Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

wszystkie dyskusje na forum onetu uwazam za jeden wielki śmietnik i żenade.

 

A co do porównania S600 i 760Li - nie ma wątpliwosci ,ze Mercedes jest szybszy. Takze system ABC jest efektywniejszy niż rozwiązania BMW - Mercedes jest super stabilny i komfortowy. W pozostałych konkurencjach BMW jest minimalnie lepsze- przynajmniej dla mnie - lepiej sie prowadzi, ma ostrzejsze hamulce z "czuciem" .

Edytowane przez Frank
Opublikowano
co fakt na forum na onecie to jakieś same przygłupy pisza,jak czytam tam posty to odrazu mi cisnienie skacze :roll: pisza bzdury bo zazdroszczą
Opublikowano

Z tych 2 pozycji to ja bym wybrał... A8 :P

Tak poważnie to merolek będzie nowocześniejszy, bardziej awaryjny i ładniejszy (co nie znaczy, że ładny).

Prawdziwa S klasa skończyła się na W140. Był jak na swoje czasy ładny (niestety obleśny w środku) i wielki.

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano

czy W 220 jest nowoczesniejszy niz E65 / E66 to polemizowałbym.( co innego nowa S-KLAsa- ma pare bajerów, ale raczej ciezko mowic o rewolucji technologicznej względem BMW- raczej o skopiowaniu i ewentualnie dopieszczeniu) .

Podobnie jak wybór W12 6.0 z Audi A8 zamiast S 600- merc zjada wynalazek "fałweja" na śniadanie. A żywotność silników W pokaze czas. OSobiscie nie kupiłbym czegos takiego. A zawias A8 jest sztucznie twardy - Audi tak sie zapedziło w tej pogoni za BMW i tytułem najbardziej sportowej limuzyny ,ze straciło z oczu to co najwazniejsze w tej klasie- komfort.

 

Dla mnie jedynym ciekawym A8 bedzie jak zwykle S8.

Opublikowano (edytowane)
Mam nadzieje ze mnie nie wyrzuca za to z klubu, ale jak slysze W140 S600 to bije mi szybciej serce, chyba ze chodzi o W220 - to wtedy moja reakcja jest podobna do tej jak slysze FIAT Panda :wink: Ewentualnie jeszcze SL 500/600. Niepowiem... Niepogardzilbym :modlitwa: Edytowane przez MArcin 850i
Opublikowano
760 czy S600? Moim zdaniem to tylko i wyłącznie kwestia nastawienia do marki potencjalnego kupca. Ale wydaje mi sie że snob wybierze Mercedesa a BMW osoba która lubi dynamike. BMW kojarzą sie z samochodami bardziej dynamicznymi niż Mercedesy. A w naszym społeczeństwie S-klasa jest odzwierciedleniem snobizmu. To tylko taka moja mała interpretacja, która może być daleka od rzeczywistości....
http://img27.imageshack.us/img27/1430/10008058vw.jpg
Opublikowano

paradoksalnie S 600 Bi-Turbo jest o niebo dynamiczniejszy niz 760, ktore wydaje sie ociezałe niczym wóz z weglem. Choc i tak 760 schodzi ciut ponizej 20 sekund do 200 km/h, to S 600 przyspiesza na poziomie Porsche 996 Turbo . SAm znaczek BMW to jeszcze nie gwarancja "bycia najdynamiczniejszym " niestety :(

a dzieki ABC ( ACtive Body Control ) Merc nie traci w slalomie do BMW ani troche , wrecz przeciwnie... :?

Opublikowano
Zgadzam się prawdziwa S-ka skończyła się na W140!!
http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano
a mi się W220 bardzo podoba :D i uwazam go za o wiele bardziej udanego Mercedesa niz W 140. Przede wszystkim jedzie a nie sie buja na boki i koncentruje na wypalaniu ilosci paliwa mogących zasilac prom kosmiczny.
Opublikowano
Mój wuj jeździ W220 S400CDI i te auto psuje mu się częściej niż moja 15 letnia siódemka a wcześniej miał takie ładne E38 :duh: :duh: :duh:
http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano

NIKI - o traktorkach nie mówimy :D

 

Ojciec mojego kumpla miał W 140 350 TD i tez sie psuło ...teraz kupił A8 2.5 TDI i nie narzeka...

 

Generalnie w kazdej serii moze sie trafić jakiś psujący się kaszalot.

