Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ooo to widze że albo masz dużo złotówek albo naczytałeś sie gazety GT

:D

 

jeśli coś zrobisz to sie pochwal ;)

  • Odpowiedzi 65
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Nie no nie wiem naprawde czy to dobry plan z tym nitro. Poprzednicy mieli racje. Rozumiem nitro wpakować do Nisana Skyline lub do Vipera ale do 318 is. Nówka miała ze 140 koni teraz jest może ze 120-130 maks+ 50 koni z nitra tak jak już mówili 325 ma te 190 koni czyli wiecej niż ty możesz miec z nitro. Musisz to przemyśleć bo szkoda wywalać potem dobrego silnika na złom.
Opublikowano

Jeśli już nitro to trzeba iść za ciosem: wywalić stołki, wygłuszenia, radio, klime, podnośniki szyb, wstawić kaltke żeby był max efekt :duh: :D

A jeśli chce się podróżować szybko w komfortowych warunkach to też wybrałbym 328 :lol:

Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie no nie wiem naprawde czy to dobry plan z tym nitro. Poprzednicy mieli racje. Rozumiem nitro wpakować do Nisana Skyline lub do Vipera ale do 318 is. Nówka miała ze 140 koni teraz jest może ze 120-130 maks+ 50 koni z nitra tak jak już mówili 325 ma te 190 koni czyli wiecej niż ty możesz miec z nitro. Musisz to przemyśleć bo szkoda wywalać potem dobrego silnika na złom.

 

No, uważam, że tu podałeś sensowne dane...

Mieć max 180KM z is, do tego przeczucie, że w każdej chwili silnik może zostać leżeć, czy 192KM w PEWNYM silniku 2,5? Odpowiedź sama sie nasuwa, do 2,5 możesz dołożyć LPG i śmigać taniej, ale zawsze 192 kuce będą czekać w stajni na ruch pedału gazu.

Z drugiej strony cena instalacji nitro i cena silnika do swapu... jednak swap wydaje się sensowniejszy.

 

Oczywiście jak coś zrobisz, to daj znać, jestem ciekaw rezultatów. Pwodzenia!

Kai
Opublikowano
Jeżeli stawia tylko i wyłącznie na osiągi to swap lub zmiana wózka na 2.5 2.8 i do tego nitro jak chce koniecznie. Wtedy nic mu nie fiknie.
Opublikowano
Witam Posiadam BMW E-36 318 IS COUPE i chciałbym zamontowac podtlenek azotu. ale niemam zielonego pojecia czy bedzie duzy przyrost mocy i czy poprawi sie przyspieszenie od 0-100kmh. prosze o pomoc Pozdrawiam :D

 

Kocik zajrzyj na strone www.bmwmpowerclub.com.pl tam znajdziesz klka ciekawych porad i wskazowek odnosnie tego tematu.

Napisz koniecznie jakie uzyskales efekty i jakie sa twoje wrazenia :cool2:

 

Z drugiej strony nie rozumiem kolegow forumowiczow dlaczego tak bardzo szydzicie z kogos kto ma chec na cos innego niz seryjne auto :?:

Kto pyta nie bladzi...

2FST4U
Opublikowano
Witam Posiadam BMW E-36 318 IS COUPE i chciałbym zamontowac podtlenek azotu. ale niemam zielonego pojecia czy bedzie duzy przyrost mocy i czy poprawi sie przyspieszenie od 0-100kmh. prosze o pomoc Pozdrawiam :D

 

Kocik zajrzyj na strone www.bmwmpowerclub.com.pl tam znajdziesz klka ciekawych porad i wskazowek odnosnie tego tematu.

Napisz koniecznie jakie uzyskales efekty i jakie sa twoje wrazenia :cool2:

 

Z drugiej strony nie rozumiem kolegow forumowiczow dlaczego tak bardzo szydzicie z kogos kto ma chec na cos innego niz seryjne auto :?:

Kto pyta nie bladzi...

 

kto tu szydzi :?: , właduje gośc Nitro do IS-a i co mu to da osiagi przybliżone do 2,5 a silnik dostanie w d..pe równo, druga sprawa osiągi 2,5 rzędu 8sekund do 100km/h to przecież zadna rewelacja w dzisiejszych czasach , takich samochodów jezdzi pelno , rozumiem jakby władował Nitro do 2,5 i zbliżył sie do osiągów M3 to można mówić że to tuning i sportowe auto .

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Z drugiej strony nie rozumiem kolegow forumowiczow dlaczego tak bardzo szydzicie z kogos kto ma chec na cos innego niz seryjne auto :?:

Kto pyta nie bladzi...

