  • Zawód
    Programista ficzerysta ;)

Osiągnięcia dzbiku

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Nie no tyle razy przerabiane na rożnych forach, nie zakładaj tego zaworka jednokierunkowego :) Chyba że chcesz Ją opylić to załóż, ale no ja bym wrogowi nie życzył. Coś pójdzie nie tak, będzie atakowało za duże ciśnienie na pompę i szkoda wydawać 4k. na nową/regenerację :)
  2. Widzę podobny problem do mojego, polecam mój film na ten temat co sprawdzałem itd. akurat dla E39, ale dla silnika tego 3.0d
  3. dzbiku

    525d 163km nie odpala

    Witam, Widzę autor nie odpowiedział, ale podzielę się moim rozwiązaniem- najprostszym z mozliwych. Moje 530d nie odpalało jak chciało, jak miało ochotę odpaliło, jak nie to nie, jeździłem po "mechanikach", wydałem kupe kasy na regeneracje pomp itd. a okazało się że walnął wtrysk :mad2: . Wystarczyło kupic strzykawki, 6 wężyków i podłączyć pod pod przelew, a już przy samym kręceniu rozrusznikiem przez ok 1 min z przerwami, w jednej ze strzykawek było 80 ml ropy. Wtrysk udało mi się wymieć w warunkach garażowych, ale niestety nie nadawał się nawet do regeneracji- cały zapieczony. Także każdemu polecam najpierw sprawdzić wtryski na przelew i zaworek ciśnieniowy na wężu powrotu do baku- po prawej stronie silnika. Może okazać się jak u mnie, że cała przyjemność będzie nie droga- o ile posiadamy INPE i kabelek do resaru korekty wtryskow. Pozdrawiam,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.