Opublikowano

pewnie zostanę zrugany, ale jeśli o mnie chodzi W140 zupełnie mi się nie podoba...takie trochę auto dla nuworyszy z postradzieckich republik... o wiele bardziej podoba mi się e-32 i e-38 ;) zresztą w220 tez ładniejszy... jak dla mnie jedna z ładniejszych S-klas...nie licząc tej sprzed W-140 ;) tamten tylne światła miał prawie jak Rolls ;)

a co do tematu... jestem zupełnie schorowany na BMW... tutaj też wybrałbym 760-tke... podobno ma lepsze zawieszenie od S-klasy i tak bardziej nadaje się do jazdy bez kierowcy ;) a wersja yachtline jest ... mmm... marzenie ;) tekowe drewno w środku :) choć osobiście chciałbym srebrną, na 19" felgach wykończoną w aluminium we wnętrzu i ciemnogranatowej skórze ;) tomarzenie...hmm..tak za parę lat :D

Pozdrawiam

PS.ale Mercedes rzeczywiście "zerżnął" kokpit z siódemki :)

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

Opublikowano
a mi się W220 bardzo podoba :D i uwazam go za o wiele bardziej udanego Mercedesa niz W 140. Przede wszystkim jedzie a nie sie buja na boki i koncentruje na wypalaniu ilosci paliwa mogących zasilac prom kosmiczny.

 

Bo nigdy nim nie jeździłeś. W220 jest jednym z bardziej awaryjnych modeli Mercedesa. Mnie S600 SEL paliło 30-40 w mieście. Wytrzymałem 7 miesięcy. Warto było. Są takie samochody przy których wiesz, że albo kupie teraz albo nigdy nie będę go miał. Na tej zasadzie miałem właśnie Merolka W140, Trans Am'a, Corvette i kilka innych wynalazków...

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano

kolego - jezdziłem i S500 / 600 W220 i odpowiednikami W140 a takze 745 / 760L i E66 i wiem co mówię - będąc w Niemczech miałem sporo okazji zapoznac sie z takimi cudami techniki i mam porównanie.

 

W 140 ma / miało wielu moich znajomych - mi sie osobiscie nigdy ten mercedes nie podobał i nie widze powodu kupwania 6 cio litrowej kluchy , która nie potrafi zejsc ponizej 27 sek do 200 km/h.

Ale niektorzy lubią zasilac stacje paliw.

 

Wiec zamiast mi tu prawic morały ( jak kiedys o porównaniu M5 E39 i RS6 ) to wsiadz do W220 i pojezdzij sobie a nie bedziesz pamietał o W140. i tyle ode mnie na ten temat bo przeciez ty i tak lepiej wiesz czym jezdziłem i co jest lepsze.

  • Członkowie klubu
Opublikowano

W firmie chodzi W220 S500 Long - prawdą jest, że autko trochę awaryjne [szczególnie pierwsze roczniki 98; 99] Jazda całkiem niezła w Polsce sprawdza się AIRMATIC. W moim odczuciu środek trochę "weteranwagen", hamulce i dynamika - trudno się czepiać.

Na plus W220 to mniej pali niż moja Beti [średnio o 1,5 l/100km] :evil:

A jeszcze jedno - w porównaniu do mojej Beti to w W220 lepiej pracuje pedał gazu - b/lekko i aksamitnie - u mnie chcesz jechać to "1/2 tony "na pedał :| - a może coś u mnie nie tak? :?:

 

Jednak lepszą frajdę z jazdy daje E38 V8 i taką wybrałem :cool2:

UIHZ9556.JPG

Opublikowano
kolego - jezdziłem i S500 / 600 W220 i odpowiednikami W140 a takze 745 / 760L i E66 i wiem co mówię - będąc w Niemczech miałem sporo okazji zapoznac sie z takimi cudami techniki i mam porównanie.

Ja, żeby się zapoznać z tymi samochodami nie muszę jaździć do Niemiec.

 

W 140 ma / miało wielu moich znajomych - mi sie osobiscie nigdy ten mercedes nie podobał i nie widze powodu kupwania 6 cio litrowej kluchy , która nie potrafi zejsc ponizej 27 sek do 200 km/h.

Ale niektorzy lubią zasilac stacje paliw.

Pisałem, że W140 było prawdziwym samochodem klasy S. W220 nie robiło już takiego wrażenia (chociaż było pierwszym Merolkiem w miarę ładnym w środku). Co do spalania to wybacz, ale jak mnie stać na zakup samochodu tej klasy to takimi duperelami nie zawracam sobie głowy.

 

Wiec zamiast mi tu prawic morały ( jak kiedys o porównaniu M5 E39 i RS6 ) to wsiadz do W220 i pojezdzij sobie a nie bedziesz pamietał o W140. i tyle ode mnie na ten temat bo przeciez ty i tak lepiej wiesz czym jezdziłem i co jest lepsze.

RS6 jest lepszym samochodem do M5 E39. Taka jest moja wersja i będę się jej trzymał (chociaż ze względu na cenę rozglądam się właśnie za M5). W220 zrobiłem ok 5 tyś kilometrów i wystarczy...

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano
kolego - jezdziłem i S500 / 600 W220 i odpowiednikami W140 a takze 745 / 760L i E66 i wiem co mówię - będąc w Niemczech miałem sporo okazji zapoznac sie z takimi cudami techniki i mam porównanie.

Ja, żeby się zapoznać z tymi samochodami nie muszę jaździć do Niemiec.

 

W 140 ma / miało wielu moich znajomych - mi sie osobiscie nigdy ten mercedes nie podobał i nie widze powodu kupwania 6 cio litrowej kluchy , która nie potrafi zejsc ponizej 27 sek do 200 km/h.