Masz rację - kto pyta nie błądzi. Ale jak ktoś pyta i nie słucha rozsądnych wypowiedzi to już może pobłądzić... :wink:

 

Nie sądzę żeby ktoś tu z kogoś szydził. Koledzy jedynie próbują wytłumaczyć że zakłądanie NOSa do silnika 1.8iS który w wieku 14 lat ma max 140 KM (a pewnie raczej bliżej 130) da chwilowy (kilkusekundowy) wzrost mocy do powiedzmy 180 KM. To czy nie lepiej kupić 325i lub 328i które wyglądać będzie tak samo a moc 190 KM będzie mieć cały czas (a nie przez kilkanaście sekund)?

Gdyby jeszcze ktoś chciał założyć NOS do np. M3 - no dobra... Jestem w stanie sobie wyobrazić że frajda może być duża jeśli przez kilkanaście sekund osiągniemy moc np 450 KM. Pomijam jak to zniesie silnik i inne elementy samochodu. Ale inwestować w NOS żeby osiągnąć 180KM?

A gdybym powiedział że ja chcę założyć sobie NOS żeby osiągnąć chwilowe 140 KM to też byś powiedział że to świetny pomysł? Może lepiej kupić iSa który 140 ma non-stop? :wink:

Pozdrawiam

Bastek

Kiedyś: E21 315 '83, E34 520i '90, E34 525iA '92, E36 316i '95, E30 318iT '93, E46 325xi Touring, E91 325i

Opublikowano

Witam

 

Nie twierdze,ze istalacja NOS-a to jest szczesliwy pomysl przy tym silniku ale jezeli kolo jest zdecydowany to zrobic i grzecznie pyta jak to zrobic to wydaje mi sie ,ze powinnismy mu to w miare sensownie wytlumaczyc.

Nie kazdego stac na wymiane silnika albo na inny bardziej kosztowny tuning.Sam jestem troszke zly na siebie ,ze nie wybralem zamiast 2,5 na przyklad 3.5 lub 4.0 :!: i wiem,ze nastepna bedzie tez e-34 ale z takim wlasnie silnikiem :mrgreen:

 

Pozdrawiam

2FST4U
Opublikowano

Nie zgodze sie z twierdzeniem, że silnik klęknie po niedlugim czasie. Prawda jest taka ze instalacje nitro jak kazde "wspomaganie" może mieć zerowy jak i destruktywny wpływ na jednostkę napędową. Wszystko zależy czy robimy ją z głową i tak samo potem używamy czy też składa nam to Pan Kaziu w szopie wieczorami po zaoraniu pola.

Ktoś z Was pisał o wymianie na kute elementy? Zgodze się jesli robimy ekstremalne strzały, ale tutaj wnioskuje że bedzie łagodny strzał, powiedzmy +50KM. Wszystko zalezy od stanu silnika ktory sprawdzą Ci w dobrym zakładzie montujacym systemy.

Osobiście nie zainwestowałbym w system nitro bo uturbienie daje większą satysfakcję.

Rzeczywistośc jednak bywa inna, sam używalem podobnych systemów wspomagania przez ostatnie 2 lata ale w dieslu. Nic nie klękneło, nic nie stopiłem, jedynie co trzebabyło butlę uzupełniac.

Swap da większa satysfakcje, ale przykładowo w moim przypadku wiązałoby się to z wiekszymi oplatami, a taki system nitro lub turbo pozwoli utrzymac opłaty za wóz na tym samym poziomie. I to jest chyba zaletą tego tuningowania ;)

 

PS. Widział ktoś juz is'ke z turbina?

Opublikowano
Chyba lepiej dla silnika wypadły ten gaz używany od czasu do czasu niż turbo. Silnik wolnossący wymaga wielu kosztownych przeróbek pod turbo. Lekkie turbo rzeczywiście może nie mieć większego wpływu na trwałość silnika ale po co wtedy inwestować żeby zrobić z 318 - 325? Chyba znów nie tędy droga, poprostu kupuje zadbanego 328 zakładam gas jak ktoś wcześniej napisał i śmigam do upadłego bez strachu, że po kolejnym depnięciu korbowód wyjdzie bokiem.
Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
Opublikowano
Ja bym zrobił tak mam 1,8IS 92rok sprzedaje za 10 tyś bo chyba po tyle chodzą ale moge się mylic więc jak coś to mnie sprostujcie dokładam te 4 tyś które były przeznaczone na NITRO i kupuje za 14-15 tyś 325 i mam 6 cylindrów :D , silnik mocniejszy i żywotniejszy , pełną moc mam non stop a nie przez 10 sekund , tyle odemnie , każdy zrobi tak jak woli...

