Skocz do zawartości

525d vs 528i - dylemat przedzakupowy


iradek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

to sa auta prawie zajechane bo to tzw. demo i jak koledzy podpowiadaja juz za pare miesiecy wydasz jakies 20 tys. to wole kupic nowe nawet 520d z wyposazeniem dodatkowym 60tys zl.

Szukaj aut w dobrej cenie z takim przebiegiem 3-4 tyskm tez sa w dobrej cenei a te demo- auto to mniejszy wydatek przy eksploatacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 75
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

W temacie, to radzę przejażdzkę oboma autami. Pisałeś, ze jechales 520, jak dla mnie w 525 nie ma szału, aleczuję, ze przy pełnym obciązęniu będzie lepiej niż w 520. Ja przymierzam się do zakupu i po jazdach testowych stawiam jednak na 528.

 

OT: W zasadzie zakładam zakup nowego, ale widzę, że można nieźle zaoszczedzić (lub wziąć R6 w tej cenie) przy Premium Selection. Rabatu na nowe na pewno takiego nie dostanę. Czy ktoś moze napisać jak wyglada zakup takiego auta Premium Selection? Tzn. czy dobrze rozumiem, że niektóre z tych aut są fizycznie u dealerów w Polsce, ale większość jest w Niemczech i mamy do dyspozycji tylko opis/zdjęcia? Czy jest możliwość zobaczenia takiego auta w Niemczech? Czy ktoś w praktyce sprawdzał czy ofertych dealerów BMW są porównywalne do oferty firm które robią to poza siecią BMW (jest taka z trójmiasta).

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 525d, znając auta z exAG, będziesz miał już do wymiany klocki, olej, może opony na tyle. Nie wiem jak ci przedstawili ofertę, ale oni mają tam w systemie bardzo dokładnie opisane te samochody, sprawdź stan, może 525d jest bardziej styrane, ma jakąś rysę na progach, plamy na skórze, obdrapane przełączniki, to są szczegóły, ale handlowcy to pomijają, a mnie by np denerwowało.

 

Mamy kryzys, więc możesz dużo wynegocjować, ja będę miał pierwszy przegląd zrobiony z wymianą oleju, klockami itp.

 

to sa auta prawie zajechane bo to tzw. demo i jak koledzy podpowiadaja juz za pare miesiecy wydasz jakies 20 tys. to wole kupic nowe nawet 520d z wyposazeniem dodatkowym 60tys zl.

 

Nie no pewnie, że tak... jak tylko wyjadę z salonu, to zaraz się rozleci.. w końcu samochód z przebiegiem 24tys km nadaje sie tylko na złom :) To nie są demo, tylko auta pracowników BMW AG. Akurat ten 525d robił codziennie 180km po autostradzie, więc nie sądzę, żeby był zajechany. Ale czas pokaże :)

Ja zdecydowanie wolę prawie nowy z full wyposażeniem i lepszym silnikiem, szczególnie, że w cenie dostaję rozszerzenie gwarancji na 3 rok lub 200tys km.

 

Dzisiaj będę jeździł 528i i jak się uda 525d, więc wreszcie powinienem mieć porównanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OT: W zasadzie zakładam zakup nowego, ale widzę, że można nieźle zaoszczedzić (lub wziąć R6 w tej cenie) przy Premium Selection. Rabatu na nowe na pewno takiego nie dostanę. Czy ktoś moze napisać jak wyglada zakup takiego auta Premium Selection? Tzn. czy dobrze rozumiem, że niektóre z tych aut są fizycznie u dealerów w Polsce, ale większość jest w Niemczech i mamy do dyspozycji tylko opis/zdjęcia? Czy jest możliwość zobaczenia takiego auta w Niemczech? Czy ktoś w praktyce sprawdzał czy ofertych dealerów BMW są porównywalne do oferty firm które robią to poza siecią BMW (jest taka z trójmiasta).