Ale niektorzy lubią zasilac stacje paliw.

Pisałem, że W140 było prawdziwym samochodem klasy S. W220 nie robiło już takiego wrażenia (chociaż było pierwszym Merolkiem w miarę ładnym w środku). Co do spalania to wybacz, ale jak mnie stać na zakup samochodu tej klasy to takimi duperelami nie zawracam sobie głowy.

 

Wiec zamiast mi tu prawic morały ( jak kiedys o porównaniu M5 E39 i RS6 ) to wsiadz do W220 i pojezdzij sobie a nie bedziesz pamietał o W140. i tyle ode mnie na ten temat bo przeciez ty i tak lepiej wiesz czym jezdziłem i co jest lepsze.

RS6 jest lepszym samochodem do M5 E39. Taka jest moja wersja i będę się jej trzymał (chociaż ze względu na cenę rozglądam się właśnie za M5). W220 zrobiłem ok 5 tyś kilometrów i wystarczy...

 

A ja mieszkając i pracując w Niemczech ostatnie poł roku nie musiałem jezdzic do Polski ,zeby sie czyms przejechac :lol:

 

widze ,ze zgrywasz krezusa - nie ma sprawy , ja nie jestem zazdrosny - dla mnie mozesz miec 20 szesciolitrowych W220, W140, E66 i MAybacha w 5 wersjach na deser- zwisa mi to.

 

a co do zawracania sobie głowy duperelami czyli spalaniem to sam wczesniej napisałes, ze wytrzymałes z S 600 siedem miesiecy , wiec sam

sobie zaprzeczasz. A dla mnie po to się kupuje 6.0 V12 ,zeby cieszyc się osiągami( które w S 600 W140 są dyskusyjne) , bo do sprawnej jazdy 400 SE wystarczy ( tez jezdziłem - o dziwo w Polsce :D )

 

Jeśli chodzi RS6 - to zwykły automat do takiego auta po prostu nie pasuje i dlatego na kazdym torze RS6 jest objezdzane chociazby przez stare RS4 .

 

A na autostradzie E39 jest szybsze - ale pewnie zrobiłes RS6 ze 100 000 km i nie musisz jechac do Niemiec na prawdziwą autostrade ,zeby sie o tym przekonac .

 

 

Marcosz- E38 to zupełnie inna historia :D

 

co do pedału gazu - to mój chodzi tak jak u Ciebie

Opublikowano
Zastanawia mnie jedno po co sie sprzeczacie? Jeden ma takie zdanie a drugi inne. To kwestia SUBIEKTYWNYCH odczuć czym sie jeździ lepiej. Ja niestety nie miałem okazji jeździć ani jednym ani drugim, ale wolałbym 760 ze względu na sentyment do marki.
http://img27.imageshack.us/img27/1430/10008058vw.jpg
  • Moderatorzy
Opublikowano
A nie przyszło Wam do głowy że każdy może mieć inne oczekiwania wobec samochodu i każdy może uważać że co innego jest lepsze? Pewnie przyszło, więc bardzo proszę - przestańcie udowadniać wyższość świat Bożego Narodzenia nad Wielkanocą. Zwłaszcza że robicie to w sposób mało sympatyczny... :roll:

Pozdrawiam

Admin

Opublikowano
i nie widze powodu kupwania 6 cio litrowej kluchy , która nie potrafi zejsc ponizej 27 sek do 200 km/h.

 

Osiagi jak na 400KM sa faktycznie cienkie :) Dla niewtajemniczonych e32 750 ma do dwustu 28,9s, a e38 750i ma 28,6s. Tylko ze siodemki sa 100 koni slabsze :lol: Ale i tak uwazam ze S600 to swietne auto, chociaz nigdy nim nie jechalem :D

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Ja się wypowiem troszkę inaczej :P Mercedes trochę stracił swoją markę przez kilka błędów a ludzie to pamiętają , poza tym produkuje samochody w różnych segmentach - nawet te tandety.. Nie powiem fajnie się nimi jeździ, ale po miesiącu nudzi wszystko przede wszystkim w środku - a BMW cieszy oko każdego dnia. Audi ma już lepsze samochody.. Merc tak kiedyś jako 2 wózek na zaawansowanej emeryturze :D

BMW M3 COUPE i AUDI RS 4

_____________________________

Było E-36 coupe i było by do dziś

gdyby nie ślepi emeryci na drogach.

Jest E-46 ale to już nie to samo ...

Opublikowano

uwazam ze audi, bmw i mercedes to trzy firmy rowne sobie i produkujace jednakowo zaawansowane technicznie auta. wybor kwestia gustu. czy warto sie klocic i udowadniac ze mercedes ma lepsze to a bmw tamto? chyba nie warto.

 

a ja mam klapki na oczach od wielu lat - tylko bmw. i nie interesuje mnie ze mercedes lepszy a audi ponad nimi wszystkimi :)

 

pozdrawiam fanow marki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.