Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ciekawe czy 330d F30 będzie tak dobrze trzymała przyśpieszenie do 200-250 jak do 100...

przykładowo 550Md do setki leci w 5s, a do 200 już w 20s, osiągi o sekundę/półtorej lepsze niż seryjne 535d...

 

Nie mniej jednak ciekawa propozycja,

 

mogli by zmodernizować te 335i, bo seryjne 306 koni jest niewystarczające ;p

  • Odpowiedzi 751
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Ciekawe czy 330d F30 będzie tak dobrze trzymała przyśpieszenie do 200-250 jak do 100...

przykładowo 550Md do setki leci w 5s, a do 200 już w 20s, osiągi o sekundę/półtorej lepsze niż seryjne 535d...

To jak na M(d) to osiągi do 200 słabiutkie :)

mogli by zmodernizować te 335i, bo seryjne 306 koni jest niewystarczające ;p

Myślę, że to celowy zabieg - w 1M silnik jest taki sam jak u nas i już jest 340 KM. Gdyby 335i miało seryjnie 360-380 KM to osiągi (oczywiście na prostej) w porównaniu do M3 były by przybliżone i część osób zamiast kupować drogie M3 kupiło by sporo tańsze 335i. A tak różnica ponad 110 KM jest spora i osiągi lesze :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wydaje mi się żę jak ktoś kupuje M, to nie dla mocy i prowadzenia, które jest sporo lepsze niż w standardowym 35i, nawet jak bedzie w nim sporotowe zawieszenie...Ale fakt, wiele osób które by chciały kupić M3 to mając minimalnie słabszą i sporo tańszą alternatywę pewnie by M3 nie kupili z drugiem strony mamy 135i o mocy 306 km i 1M o mocy 340 i mimo tego jakoś 1M nie cierpi na tym zbytnio.

PZDR>

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wydaje mi się żę jak ktoś kupuje M, to nie dla mocy i prowadzenia, które jest sporo lepsze niż w standardowym 35i, nawet jak bedzie w nim sporotowe zawieszenie...Ale fakt, wiele osób które by chciały kupić M3 to mając minimalnie słabszą i sporo tańszą alternatywę pewnie by M3 nie kupili z drugiem strony mamy 135i o mocy 306 km i 1M o mocy 340 i mimo tego jakoś 1M nie cierpi na tym zbytnio.

PZDR>

 

KRIS85 masz racje to nie kupuje sie dla koni tylko dla M3 - to juz inny samochod tak samo z M5

Opublikowano
Macie racje Mki to zupełnie inne samochody kto prowadził ten wie ale osiągi 335i xd to już bardzo bardzo sprytne auto a po małych modyfikacjach spokojnie porównywalne do Mki ,ciekawe jakie bedą osiągi 328 i 330d z xd ?Panowie wiecie może czy 3 z m pakietem będzie w Lipsku na targach ?a tak na koniec jak bym miał do wyboru 335i mega zrobione a Mke to zawsze Mka pozdrawiam !!!!!
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Wydaje mi się żę jak ktoś kupuje M, to nie dla mocy i prowadzenia, które jest sporo lepsze niż w standardowym 35i, nawet jak bedzie w nim sporotowe zawieszenie...Ale fakt, wiele osób które by chciały kupić M3 to mając minimalnie słabszą i sporo tańszą alternatywę pewnie by M3 nie kupili z drugiem strony mamy 135i o mocy 306 km i 1M o mocy 340 i mimo tego jakoś 1M nie cierpi na tym zbytnio.

PZDR>

 

KRIS85 masz racje to nie kupuje sie dla koni tylko dla M3 - to juz inny samochod tak samo z M5

 

Możecie powiedzieć w takim razie dla czego kupuje się ///M skoro nie dla KM ? :D

 

Anfil 1 nie wiem o jakich małych modyfikacjach piszesz... 335i po chipie nadal nie ma żadnych szans z M3. Piszę o tym na świeżo - godzinę temu wróciłem z przejażdżki M3 vs 335i.

 

A żeby tak bardzo nie odbiegać od tematu zaletą F30 na pewno jest wygląd, zwłaszcza w środku, w końcu przypomina BMW, nie to co E9x.

