Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 69
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Ja nie piszę o ustawianiu na słuch coś źle zrozumiałeś. Ustawiam go na poziomie gdy po zaniku napięcia na nastawniku chcąc unieść go do góry rusza się minimalnie,lekkie dygnięcie do góry. Piszę o cykaniu nastawnika,którego podobno nie powinno być.
Opublikowano

reloop dzięki za odpowiedź,czyli jeśli tylko całkowicie skręcony jest cichy,a w innych położeniach cyka mogę śmiało wymieniać turbosprężarkę?

Hmmm....czyli jestem szczęśliwy :shock: :mad2:

Regeneracja nie wchodzi w rachubę,nie będę potem się wnerwiał i jeździł po warsztatach,tutaj tylko nówka ori musi być.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
szadok34 tak mi się wydaje, najlepiej wyciągnij całą turbinę i zawieź do zakładu gdzie regenerują, tam ją sprawdzą na maszynie i będzie na 100% pewne
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Odswieżam temat, może jakas mądra głowa mi cos podpowie. Mianowicie kupilem e90 i od poczatku późno wstawala turbinka. Wzialem sie za ustawienie sztangi, bo w pozycji wylaczonej mozna bylo przesunąć sztange pare mm do góry, skasowalem ten luz i pokazuje mi max cisnienie doladowania 2550,ale kopniecie czuć dopiero okolo 2200 obr. Pytanie czy kombinowac dalej z ustawieniem sztangi, czy mozna cos przekombinowac? Nie chcialbym uszkodxic turbo albo silnika. Ktos cos podpowie?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
takie ustawianie najlepiej robić urządzeniem ATD-1 po sprawdzeniu turbo na stole bo może masz problem z VTG
Opublikowano
takie ustawianie na oko, można zrobić bez ADT-1 lecz jedynie po pełnej regeneracji turbiny, nie wiadomo czy nie masz wżerów na zmiennej geometrii, lub jest zawalona
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
takie ustawianie na oko, można zrobić bez ADT-1 lecz jedynie po pełnej regeneracji turbiny, nie wiadomo czy nie masz wżerów na zmiennej geometrii, lub jest zawalona
po pełnej regeneracji już takiej regulacji się nie rusza 8-)
Opublikowano

no własnie, regenerowałem, niby ustawiali na maszynie jakiejś tam drogiej niemieckiej, a źle była ustawiona i auto dużo myślało czy przyspieszać.... dopiero po ustawieniu na ADT-1 ożyło :)


Może dlatego jednemu po regeneracji jedzie a drugiemu nie? Nie wszystkie zakłady pewnie korzystają z ADT-1


PS: Reklamacje składałem w tej samej firmie co robili regeneracje, bez problemu ustawili na nowo przy użyciu ADT-1, mówili że czasami jak założy sie na auto to jedne dobrze chodzą inne trzeba poprawiać. Na kapturku mam zaznaczone znaki w razie powrotu do poprzednich ustawień, po ponownym ustawieniu odkręciliśmy pół obrotu :)

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
Teraz ja odświeżę temat. Mam problem z doładowaniem. Jak auto się nagrzało turbina załączała się 2300. Jak zimny prawie zawsze 1800. Po wyeliminowaniu wszystkiego zostało turbo i nastawnik. Nastawnik kupiłem po regeneracji, założyłem i dalej to samo, ALE zauważyłem teraz, że nastawnik nie chce puścić, powinno spaść napięcie po paru sekundach, a tu lipa, czekałem z 10 min i ciągle napięty.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Fajnie że odświeżyłeś temat, polecam się też z nim zapoznać. :)
3A0jS9b.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.