Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
czy warto wstawiac strumiennice i stozek??JAk tak to jakie??zeby to jakos sie zgrywało ze soba.I ile w rzeczywistosci mocy mozna na tym zyskac?? thx
Opublikowano

Czytałem na allegro, że koleś wstawił do calibry i dało mu 20km, tylko najlepiej wstaw dwie, to wtedy w wydechu jest ciąg jak w F16 :D

Po co takie tematy zakładacie :mad2: :duh: , chyba mądrzejsi są konstruktorzy BMW, od konstruktora strumienicy. :mad2:

http://img638.imageshack.us/img638/9205/panoramaaut.png
Opublikowano
czy warto wstawiac strumiennice i stozek??JAk tak to jakie??zeby to jakos sie zgrywało ze soba.I ile w rzeczywistosci mocy mozna na tym zyskac?? thx

 

Proponuję dać naklejkę na tylną szybę ///ALPINE to da +20KM

albo lepiej PIONEER, wtedy samochód jest mocniejszy +25KM :lol:

 

A tak poważniej, to szkoda zachodu na takie głupoty.

Opublikowano
Kolega założył strumienice i komletny wydech od Remusa w Leonie 1.9 TDI.Czy to coś dało?Nie..ale jest zadowolony że nadal ma 90KM ;)

Poziom poczucia humoru jest wprost proporcjonalny do Twojego IQ.

http://img407.imageshack.us/img407/5961/roxbury9je.gif

Opublikowano
co do tych naklejek to wydaje mi sie ze bardziej by pasowało PIONIER albo The Power Of BmW...heheh albo Sanyo.Pozdro :mrgreen:
Opublikowano

Osobiście też nie jestem zwolennikiem ani stożków ani pseudo sportowych wydechów, które ryczą jak dzikie woły :norty:

 

Ale prawda jest taka, że dobry, markowy wydech plus zmiana map komputera daje kilku procentowy wzrost mocy i poprawę momentu.

Tylko zazwyczaj jest tak, że ktoś zakłada przelotową rurę jak od kibla i myśli, że będzie miał 50KM więcej. Nawet jest o tym przekonany, gdyż wrażenia jakie zapewnia mu owa rura potęgują jego poczucie mocy :norty:

BMW E30 316i 1.8 M10B18 coupe

BMW E30 318i M40 coupe

BMW E34 525td touring

Opublikowano
Sama strumienica dziala w bardzo waskim zakresie obrotow-a stozek niewlasciwe umiejscowiony robi wiecej szkody.Stozek ma sens gdzy doplywa zimne powietrze do niego i jest odgrodzony od silnika.O ile za dobrze zamontowanym stozekiem jestem na tak,to strumienica jest zbednym gadzetem
Opublikowano

Poczytaj o modyfikacjach mechanicznych silnika - dużo mozna się dowiedzieć. Internet jest niezłym miejscem do zdobycia takiej wiedzy, to forum z całym szacunkiem do takich miejsc nie należy.

Zawsze można poprawić fabrykę, a kolejność powinna być według mnie taka:

opony, zawieszenie, masa, a na końcu silnik.

 

Czytałem na allegro, że koleś wstawił do calibry i dało mu 20km, tylko najlepiej wstaw dwie, to wtedy w wydechu jest ciąg jak w F16

Po co takie tematy zakładacie , chyba mądrzejsi są konstruktorzy BMW, od konstruktora strumienicy.

 

Czytaj allegro dalej, mają prenumeratę?

 

Proponuję dać naklejkę na tylną szybę ///ALPINE to da +20KM

albo lepiej PIONEER, wtedy samochód jest mocniejszy +25KM

 

 

 

Świetny żart, brody ma z pięć metrów.

 

Pozdrawiam[/code]

Opublikowano
:

opony, zawieszenie, masa, a na końcu silnik.