Pozdrawiam

 

Tak jak piszesz, część samochodów jest już u dealerów w Polsce, część trzeba ściągać z DE. Kluczowy jest kurs euro, bo jak się dobrze wstrzelisz, to możesz sporo zaoszczędzić. Te samochody z BMW AG, mają też czasami inne firmy, ale ja jakoś mam większe zaufanie jak kupuję od autoryzowanego dealera, szczególnie, że można wynegocjować dodatkowe gratisy typu rozszerzenie gwarancji, przegląd itp.

Wada jest taka, że jak nie bierzesz z placu, to kupujesz trochę w ciemno i masz nadzieję, że nie jeździła nim jakaś świnka ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejedź się jednym i drugim tego samego dnia i najlepiej poza terenem zabudowanym gdzie można trochę powyprzedzać. Jak stan techniczny jest ok, to przy tym wyposażeniu z obu pewnie będziesz zadowolony jeśli nie oczekujesz osiągów sportowych, tylko po prostu dobrych.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejedź się jednym i drugim tego samego dnia i najlepiej poza terenem zabudowanym gdzie można trochę powyprzedzać. Jak stan techniczny jest ok, to przy tym wyposażeniu z obu pewnie będziesz zadowolony jeśli nie oczekujesz osiągów sportowych, tylko po prostu dobrych.

 

masz rację. myślałem, że może ktoś już robił takie bezpośrednie porównanie i będzie mógł się podzielić wrażeniami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
W temacie, to radzę przejażdzkę oboma autami. Pisałeś, ze jechales 520, jak dla mnie w 525 nie ma szału, aleczuję, ze przy pełnym obciązęniu będzie lepiej niż w 520. Ja przymierzam się do zakupu i po jazdach testowych stawiam jednak na 528.

 

OT: W zasadzie zakładam zakup nowego, ale widzę, że można nieźle zaoszczedzić (lub wziąć R6 w tej cenie) przy Premium Selection. Rabatu na nowe na pewno takiego nie dostanę. Czy ktoś moze napisać jak wyglada zakup takiego auta Premium Selection? Tzn. czy dobrze rozumiem, że niektóre z tych aut są fizycznie u dealerów w Polsce, ale większość jest w Niemczech i mamy do dyspozycji tylko opis/zdjęcia? Czy jest możliwość zobaczenia takiego auta w Niemczech? Czy ktoś w praktyce sprawdzał czy ofertych dealerów BMW są porównywalne do oferty firm które robią to poza siecią BMW (jest taka z trójmiasta).

 

Pozdrawiam

 

 

Witaj jestem z 3miasta i w momecie zakupu bmw 5 oferowli mi modele o ktorych piszesz. Zdunek wiem ze ciagle chce sprzedac te same modele od 1 roku daje to do myslenia ceny zaczynaja sie od 180tys.zl za 520d 1 rok z przebiegiem od 8 tys km. wystarczy iz tam sie udasz i ich zapytasz

 

przy zakupie takiego auta warto wykupic dodatkowa gwarancje i rozszerzony pakiet serwisowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Nie no pewnie, że tak... jak tylko wyjadę z salonu, to zaraz się rozleci.. w końcu samochód z przebiegiem 24tys km nadaje sie tylko na złom :) To nie są demo, tylko auta pracowników BMW AG. Akurat ten 525d robił codziennie 180km po autostradzie, więc nie sądzę, żeby był zajechany. Ale czas pokaże :)

Ja zdecydowanie wolę prawie nowy z full wyposażeniem i lepszym silnikiem, szczególnie, że w cenie dostaję rozszerzenie gwarancji na 3 rok lub 200tys km.

 

Dzisiaj będę jeździł 528i i jak się uda 525d, więc wreszcie powinienem mieć porównanie.

 

 

:) jaka masz pewnosc iz to sa auta pracownikow :) maja certyfikat.?!!!