Wadą na pewno jest jej rozmiar zewnętrzny - robi się z niej już mała piątka, taki klocek a nie zwinne, zwarte auto.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
HEHE miało być tak: Nie dla mocy (jak ktoś wspomniał, 335I pod dorbych modach ma spokojnie 400km i wiadro wiecej niutów), ale dla prowadzenia i frajdy z jazdy (no po przejeżdce przecież wiesz że M prowadzi się o niebo lepiej i z jajem niż zwykłe wersej).
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Tą frajdę z jazdy dają ci właśnie te KM :D

Z nimi oczywiście idzie w parze sposób prowadzenia, reakcja na gaz, hamulce itp.

Opublikowano

W 335i powinno być 320 koni...może 340, ale na pewno nie będzie miało 360-380...to już poziom rasowo sportowych samochodów, nie mówiąc o tym, że M3 będzie miało 440-450 koni, a Emka musi być silniejsze o te ponad 100 PS od najmocniejszej "cywilnej" wersji...

 

 

Ale poczekajmy jeszcze chwilę...stawiam, że 335i będzie miało za jakiś czas w F30 320-330 PS.

 

 

BTW 8,9 s do 100 - F30 136 PS ? Chciałbym to widzieć :lol: ...samochód, który waży z kierowcą jakieś 1550-1600 kg (mniej więcej, nie chce mi się sprawdzać danych) przy 136 koniach ma tak przyspieszać ? Normalnie cud...normalnie żeby osiągnąć 9s do 100 trzeba mieć nieco więcej koni niż kilogramów masy dzielonych przez dziesięć.

Opublikowano

BTW 8,9 s do 100 - F30 136 PS ? Chciałbym to widzieć :lol: ...samochód, który waży z kierowcą jakieś 1550-1600 kg (mniej więcej, nie chce mi się sprawdzać danych) przy 136 koniach ma tak przyspieszać ? Normalnie cud...normalnie żeby osiągnąć 9s do 100 trzeba mieć nieco więcej koni niż kilogramów masy dzielonych przez dziesięć.

 

No dobra policzyłem :) F30 1,6 Powinien ważyć bez automatu i kierowcy ok 1455[kg]. Ja uważam, że porównując osiągi na papierze np: e90 143kM z tym F30 1.6 z turbiną - to jest możliwe przy tych 136KM osiągnięcie takiego przyspieszenia przez F30. Ale czym jest to 1.6 :d, chyba kupi ktoś kto chce pokazać, że ma nowe BMW, a jazda i osiągi to już na drugim planie / w porównaniu z innymi dostępnymi silnikami.

Opublikowano
Ale poczekajmy jeszcze chwilę...stawiam, że 335i będzie miało za jakiś czas w F30 320-330 PS.

 

Jest w sumie gotowy taki silnik, stosowany w Z4, więc pewno przy FL trochę dołożą....

Primator
Opublikowano
Kupować BMW F30 z takim silniczkiem 1.6, to tylko snobistyczny wybryk. BMW tylko ma sens z dobrym silnikiem, bo dla urody, czyt. designu wybrałbym inną markę.

 

Niektórzy mogą wybrać BMW czy inną markę premium, żeby być po prostu otoczonymi przez trochę lepsze plastiki niż w Skodzie, VW czy Toyocie.

Opublikowano
Cena 330d 212300 oferowany tylko z automatem cena m pakiet do 328 17905 19 alu 3144 m sportowe zaciski2905 do 335 i 330d 19595 felgi 3617 zaciski 3500 naped na 4 ok 10000 zł dziwne ze 330d tylko z automatem ale tym sportowym pozdrawiam w smorawinskim w Poznaniu można zamawiac
Opublikowano
z automatem ale tym sportowym

 

No super, niech wrzuca do konfiguratora i będzie można zbudować swoją wersję i dostosować cenę wirtualnie.

A ten sportowy automat, to tylko dodatkowo łopatki przy kierownicy, sama skrzynia zdaje się jest ta sama.