 

 

 

 

 

Z calym szacunkiem :) ale sie nie zgodze kolejnosc wg mnie powinna byc taka:hamulce (wiadomo bezpieczenstwo) nastepnie silnik i do silnika a raczej jego mocy ustawiamy zawieszenie jakie nam pasuje.Pozdrawiam

Opublikowano

Jasne, że hamulce przede wszystkim :)

 

Moc silnika możemy określić teoretycznie jaka jesteśmy w stanie uzyskać i do tego dostosowywać wszystko najlepiej jak potrafimy. Z całym szacunkiem oczywiście

Opublikowano
Jasne, że hamulce przede wszystkim :)

 

Moc silnika możemy określić teoretycznie jaka jesteśmy w stanie uzyskać i do tego dostosowywać wszystko najlepiej jak potrafimy. Z całym szacunkiem oczywiście

hm...to jak Twoim zdaniem-warto montowac czy nie?Bo póki co nie odpowiedziałeś na pytanie a tylko sobie dogryzacie.

Poziom poczucia humoru jest wprost proporcjonalny do Twojego IQ.

http://img407.imageshack.us/img407/5961/roxbury9je.gif

Opublikowano
Nie napisałem czy warto? Wydawało mi się, że napisałem. Zawsze warto poprawiać fabrykę. Dobrze dobrany stożek i zmodyfikowany wydech to przy tym silniku jakieś 5 KM.
Opublikowano
czy warto wstawiac strumiennice i stozek??JAk tak to jakie??zeby to jakos sie zgrywało ze soba.I ile w rzeczywistosci mocy mozna na tym zyskac?? thx

Śmiało !!! wstawiaj...Kup czesci u mojego kolegi-dasz jemu zarobic a sam tylko na tym stracisz....trzeba sobie pomagac, prawda :diabel_faja:

 

Wstaw od razu dwie strumienice...bedziesz miał podwójny ciąg...

na koniec zamontuj sport wydech, zeby gosno ryczał...jak w motocyklach-najpierw Cie słysza a później widza...

 

Na koniec załóż TURBO a na turbo WYŻYMACZKĘ,,,

 

bedziez miec BMW turbo z wyzymaczką ..!!!! fajna sprawa..

 

jest jeden minus...po założeniu stożka i strumienicy..moc obnizy się o 15 KM.

Wiec lepiej załóż...

"Mężczyznę poznać nie po tym jak zaczyna, ale po tym, jak kończy..." Leszek Miller

"Czy stać nas na to, aby nas nie było stać..?" Kazimierz Marcinkiewicz


2oo> niż 4 koła

Opublikowano
ponoć dobrze dobrana strumienica do parametrow silnika jest w stanie podwyższyc moc silnika, ale bez przesady :nienie: mnie ostatnio mówił mechanik, że trzeba po prostu podjechac na hamownie sprawdzic dokladnie ilekoni ma autko i inne jakies sprawy nie pamietam dokladnie i mozna dobrac odpowiednie parametry strumienicy, żeby to działało, ale z drugiej strony możan tez wyrzucić katalizator i tez autko bedzie zwawsze :mrgreen: , ja osobiscie nie bawiłbym się w takie coś, mało ci 140 km zmień na wiekszy silnik i tyle pozdro
Opublikowano
Moim zdaniem żeby bawić się w osiągi to samochód musi najpierw mieć te "fabryczne" konie a żeby doprowadzić go do takiego stanu pewnie trzeba bedzie więcej wywalić niż na sam tuning także ja też bym pozostał przy naklejkach SONY ewentualnie płomienie na masce :D
Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
Opublikowano

Chłopaki. Powiem coś. rzadko zdarza się czytac takie artykuly, bo ciężko na takie cos w necie trafić.

 

Poczytajcie tutaj. Zmienicie pogląd na filozofie tuningu

 

http://www.chojnacki.com.pl/filozofia.php

 

naprawdę zachęcam....ja doszedłem do ciekawych wniosków... :mad2:

"Mężczyznę poznać nie po tym jak zaczyna, ale po tym, jak kończy..." Leszek Miller

"Czy stać nas na to, aby nas nie było stać..?" Kazimierz Marcinkiewicz


2oo> niż 4 koła

Opublikowano

Zawsze mówiłem że wywalanie kata to zły (bardzo zły) pomysł. Na temat stumienic też się wypowiadałem i też raczej nie przychylnie. Ale każdy ma prawo robic ze swoim autkiem na co tylko ma ochotę.