Bylem na jazdach testowych 2 razy takie tzw. pikniki nie tylko w polsce wszystkie auta sa pracownikow:)( niemcy ,austria) a co robiliszmy z tymi autami w trakcie imprezy to tylko szkoda pisac, dlatego daje to do myslenia. warto kupic demo z malym przebiegiem 3-4k km.

 

Krotko nic za darmo nie dostaniesz jesli daja ci rabat 30% to jak myslisz wszytsko jest ok :):).

 

nie pisze to iz mam cie zniechecic do kupienia pieknej 5 ale warto sie zastanowic i kupic auto prawie nowe lub nowe .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie pisze to iz mam cie zniechecic do kupienia pieknej 5 ale warto sie zastanowic i kupic auto prawie nowe lub nowe .

 

Masz rację... w idealnym świecie, wszyscy powinniśmy jeździć M5 :) ale niestety dostępny budżet zmusza do kompromisów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No na pewno podejście typu albo kupić M5, M3, MB AMG lub Audi RS, a reszta jest do bani nie jest mądrym podejściem, bo patrząc np. na swój wybór, to za tą kasę miałbym "golasa" M5, także spokojnie z takimi wypowiedziami....
"Demokracja: Mówisz co chcesz, robisz co ci każą" - Geoffrey Berry
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przesadzał bym tak z z tym exAG, nie ma co się aż tak bać: 95% aut w PL ma korygowane przebiegi, 70% sprowadzonych to leasingi/firmówki które były rżnięte non-stop hip hop, co lepsza wersja jest "testowana" przez handlarzy i podczas przeglądów. Myślę, że jakieś 5% absolutnie nowych jest naprawianych zanim wyjadą na drogę, słyszało się, że a to coś spadło, a to olejem nie zalali do końca. Widać po tym forum, że czy nowy czy używany to wychodzą różne kwiatki. Kiedyś jak samochód był dobry to wytrzymywał takie rzeczy a teraz to różnie.

 

Za 15 minut decyzja!

Każdy lubi kupować nowe auto, dzięki takim tematom można to przeżywać częściej. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Chyba wziąłbym 525d.

 

Jakoś przezywacie, że auta ex AG to szroty.

Kupiłem tak 3 auta:

1. demo dealera i na niego zarejestrowane

2. sprowadzane z centrali BMW tzw ex AG

3. samochód z BMW Polska

 

No i ceny minus 30-35% za roczne auto.

 

Wszystkie były naprawdę w stanie idealnym i nie wychodziły jakieś nieorzewidziane awarie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślałem, że może ktoś już robił takie bezpośrednie porównanie i będzie mógł się podzielić wrażeniami

 

W którymś tam wątku pisałem, iż na jednej z imprez organizowanych przez BMW, dane mi było przejechać się po kolei, przesiadając się z jednego auta do drugiego 530d->528i->525d.

Porównanie bezpośrednie było. W dokładnie takiej kolejności jak jeździłem, bym je uszeregował. Jeśli chodzi o motor oczywiście...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po jazdach testowych zdecydowałem się na 525d. Ale zamorduje tego, kto napisał o szarej podsufitce!!! Wcześniej totalnie mi nie przeszkadzało, a teraz co spojrzę, że nie czarna to mnie drażni :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja jestem ten od podsufitki :)

Szara podsufitka to jakaś pomyłka, nie wiem po co ją produkują, jedyne do czego pasuje to szara skóra, której i tak nikt nie bierze. Najlepsze jest to, że nawet do beżu weneckiego ładują szarą. Jak ktoś zapomni wybrać czarnej albo beżowej to ma niezły kanał, rzecz niewymienialną, a wkurzającą przez cały czas. A mało kto o tym pamięta, sprzedawcy też nie zwracają na to uwagi. W Mercu na stronie jest np "asystent kolorów" który podpowiada które combo jest ładne a inne nie. Oczywiście jak klient się uprze to dostanie zielony z niebieską skórą.

