Skocz do zawartości

[e39] 3.0d Błąd Einsprizanlage zdjęcia i filmik z inpy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam wyskakuje mi błąd gdy mocno przyśpieszam powyżej 3 tysięcy obrotów Einsprizanlage Auto nagle traci moc i jak by wchodził w tryb awaryjny, co to może być dodam że czyściłem elektrozawory i kolektor ssący przed czyszczeniem takiego błędu nie miałem???oto fotki z inpy proszę o pomoc dodam że sprawdzona jest pompka w baku i wymieniona pompka progowa, ale to nic nie dało już nie wiem ca co mam się wziąć:(

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8d7f58599dfaa79b.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d014c55556511bc2.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/20631a378738c825.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ae99dd0e412605f2.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e3f537a8d141e49f.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0e39cd1ea1678706.html

Edytowane przez didoxxx8
  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Popraw zdjęcia, bo sie nie otwierają.

Celuję w układ paliwowy, ale zaczekam na te zrzuty, może coś więcej będzie widać.

Opublikowano

jak tam czasami czytam te posty to mam ochote rzucic to co robie i sie przekwalifikowac na mechanika. Dziwi mnie zachowanie kolegi... kto zalecal wymiane tych czesci? I na jakiej podstawie...

 

Komputer podaje blad ukladu wtryskowego. Bardziej szczegolowe wyjasniania powinien szukac mechanik na podstawie oddzielnych testow/testerow. To nie auto zlozony w stodole tylko BMW.

 

Popraw linki z fotkami z inpy i zobaczymy.... pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeden błąd masz od wentylatora klimy, tego na chłodnicy, drugi od zasilania paliwem, dokładnie coś z pompą progową.

Jaka wsadziłeś pompę? Oryginał czy zamiennik?

Po kasowaniu dalej wyskakuje?

Opublikowano

pompa progowa została włożona nowa oryginalna dzwoniłem do serwisu BMW i oni twierdzą że ciśnienie jest w normie, po skasowaniu błędu dalej on wyskakuje i auto wchodzi w tryb awaryjny :?

co do wentylatora to może być że jest za mało czynnika w klimie??? bo klimatyzacja normalnie działa

Opublikowano

jak auto wpada w tryb awaryjny silnik głośniej chodzi jak by chodził na 3 garach, dziwne jest to że przed czyszczeniem kolektora ssącego oraz elektrozaworów nie miałem żadnego problemu może coś przeoczyłem???

jutro ściągnę jeszcze raz kolektor i zobaczę czy wszystko jest ok...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdź jeszcze raz podłączenie przewodów podciśnieniowych do zaworków, może podłączyłeś coś odwrotnie.
Opublikowano
miałem tak samo,jak wchodził w tryb awaryjny pracował jak kombajn po zgaszeniu i po ponownym odpaleniu silnika po paru minutach było oki,jednak za każdym razem gdy chciałem mocniej przyspieszyć działo sie to samo,powodem była pompa wysokiego cisnienia ta w silniku , po regeneracji wszystko jest cacy :mrgreen:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wiesz co, jak masz już inpę, to zapakuj się do auta, i popatrz jak zachowują się ciśnienia paliwa (za pompą progową i na szynie CR) przy obciążonym silniku. Dla porównania masz wartość zadaną i gdzieś obok wartość mierzoną. Powinny się mniej więcej zgadzać.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No tak, w status analog masz te opcje.

W sumie to zobaczymy na filmie jak to wygląda, może coś się wyjaśni.

Opublikowano

witam kolektor zdjąłem i nie zauważyłem niczego niepokojącego wszystko jest ok,

zaraz pójdę nagrać filmik z jazdy i wrzucę

Nagram do 3 tys zanim wpadnie błąd i po wyżej 3 tys z błędem...

Opublikowano

WITAM

miałem to samo cały tydzień jeżdziłem do mechanika sprawdzaliśmy wszystko po kolei i muszę cie zmartwić masz padnięty CZUJNIK WYSOKIEGO CIŚNIENIA NA LISTWIE CR 850pln orginał wsadziłem i autko śmiga

Opublikowano

witam odpiąłem ten czujnik ciśnienia i auto całkiem straciło moc, czyli czujnik jest ok.

już nie mam pomysłów myślę teraz o pompie wysokiego ciśnienia może ona coś szwankuje???

lub wtryski???

Opublikowano

witam wszystkich wymieniłem dzisiaj zaworki ERG i turbiny oraz czujnik ciśnienia listwy...

niestety nic to nie dało nadal wyskakuje błąd i auto wpada w tryb awaryjny :(

następne co sprawdzę to podjadę do jakiejś firmy żeby mi sprawdzili wtryski...

może macie jakieś pomysły co można jeszcze sprawdzić???

Opublikowano

witam robiłem test przelewowy wtrysków trwał 4 minuty oto wyniki...

wtrysk 1 - 55ml

wtrysk 2 - 35ml

wtrysk 3 - 30ml

wtrysk 4 - 32ml

wtrysk 5 - 38ml

wtrysk 6 - 48ml

 

 

co o tym myślicie????

Opublikowano
a ja dalej się upieram WYMIEŃ czujnik wysokiego ciśnienia na listwie cr problem zniknie i wpadnij do Katoowic to wypijemy piwko :D
Opublikowano

uwazam, ze kolega jest bardzo bliski rozwiazania. Wg mnie problem nie lezy w czujniku ani zaworku na listwie. Prosze obejrzec:

 

[http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/75091d20df1ca21f.html]

 

zwroci kolega uwage dokladniej w ktorym miejscu komputer uznal, ze uklad wtryskowy ma jakies klopoty. To wtryskiwacz numer 1, ktory leje o wiele za duzo paliwa niz komputer kaze. Jak dla mnie trzeba probowac adaptowac na nowo wtryskiwacze (przynajmniej 2 z nich: pierwszy i czwarty). To jest pod warunkiem, ze sa sprawne, a moze byc tak, ze jedyny ratunek to regeneracja plus adaptacja.

 

Jesli chodzi o blad wentylatora, to masz wypisany doslownie gdzie szukac problem. Chodzi o zasilanie tego wentylatorka. Komputer wskazuje na brak zasilania, i kaze sprawdzic obwod. Na twoim miejscu sprawdzilbym rezystancje tego wentylatorka jeszcze (ewn bym podlaczyl pod zrodlo napiecia 12v i zobaczyl i chodzi). Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.