Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam do Was pytanko od pewnego czasu gryzie mnie pewna rzecz dotycząca mojego samochodu, a mianowicie mam problem z rozpędzeniem samochodu powyżej 220 km/h... powiedzmy do 180 idzie jako tako, natomiast powyżej tej prędkości doskwiera mu niesamowity muł. Wciskam gaz do dechy a ten ledwo zipie..

Rzeczą naturalna jest to że taka prędkość nie jest mi potrzebna jednak niepokoi mnie sam fakt i sie zastanawiam czy to normalne.

Porównuje swoją obecna e91 do focusa którym jeździłem wcześniej i mam wrażenie że bunia dość gorzej się zbiera.

 

Diagnostyka komputerowa nic nie wykazała, zresztą na desce rozdzielczej nic mi nie wyskoczyło do tej pory więc nie powinienem się niby martwić , jednak..

 

Spotkał się ktoś z podobnym problemem?

szukałem na forum ale nie ukrywam że znalezienie czegokolwiek mnie interesującego jest dość trudne. Wszelkie tematy nie dotyczyły mojego problemu, stąd zwracam się do was forumowicze o pomoc.

Opublikowano

Kolego, a nie jest tak, że masz powyżej 220 założony ogranicznik?

I może masz redukcję mocy i stąd problemy przy większych prędkościach.

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/BMW_podpis_numer%20_small.jpg
Opublikowano

BMW inaczej też rozwija moc - nie czuć takiego kopa, jak miała np moja poprzednia A4 AVF na PD - tu bardziej idzie jak benzynowy silnik - to po pierwsze.

Druga sprawa, rzeczywiście auto może mieć kaganiec i dlatego tak mu ciężko jechać z wyższych prędkości.

Trzecia - 180km/h to nie jest mała prędkość i jeśli oczekujesz wgniatania w fotel, butując auto jeszcze w górę, to najwidoczniej kupiłeś motor o co najmniej 1000ccm za mały :roll:

Opublikowano

Nie chodzi o normalna jazdę, ze stałym przyspieszeniem (czyt. z wyczuciem gazu). Dochodzi tak jakby do pewnego momentu a później idzie tak jakby nie szedł..

czytałem komentarze innych forumowiczów że zamykają budzik itp. stąd moje pytanie. Prędkość taka nie jest mi potrzebna jedynie chodzi o wewnętrzną obawę czy wszystko jest ok, a jeżeli nie to co może być powodem takiego a nie innego zachowania samochodu.

Opublikowano
To możesz mieć właśnie kaganiec założony na określoną prędkość i dlatego się już nie chce zbierać powyżej. Można się jak najbardziej przejechać na hamownię, skoro na diagnostyce jak piszesz nic nie wykazało :wink:
Opublikowano
Nie bardzo :) nawet po ostrym chipie tylko z gorki :)

Mam rozumieć że komentarze w stylu zamknąłem budzik swoja 320 są nie prawdziwe, czy to tylko ironia była?

 

Dreamek co do hamowni to napisz do Grześka z tego forum - nick G-CS. Autko Ci zhamuje i będziesz miał pewność co i jak

Jak się problem nie rozwiąże to zapewne będę musiał się wybrać puki co próbuje rozwiązać ten problem z wami, może ktoś miał podobnie.

 

Jak idzie sprawdzić czy nie mam "kagańca" założonego?

 

Jakieś 4 miesiące temu wymieniałem klocki hamulcowe z tyłu, potem była rejestracja w kompie wymiana. Po czym mechanik oznajmił mi że mam 2 błędy na silniku (nic mi komputer nie wyświetlał) jeżeli chce poznać jakie to musiałbym mu zapłacić 150 zł. Doszedłem do wniosku że skoro nic się nie dzieje a komp mi nic nie wyświetla to nie warto płacić... i teraz się zastanawiam czy to może mieć jakiś związek i czy to możliwe by nagle teraz ten błąd nie wyskakiwał?

  • Zarejestrowani
Opublikowano

Oczywscie wiele bledow nie wyswietla, np nie dopalony dpf nigdy sie nie wyswietli chyba ze bedzie juz bliski agonii, tak samo np swiece i wielw innych cyrkow , a 150 zl za skasowanie bledow to dobry ziomek z niego :mad2: Za tyle to sie robi kasowanie bledow, drl i jeszcze jakies rzeczy :duh:

 

A co do zamkniecia budzika to nie ironia, nie dojdziesz 250-260 170-200 konnym autwm raczej

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

Jak zdejmiesz kaganiec przy okazji chipa to 250 poleci.

 

Pozdrawiam

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.