Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam pytanko, czy jeżeli wstawie tylko na przód progresywne sprężyny obniżające to czy auto nie straci na przyczepności, tył siedzi wystarczająco, dlatego na razie nie chce inwestować, bo za rok chcę pomyśleć na gwintem.

 

4 cm w dół powinno wystarczyć żeby jakoś poziom się wyrównał?

 

http://img21.imageshack.us/img21/2627/dsc0023kopiowanie.jpg

Opublikowano

zależy ci na przyczepności i prowadzeniu czy na wyglądzie? Bo widzę lekkie niezdecydowanie.

Jeśli beemka ma się dobrze prowadzić to tył musi siedzieć (znacznie) niżej niż przód. Ogólnie to jest zasada w kazdym aucie. Chcesz więcej stabilności i lepszą reakcję w zakrętach to usadzasz niżej tył. Ale to też trzeba odpowiednio zgrać i umieć wykorzystać. Jeśli chcesz żeby było po prostu ładnie (choć to kwestia gustu) to dawaj glebę gdzie chcesz i jaką chcesz. Pamiętaj tylko, że im niżej tym bardziej nerwowo i nieprzewidywalnie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ale kolego opowiadasz. Jeśli tył jest niższy (twardszy) to on na zakrętach bedzie nerowy, podskakiwać. Po za tym niższy tył spowoduje że auto bedzie jeszcze bardziej podsterowne, przez co traci sie w zakrętach sporo czasu niepotrzebnie ujmując gazu. Zawsze sięrobi tak by przód i tył był równo, była równa charakterystyka tłumienia, odbicia i dobicia. Wtdyd auto sie prowdzi przewidywalnie. Jeśli ktoś robi auto pod tor to robi takie ustawienie by auto było neutrlane lub z lekkaskłonnościa do nadsterowności. Po za tym tył jedzie tam gdzie przód, wiec przednia oś ma największe znacznie.

 

Koledze chodzi bardziej o wygląd wiec takie obniżenie do ok 4 cm powinno być dobre, reszty bym nie ruszał.

 

Kolego, na tym felunku Twoja bawarka prezentuje się bardzo elegancko...bardzo ładnie. Wiecej takich przemyślanych modów.

 

PZDR>

Opublikowano

Czyli niewielka różnica w twardości przód tył nie powinna mieć strasznego znaczenie.

 

Dzięki bardzo za odpowiedź. Podeśle zdjęcia po obniżeniu.

Opublikowano
Witam, podepne sie pod temat chcialem sie dowiedziec czy mozna normalne amortyzatory zamontowac do sportowych sprezyn?
Opublikowano
Zwykłe amorki dostaną szybko po du...ie. Jak wymieniać, to amory i sprężyny. Jednorazowo zapłacisz więcej, ale nie będziesz musiał wymieniać zwykłych amorków co parę tysięcy km.
Opublikowano
jeżeli zależy Ci tylko na wyglądzie, to jak najbardziej możesz założyć tylko sprężyny -4 na przód, na Twoim miejscu dołożyłbym też na tył, żeby nie było różnicy w twardości zawieszenia i pracy amorków, natomiast jeśli chcesz poprawić prowadzenie, to do wymiany idzie wszystko, natomiast jeśli być może masz zawias m-technik to jest to najbardziej optymalne rozwiązanie na nasze "drogi" :D
Opublikowano
4 cm w dół powinno wystarczyć żeby jakoś poziom się wyrównał?http://img21.imageshack.us/img21/2627/dsc0023kopiowanie.jpg

 

Jak dla mnie jest cacy tak jak masz.

Przy okazji ładna bunia :cool2:

Przyjemność zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia ;)
Opublikowano

Na zdjęciu tego tak nie widać' ale z przodu jest jakies 5,5cm wiecej miejsca miedzy oponom a nadkolem, dlatego chcę to wyrównać. Na ten rok jeszcze tylko czarne nerki, wymiany bieżące, podłokietnik i koniec zmian.

 

Dzięki bardzo za pomoc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.