Opublikowano
Wychodzi mi 328 xd pełna opcja 250000 koła 330d 298000 i 335 i 310000 masakra wychodzi na to ze 328 opłaca sie kupić najbardziej reszta droga i mało opłacalna a i ceny dodatków m performance 506 euro lusterka karbon front czarny jedna strona 98 razem 196 euro środek listwy karbon alcantara 690e dźwignią zm biegów plus panel środkowy Carbon 270 e
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kupować BMW F30 z takim silniczkiem 1.6, to tylko snobistyczny wybryk. BMW tylko ma sens z dobrym silnikiem, bo dla urody, czyt. designu wybrałbym inną markę.

Ale polityka cenowo-modelowa danej firmy nie jest tworzona jedynie pod katem jednego kraju czy Twojego subiektywnego odczucia. W Niemczech seria 3 zawsze byla w czubie sprzedazy aut w swoim segmencie, konkurujac z Passatem czy innymi najbardziej popularnymi modelami. Moze dla spokojnie jezdzacego Niemca, ktory woli lepszy plastik, placacym corocznie podatek ekologiczny bedzie BMW z 136KM niz 245 konna wersjadrozsza na wejsciu o xxx EUR plus co roku wyzszekoszty eksploatacyjne.

pozdrawiam

Paweł

Opublikowano
dla spokojnie jezdzacego Niemca, ktory woli lepszy plastik, placacym corocznie podatek ekologiczny bedzie BMW z 136KM niz 245 konna wersjadrozsza na wejsciu o xxx EUR plus co roku wyzszekoszty eksploatacyjne.

 

Żeby z powodu domniemanej lepszej jakości plastików przepłacać za F30, to wskazuje ewidentnie na snobizm.( organoleptycznie zbadałem plastik w Passacie i jest naprawdę dobrej jakości )

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Myślisz że oni też kupują żeby kłuć w oczy sąsiada? :mrgreen: Snobizm, może stereotyp lepszego auta...

pozdrawiam

Paweł

Opublikowano
Plastik w F30 jest twardszy niż w VW Polo, zresztą w F10 też jest moim zdaniem nieco twardszy. Ogólnie jakość plastików porównywalna z VW, oczywiście nie znaczy, że całe auta można porównać.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czy to znaczy że VW tak poszło do góry z jakością, czy BMW poupadło na jakośći???

 

PZDR>

Opublikowano

Passat się nie umywa jeżeli chodzi o jakość materiałów i wykończenia do BMW E90 , o F30 nie wspomnę nawet.

 

Mam w rodzinie dwa salonowe Passki (nie moje tylko w rodzinie), jeden B6 , drugi B7. I mam bezpośrednie porównanie z E90.

 

B6 - dobra jakość boczków drzwi i ok jakość górnej części dechy oraz + za aluminium...Reszta twarde, chropowate plastiki.

 

B7 - jw. z tym , że górna część dechy miększa.

 

Po drugie w Passatach często coś skrzypi w desce na nierównościach, a w moim E90 mimo, że miało wymienione dwoje drzwi i błotnik to nawet na największych wertepach "nic nie stuka ani puka".

 

 

F30 nie jest autem luksusowo wykończonym , ale ma deskę rozdzielczą i całe wnętrze w większym procencie wykonaną z miękkich i jędrnych tworzyw niż uznawane za najlepsze do tej pory Audi A4 - niedowiarkom polecam sprawdzić ile jest twardego, chropowatego plastiku w A4 i A6.

 

F30 ma wnętrze wykonane z bardzo dobrych materiałów. A F10 jest o wiele lepsze od A6 i E klasy.

 

Ogólnie Passat prezentuje przyzwoity poziom dla swojej klasy, a F30 - bardzo dobry (w zasadzie wskażcie auto średniej klasy , które ma lepsze materiały we wnętrzu ?)

 

Poza tym "miękkość" materiałów nie świadczy od razu o ich bardzo wysokiej jakości...np w ostatniej Vectrze było miękko , ale tandetnie.

Opublikowano

 

Żeby z powodu domniemanej lepszej jakości plastików przepłacać za F30, to wskazuje ewidentnie na snobizm.( organoleptycznie zbadałem plastik w Passacie i jest naprawdę dobrej jakości )

 

Idąc takim tokiem rozumowania, zakup kilkuletniej 330i to też snobizm. Przecież można kupić młodszą Octavie albo Focusa ;).

Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.