Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam.

Napiszę ten post trochę w innej formie ponieważ chcę żebyście sami doszli do rozwiązania problemu.

a wyglądało to tak:

-wróciłem z trasy wieczorem ,auto zaparkowałem pod chmurką a mrozu było minus 25 st.

-w czasie jazdy samochód sprawował się bardzo dobrze.

-5 km przed domem zatankowałem 20l benzyny

- przepisowo zgasiłem na benzynie {mam również LPG}

 

teraz dzień drugi:

aku.mam nowy więc rano idę pewny,że odpali.

rozrusznik kręci,paliwo jest a silnik nie odpala, zawiodla mnie pierwszy raz w ciągu 3 lat użytkowania.Podczas rozruchu próbowała załapać tak jakby na 1 lub 2 cylindry,ale się nie udało aku.padł.

Ładowanie akumulatora, kable do drugiego i dalej to samo nie zapala.

I tak przez 3 dni a międzyczasie sprawdzona iskra,stan paliwa,płyn w chłodnicy,wszystkie połączenia elektryczne.,opcja szukaj na tym forum wykożystana do maximum.

:) odpaliła dziś rano za pierwszym tyknięciem rozrusznika :clap:

kto zgadnie gdzie był problem?

 

przyczynę problemu podam niebawem.

40tys na gazie i bez problemu
Opublikowano
paliwo ci zamarzło
http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano

paliwo ci zamarzło

też tak myślałem ale nie.

zdejmowałem przewód i patrzyłem co pompuje.

40tys na gazie i bez problemu
Opublikowano
Tu nie ma co kombinowac ja tez uwazam ,ze zatankowałes chrzczonej benzyny.Ja gasze silnik na gazie,mam zamontowany tzw;dopalacz gazu. :diabel_faja:
images?q=tbn:ANd9GcTmIl0TjfLac0DKzvrvVkW5vbYa-L8NnaKQ6MwRmjiNpsCR58FF
Opublikowano
witam.

Napiszę ten post trochę w innej formie ponieważ chcę żebyście sami doszli do rozwiązania problemu.

a wyglądało to tak:

-wróciłem z trasy wieczorem ,auto zaparkowałem pod chmurką a mrozu było minus 25 st.

-w czasie jazdy samochód sprawował się bardzo dobrze.

-5 km przed domem zatankowałem 20l benzyny

- przepisowo zgasiłem na benzynie {mam również LPG}

 

teraz dzień drugi:

aku.mam nowy więc rano idę pewny,że odpali.

rozrusznik kręci,paliwo jest a silnik nie odpala, zawiodla mnie pierwszy raz w ciągu 3 lat użytkowania.Podczas rozruchu próbowała załapać tak jakby na 1 lub 2 cylindry,ale się nie udało aku.padł.

Ładowanie akumulatora, kable do drugiego i dalej to samo nie zapala.

I tak przez 3 dni a międzyczasie sprawdzona iskra,stan paliwa,płyn w chłodnicy,wszystkie połączenia elektryczne.,opcja szukaj na tym forum wykożystana do maximum.

:) odpaliła dziś rano za pierwszym tyknięciem rozrusznika :clap:

kto zgadnie gdzie był problem?

 

przyczynę problemu podam niebawem.

ja wiem, ja wiem, ja wiem

ale jak powiesz pierwszy to ci powiem :duh: :duh: :duh:

Opublikowano (edytowane)
Mam pytanie do Mirasa. Po co zamontowałeś "dopalacz gazu"? Miełeś może problemy z odpaleniem gdy zgasiłeś na gazie? Ja jak zgaszę na gazie muszę go jakiś czas chechłać aby zaskoczył, podobno zostaje dużo gazu w kolektorze i po zmieszaniu z paliwem daje taki efekt. Edytowane przez michal
Opublikowano
Mnie zdechła podczas jazdy.Najpierw utrata mocy potem palenie na dwa gary.Woda w paliwie.Dolałem domieszkę i po godzinie odpaliła.
Opublikowano

.Ja gasze silnik na gazie,mam zamontowany tzw;dopalacz gazu. :diabel_faja:

Jak sprawuje się ten dopalacz?

To juz moja ktoras betka z gazem ale pierwsza z dopalaczem .jest super,naprawde SUPER .Ja nawet nie wiem ze mam gaz widze jak tylko kontrolka (dioda) z gazu sie zmienia . Silniczek zapala za kazdym razem na dotyk(zadnego krecenia rozrusznikiem dluzej niz 0.5sek) POLECAM

images?q=tbn:ANd9GcTmIl0TjfLac0DKzvrvVkW5vbYa-L8NnaKQ6MwRmjiNpsCR58FF
Opublikowano

może przyczyną była zbyt niska temperatura otoczenia a dziśaj się ociepliło i odpaliła Very Happy

wygrałem???

 

ta różnica temperatury nie miała wpływu

coś mało waszych pomysłów a zdażyć może się każdemu :roll:

40tys na gazie i bez problemu
Opublikowano
Mam pytanie do Mirasa. Po co zamontowałeś "dopalacz gazu"? Miełeś może problemy z odpaleniem gdy zgasiłeś na gazie? Ja jak zgaszę na gazie muszę go jakiś czas chechłać aby zaskoczył, podobno zostaje dużo gazu w kolektorze i po zmieszaniu z paliwem daje taki efekt.

No własnie michalku zawsze musiałem chechłac a teraz AMERYKA .Duzo nerwow zaoszczedze,wstydu no i podzespołow silniczka. Jak masz mozliwosc to daj sobie domontowac,to nie jest drogie. :cool2: :cool2: :cool2: :dance: :dance:

images?q=tbn:ANd9GcTmIl0TjfLac0DKzvrvVkW5vbYa-L8NnaKQ6MwRmjiNpsCR58FF
Opublikowano
Pytanie do Mirasa. Gdzie zamontowałeś taki dopalacz i ile za niego dałeś? Jak dużo czasu potrzebuje gazownik na jego zamontowanie i czy mają go w każdym warsztacie montującym instalacje gazowe? Nie za dużo pytań?
Opublikowano

oto odpowiedż

Problem powstał w silniku krokowym.

jakimś cudem dostał wilgoci i zamarzł,ogrzałem, przemyłem i zapodałem WD-40 i jak ręką odioł.

silnik odpalił natychmiast

BMW SIĘ NIE PSUJE TYLKO POGODA PŁATA FIGLE.

POZDRAWIAM I ŻYCZĘ ŚPIEWU POD MASKĄ

ANDRZEJ

40tys na gazie i bez problemu
Opublikowano
Pytanie do Mirasa. Gdzie zamontowałeś taki dopalacz i ile za niego dałeś? Jak dużo czasu potrzebuje gazownik na jego zamontowanie i czy mają go w każdym warsztacie montującym instalacje gazowe? Nie za dużo pytań?

Ja mam instalacje BRC to byla jedna z dostepnych opcji.Wzialem wszystkie jakie byly mozliwe.Ta szczegolnie zalecali do BMW.Cala instalacja kosztowala 3000pln,z czego sam dopalacz 100 albo 200zł juz nie pamietam bo to bylo 1,5roku temu.Tak czy inaczej jest to najlepsza rzecz jaka producent instalacji

wymyslił.Podobno z powodu BMW i MERCEDESA. Pozdrawiam

images?q=tbn:ANd9GcTmIl0TjfLac0DKzvrvVkW5vbYa-L8NnaKQ6MwRmjiNpsCR58FF

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.