Ah te podsufjitki i m-makjety - kto co lubi ;) a co do porownania tych motorow... no coz.. porownanie ich na standartowej skrzyni malo da i tyle.

Nie wiem dlaczego tak mało ludzi przykłada wagę do estetyki kolorystycznej. Idealne auto w PL to szary lakier, czarny w środku, rozumiem takie połączenie w Octavii firmowej, ale nowe auto za 200-400 tys. chyba bardziej kupuje się bo chce się mieć coś ładnego.

W swojej mam chyba wszystkie możliwe gadżety elektroniczne, oddał bym je od razu za jakieś fajne combo kolorystczne, ceramiczne wstawki czy ciekawe listwy.

O np takie, nie jest to może mój ideał ale jest niezłe:

http://www.v10.pl/archiwum/serwis_informacyjny/aktualnosci/bmw/gran_coupe/official/2013_bmw_6_gran_coupe__6.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem dlaczego tak mało ludzi przykłada wagę do estetyki kolorystycznej. Idealne auto w PL to szary lakier, czarny w środku, rozumiem takie połączenie w Octavii firmowej, ale nowe auto za 200-400 tys. chyba bardziej kupuje się bo chce się mieć coś ładnego.

W swojej mam chyba wszystkie możliwe gadżety elektroniczne, oddał bym je od razu za jakieś fajne combo kolorystczne, ceramiczne wstawki czy ciekawe listwy.

O np takie, nie jest to może mój ideał ale jest niezłe:

http://www.v10.pl/archiwum/serwis_informacyjny/aktualnosci/bmw/gran_coupe/official/2013_bmw_6_gran_coupe__6.jpg

 

Widzę, że pijesz do mnie :mrgreen: Z całą świadomością wybrałem kolor szary i czarny w środku. Zabrudzeń nie widać na czarnej skórze a jak jest za ciemno otwierasz szklany dach i jest jasno..... Dobra już, nie będę płodził więcej...

Oczywiście taka konfiguracja jak zaprezentowana powyżej na pewno jest ładniejsza, ale praktyczna w ogóle. Ale dobra nie będziemy się spierać, bo każdy ma własny pomysł jak powinno być skonfigurowane "idealne" auto.

"Demokracja: Mówisz co chcesz, robisz co ci każą" - Geoffrey Berry
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że każdy uważa inaczej, po to jest tyle opcji. I dobrze, to lepsze niż Fordy T, wszystkie czarne. Ale przeważa monotonia.

Dawid, śledziłem twój temat od początku, jak napisałeś, że dealer się pomylił to sobie myślę, ale ma chłopak farta, będzie miał świetny kolor zamiast tego panzergrau :)

Środek mam identyczny jak ty, wcześniej miałem przeróżne beże, brązy, teraz miałem ochotę na całe czarne, jest niezłe, ale po 2 latach trochę już nudne. Praktyczne nie jest, dzień po odkurzaniu już widać kurz i piasek na dywanikach. A na biały fotel kładziesz dobry wosk do skóry i możesz na niego wylać nawet czerwone wino.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że każdy uważa inaczej, po to jest tyle opcji. I dobrze, to lepsze niż Fordy T, wszystkie czarne. Ale przeważa monotonia.

 

Z tym się zgadzam.

 

Dawid, śledziłem twój temat od początku, jak napisałeś, że dealer się pomylił to sobie myślę, ale ma chłopak farta, będzie miał świetny kolor zamiast tego panzergrau :)

 

A przy tym dobrze się uśmiałem, jakiego gluta mogłem mieć :mrgreen: Na fotach taki ładny ten Spacegrey. Overall wyszło na +

Tym bardziej, że jeździ jedna F11-ka w okolicy właśnie w kolorze Space i na żywo wygląda trochę jakby lakier był wypłowiały...

BTW Teraz jest następca SG, piękny Sophistogrey II.

"Demokracja: Mówisz co chcesz, robisz co ci każą" - Geoffrey Berry
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.