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano

a wogole to kiedy uzywac tych 15 sek. NITRO??od swiatel do swiatel ,jak z prawej strony siedzi gosc w TICO :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

wyscigi na 1/4 mili to rozumie ale do miasta??? :?: :?:

PS. a i tak na 1/4 mili nie wybral bym bmw

...kwintesencja piękna i harmonia ksztaltów E36..:)

http://tygra85.w.interia.pl/szablon_obrazki/okopt.JPG

Opublikowano
a wogole to kiedy uzywac tych 15 sek. NITRO??od swiatel do swiatel ,jak z prawej strony siedzi gosc w TICO :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

wyscigi na 1/4 mili to rozumie ale do miasta??? :?: :?:

PS. a i tak na 1/4 mili nie wybral bym bmw

BMW jest świetne na tor i zakręty , a na prostej niech sobie japonczyki szaleją ;)

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano
japonczyki to tylko SUPRA a na zakrety to wybralbym cos 4*4,,moze jakies evo lub impre :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

...kwintesencja piękna i harmonia ksztaltów E36..:)

http://tygra85.w.interia.pl/szablon_obrazki/okopt.JPG

Opublikowano
japonczyki to tylko SUPRA a na zakrety to wybralbym cos 4*4,,moze jakies evo lub impre :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

czyli same Japońce bo tak wynika z twojej wypowiedzi... :wink:

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano

a ja bym wolal majonez... :evil:

mysle ze moja odpowiedz nie odbiega poziomem od wiekszosci odpowiedzi w temacie :duh:

Kocik, osobiscie nie uzywalem NOS, NX ani nic w tym stylu, ale z tego co wiem 180km osiagniete w Twoim aucie da znacznie wiekszy efekt niz 192km w 325, efekt podobno rewelacyjny wiec jezeli jeszcze sie nie zniecheciles to czekam na efekty. Sprawdza sie to wielu malych autkach z jeszcze mniejszymi silnikami wiec czemu ma sie nie sprawdzic u Ciebie??

 

Przysrost mocy bedzie zalezny od Twojej decyzji, tzn. Ty wybierasz jakie dysze maja Ci zamontowac, co w efekcie przeklada sie oczywiscie na osiagi, im mocniejszy strzal tym szybciej jezdziesz, ale tez wieksza szansa na to ze przesadzisz, jezeli skorzystasz z pomoocy profesjonalistow, napewno dobrze doradza Ci jakie dysze zastosowac i co zniesie Twoj motor.

 

nie bardzo rozumiem co mialy na celu wypowiedzi zalecajace Ci zniane motoru, a wrecz auta, skoro je masz i chcesz w nie inwestowac to pewnie je lubisz i zadales konkretne pytanie... Kup M5 '06, bedzie szybsze od 1,8Is NOS wiec nie wiem po co zawracasz glowe :twisted:

Opublikowano
a ja bym wolal majonez... :evil:

mysle ze moja odpowiedz nie odbiega poziomem od wiekszosci odpowiedzi w temacie :duh:

Kocik, osobiscie nie uzywalem NOS, NX ani nic w tym stylu, ale z tego co wiem 180km osiagniete w Twoim aucie da znacznie wiekszy efekt niz 192km w 325, efekt podobno rewelacyjny wiec jezeli jeszcze sie nie zniecheciles to czekam na efekty. Sprawdza sie to wielu malych autkach z jeszcze mniejszymi silnikami wiec czemu ma sie nie sprawdzic u Ciebie??

 

Przysrost mocy bedzie zalezny od Twojej decyzji, tzn. Ty wybierasz jakie dysze maja Ci zamontowac, co w efekcie przeklada sie oczywiscie na osiagi, im mocniejszy strzal tym szybciej jezdziesz, ale tez wieksza szansa na to ze przesadzisz, jezeli skorzystasz z pomoocy profesjonalistow, napewno dobrze doradza Ci jakie dysze zastosowac i co zniesie Twoj motor.

 

nie bardzo rozumiem co mialy na celu wypowiedzi zalecajace Ci zniane motoru, a wrecz auta, skoro je masz i chcesz w nie inwestowac to pewnie je lubisz i zadales konkretne pytanie... Kup M5 '06, bedzie szybsze od 1,8Is NOS wiec nie wiem po co zawracasz glowe :twisted:

 

Dopiero na trzeciej stronie sedno sprawy! Strzał około 50 koni to zupełnie inna bajka i o to chodzi.

Zawsze wydawało mi się, że moc 190 koni w 325 uzyskiwana jest w pewnym zakresie obrotów (jak w większości silników), a tu niespodzianka ona jest cały czas :)

 

A i Ręce precz od japończyków, gdyby nie oni nie odkryłbym mojej największej pasji :)

Opublikowano

Hm..

Jak dla mnie z której strony by nie patrzeć to 192KM zawsze będzie > 180KM.

 

Jeżeli 2.5 ma te 192 KM przy określonych obrotach, to i 1.8 IS ma 140 również przy określonych.