Pozdrawiam.

Opublikowano
Wiesz, teoretycznie nic sie nie moze stac, autko powinno być nieco żwawsze, tak mi się wydaje, ale sam osobiscie nie zakladam ani nie zaloze zadnych strumienic, apropos stronki o tuningu, :cool2: spoko stronkai duzo ciekawych rzeczy sie dowiedziałem
Opublikowano

hehe inżynierem w tej dziedzinie nie jestem, ale napisze tak: Co do strumienicy to bez wyrafinowanego tunera i hamowni to zapomnij, bo sam będziesz po miesiącu płakał... Dlaczego? Pierwszy tłumik pozostawia się oryginalny ze względu na jego ukryte właściwości, m.in. podczas wylotu spalin tworzy się fala o jakiejś paraboli i częstotliwości, której część (dzięki temu tłumikowi) zostaje zawrócona tworząc na zaworach wylotowych podciśnienie, które wspomaga wyssaniu kolejnej dawki spalin ( coś jak by turbo - na chłopski rozum). Ingerencja w pierwszy tłumik może skończyć się utratą mocy nawet do 30%!! (doświadczyłem w audi :cry2: ) Producenci uniwersalnych stumienic nie są w stanie określić paraboli, częstotliwości, ilości i siły przelatujących spali w konkretnym silnku, robią wszystko na jedno kopyto..

 

Rada: (załuż sobie mruczący tłumiczek końcowy, wolnoprzelotowy, on nie ma większego wpływu przy oryginalnej konstrukcji a fajnie brzmi :) ) a stracić moc tylko po to by mówić , że ja mam strumienice - to raczej niesensowne, no i ten dzwięk od 2 do 3.5 tyś obr. - tragedia.

 

Ja posiadam swojego iS'a od nie dawna, jest po przeróbkach przez niemca manika, mam wszyskie rachunki i wydruki z hamowni, jak równiż wpisy w brifie. Zmieniony został cały układ wydechowy wraz z kolektorem, wzrost mocy to 8% - koszt :duh: EUR - wg. mnie głupota!

jeszcze końcowy tłumik gdzieś odlatał i mam dzwięk jak ... :duh: Muszę założyć chociaż mruczka z tyłu dla tuszu- tylko niech się ociepli :roll:

 

Co do filtrów stożkowych - ładnie wygląda i kosztuje - lepiej wlać paliwka :wink:

 

Jak się myle to mnie poprawcie :lol:

BMW M3 COUPE i AUDI RS 4

_____________________________

Było E-36 coupe i było by do dziś

gdyby nie ślepi emeryci na drogach.

Jest E-46 ale to już nie to samo ...

Opublikowano

1. Jezeli chodzi o stozek to niedawno byl artykul w "Motorze" o przeplywomierzach i tam napisali, ze zalozenie stozka to psucie przeplywomierza na wlasne zyczenie.

 

2. Kajom ma racje. Pierwszy tlumik to jest tzw komora dekompresyjna. Jego usuniecie, lub zamiana na nieorginalny moze spowodowac znaczna utrate mocy.

 

3. Calibra jest super :mad2: Nie bede teraz mogl spac w nocy bo bede marzyl o tym "pieknym" aucie. Swoja droga lubie jak ktos pisze ze autko ma 170PS - no coz weszlismy do europy i nie wypada mowic 170 koni, kucykow, kobylek itp. :)

 

Pozdro

Opublikowano
Pamietam jak ktos sprzedawal ciemne 850 na allegro i omało nie spadłem z krzesła: na sportowych swiecach dostał 20KM na stozku jakies 30KM no i kilkanaście na chipie. W sumie był to bolid jak ich mało. A powaznie to na zdjeciach prezentował sie przeslicznie. Gdyby nie burak własciciel :d
Opublikowano
Niestety marka przyciąga różnych ludzi ale jak widać na forum większość jest pozytywnie zakręcona :cool2: :D
Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.