Skocz do zawartości

Problem z e46 320d 2001r. Może to być Przepływomierz ?


tilaus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam !

Mam problemik z BMW e46 320d 136km. Otóż podczas jazdy zaczął się jakby dławić, nie chciał iść pow 2,3 tys. zatrzymałem się zgasiłem i zapaliłem silnik było wszystko ok. i po chwili znowu to samo, tylko że już go nie odpalilłem... Podejrzewam że może to być przepływomierz co wy na to ???

Pozdrawiam !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypiąłem przepływomierz i nic to nie dało.. Pojeździłem trochę i zaobserwowałem żę ciągnie i nagle traci moc, zupełnie jakby się dusi po czym znowu dostaje moc i tak na zmianę a powoduje oo szarpnięcia i jazda przypomina nieco jazdę na motorze z otwartym ssaniem.. PROSZĘ O POMOC, CO TO MOŻE BYĆ ???
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od filtra paliwa ,objaw taki jak by brakowalo paliwa,sprawdz droznosc przewodu zasilajacego od zbiornika i pompe paliwa w zbiorniku .Pompa w zbiorniku u mnie daje 0,5 bara jak podłaczam zegar przy filtrze .Najpierw zaczynamy od sprawdzenia banalnych zeczy jesli to nie daje rezultatu wtedy mozemy kombinowac z pompa wtryskowa ,no i oczywiscie diagnoza komputerowa prawde ci powie. :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm mi się wydaje że wtryski będą siadać wiec przydało by sie je sprawdzic najpierw przez kompa jakie dawki paliwa są podawane na poszczególne wtryski no i sprawdź cały dolot powietrza.

Mojemu kumplowi działo się podobnie kopcił na czarno szarpał i nie było mocy okazało się że miał rozerwany wąż między turbiną a intercoolerem no i dużo paliwa mu wtedy źarło;/

 

Myślę że egr nie powodował by aż tak drastycznych zmian w działaniu silnika, Proponuje Ci podłączyć pod kompa i posprawdzać wszystkie błędy, sprawdzic cały dolot może intercooler jest uszkodzony i ucieka powietrze,moze czujnik Ciśnienia w kolektorze nie działa lub jest zasyfiony sadza albo tez może sterowanie turbiną nawala hmm dużo tego wiem ale ja bym to zaczoł sprawdzac:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli bylaby to pompa wtryskowa to raczej silnik pracowajby twardo, glosno, nierowno i raczej kopcilby na siwo - bialo. Czarny kolor spalin to nieprzepalone paliwo czyli zbyt duzo paliwa w stosunku do powietrza. Dziwne jest to ze auto gasnie z tego co pisales...
''Impossible is nothing''
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to regeneracja Cie czeka...ciężki temat. Czy ktoś z Was wie czemu pompy VP44 się tak często psuja???? z tego co się orientuje pompy wtryskowe VP37 (VW) nie ulegały tak częstym awarią I czy można zrobić coś co wydłuży jej żywotność???
''Impossible is nothing''
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wiem czemu ... Przez zbyt częste spadki ciśnienia paliwa .... Niedługo podłączam wskaźnik ciśnienia. Paliwa i pisze co i jak ... Ta pompą jest chlodzona paliwem , to tak jak z ciśnieniem oleju w silniku , słabe silnik sie zaciera !! TRZEBA ZALOZYC POMPE o większej wydajności aby poprawić przepływ przez vp44 ... Tak robią w cumingsach .

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.