Skoro do IS dodajemy strzał i wychodzi nam 180KM oznacza to że dodajemy ten strzał również w określonych obrotach.

Z tego wynika, co zresztą wie każdy, że ani 2.5 nie ma 192 KM w pełnym zakresie ani IS nie będzie miał tych 180 w pełnym zakresie.

Reasumując. Tak czy siak 192 > 180.

Opublikowano
Reasumując ten temat chciałbym zauważyć że Nitro w BMW jak i gaz w samochadach M pojawiały sie nie raz na tym forum, było wielu zwolennikow takich operacji którzy zapewniali ze tak jest lepiej, niestety nie zauważyłem jeszcze żeby którykolwiek z forumowiczy pochwalił sie takim rozwiazaniem w swoim samochodzie (albo moze wstydzi sie pochwalić). Ostatnio na forum kazała sie 7 z silnikiem M5 i instalacją gazową ale nie należy do żadnego z użytkowników tego forum, z ogłoszenia wynika że gość założył instalacje LPG za kilka tysiecy PLN i po 2 tygodniach sprzedaje , wiec wnioski nasuwają sie same...

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano

Ja mam N>O>S w dużym fiacie (125p). zawieszenia do merca 124, silnik od Merca 124 2.0.

ma to prawie 200KM prawie-b dokładnie nie wiem. Jazda z Białegostoku do Warszawy po krajowej 8 to czysta przyjemność. Ale jak napełnię w W-wie butlę to w Białymstoku sa juz resztki gazu. Ale dla ludzi szczeka opada....

Felgi mam 5-ramienne, tył bez foteli...i jest jeden minus tego fiata...jest piekielbie głosny i boje sie oddawac strzały jeden po drugim, bo nadwozie jest nie stabilne... Do bagaznika włożyłem 6 płytek chodnikowych-powaznie-to nie jest żart!!!!

 

dociążenie tyłu aby był poprawny rozkąłd masy. Zebyście widzieli miny tych Nissanów i Beemek i Golfów VR6...

Kiedys jakis kolo doganiał mnie Calibra-nie wiem co to byl za silnik-chyba ten 147 konny....i wyprzedzał mnie a ja lekko dodałem gazu, posciem gaz, wcisnałem guzik i znów wcisknąłem gaz. Jechał dalej juz za mną i nie próował mnie wyprzedzac...chciałem zjechac na pobocze aby z nim pogadac i oswiecic go. Założe sie ze nie przyznał sie zadnemu koledze, ze "duzy fiat" go "wciągnął nosem". Ja mam silnik 2.0 a czy do 1.8 --moim zdaniem warto . Roznica z 2,5 bezie taka, ze ty w 1.8 bedziesz Miał NOS a on w 2.5 nie bedzie go miał i kazdy bedzie chcial obejrzec instalke NOS-a u cibeie a u tego z 2.5 nikt nie bedzie przy autku sie zatrzymywac...

 

Poza tym..doswiadczenie jest bezcenne

 

Fiata sprzedaje...bo...remont zawiesenia i hamulców-krzwe tarcze--wykrzywiły sie, bo sie chyba nagrzały..

"Mężczyznę poznać nie po tym jak zaczyna, ale po tym, jak kończy..." Leszek Miller

"Czy stać nas na to, aby nas nie było stać..?" Kazimierz Marcinkiewicz


2oo> niż 4 koła

Opublikowano
... Do bagaznika włożyłem 6 płytek chodnikowych-powaznie-to nie jest żart!!!!

 

:shock: :lol: :lol: :lol: :lol: Leże i zwijam się ze śmiechu!!!!!

:clap: Za pomysłowość :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Pozdrawiam

Pułkownik Zuber

Opublikowano

Hej Zuber...!!!

 

No co , miałem wybór między workami cementu a płytkami chodnikowymi i polbukiem (kostka chodnikowa)...kostaka-mała i za droga. Worki z cementem-niepraktyczne-cement moze sie wysypac-a nie daj Bóg deszcz i zacementuje mi fiata a chodnikowe sa najłatwiejsze w pozyskaniu--pierwszy lepszy chodnik o 3 rano ze szpadlem...

 

pozdrawiam...

Cos w stylu Słodowego....

"Mężczyznę poznać nie po tym jak zaczyna, ale po tym, jak kończy..." Leszek Miller

"Czy stać nas na to, aby nas nie było stać..?" Kazimierz Marcinkiewicz


2oo> niż 4 koła

  • Moderatorzy
Opublikowano
a chodnikowe sa najłatwiejsze w pozyskaniu--pierwszy lepszy chodnik o 3 rano ze szpadlem...

Wiesz jak to się nazywa?

Na mój gust złodziejstwo... :evil:

Pozdrawiam

Admin

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.