Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Tak jak w temacie.. mam problem z bieżnikiem opon tylnej osi. Opony są w opłakanym stanie, bieżnika w ogóle nie ma od strony wewnętrznej. Mechanik powiedział mi, że to raczej normalne w tyno-napędowych autach, choć nie bardzo w to wierzę... Szczerzę, liczę na jakieś wskazówki co trzeba zrobić/wymienić żeby tego nie było..

 

Pozdrawiam!

BMW E91 ( 16.01.2008 ); N43B20 A
Opublikowano
Pytanie jeszcze jest takie. Czy reszta bieznika jest dużo lepsza? Bo jak ewidentnie widać różnicę, tzn wewnetrzna część opony znacznie szybciej się zużyła, to masz juz katy w zadużym minusie. BMW maja koła pochylone na ujemne katy w tyle, więc zawsze jakaś tam malutka różnica będzie. Ale jak jest to rażące cięcie wewnętrznej części opony to masz juz coś zuzyte. Trzeba sprawdzic amortyzatory i spręzyny, tuleje wahaczy i belki.
Opublikowano
Pytanie jeszcze jest takie. Czy reszta bieznika jest dużo lepsza? Bo jak ewidentnie widać różnicę, tzn wewnetrzna część opony znacznie szybciej się zużyła, to masz juz katy w zadużym minusie. BMW maja koła pochylone na ujemne katy w tyle, więc zawsze jakaś tam malutka różnica będzie. Ale jak jest to rażące cięcie wewnętrznej części opony to masz juz coś zuzyte. Trzeba sprawdzic amortyzatory i spręzyny, tuleje wahaczy i belki.

 

Sprawdź co napisał marbie, oraz poduszki / mocowania amortyzatorów.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Tak też będę musiał zrobić.. bo jednak różnica jest znacząca.. :/

Dziękuje!

BMW E91 ( 16.01.2008 ); N43B20 A
Opublikowano
Tak też będę musiał zrobić.. bo jednak różnica jest znacząca.. :/

Dziękuje!

 

Sprawdź to jak najszybciej, bo szkoda opon.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Jeszcze jedno mam pytanko.. koszt to chyba nie będzie duży (chyba) :) a dużo będzie roboty przy zmianie tych wszystkich tulei?
BMW E91 ( 16.01.2008 ); N43B20 A
Opublikowano
Wszyskich to jest troche roboty, w szczegulności tych duzych tuleji w belce, ale jedź najpierw poszarpać autem na skp. Dobrze by było wiedzieć co konieczne jest do wymiany.
Opublikowano

Zobacz czy nie ma luzow na lacznikach wachaczy. U mnie mialy luz i wlasnie zaczelo ciąć mi bierznik od wewnetrznej strony. Owe laczniki powinny utrzymywac kolo idealnie pionowo, bo jak sie rozbijaja to kolo sie kladzie do srodka.

Najtansze Dachsteina kosztuja 60zl za 2 szt, febi 300zl.

Opublikowano

cześć! byłem przed chwilą na "trzepakach".. i gość powiedział mi, że wszystko jest ok! Już zgupiałem..nie wiem czy coś wymieniać, czy to po prostu jest kwestia ustawienia zbieżności..!? proszę o jakieś sugestie ;)

 

pozdrawiam!

BMW E91 ( 16.01.2008 ); N43B20 A
Opublikowano
W tym aucie nie ma regulacji w tyle. Jedź na sprawdzenie geometrii i wyjdzie jak bardzo w minusie masz pochylenia kół.
Opublikowano
U mnie pomogła wymiana sprężyn i amortyzatorów na starych góra koła tylnego uciekała do środka osi pojazdu. Po wymianie koła stoją prawie pionowo.
Opublikowano

Byłem sprawdzić zbieżność.. jest złe ok 1 st uciekają koła. Gumy na wahaczach wydają się być ok.. gumy "ósemki" już gorzej, może to jest przyczyną? Nie wiem, nie mogę zlokalizować łączników wahacza, nie wiem jak to wygląda. Już sam nie wiem czy wymienić gumy wahacza, "ósemki" i łącznika?!

 

Amortyzatory chyba już też się "kończą", mam takie wrażenie, bo gdy jadę w 4 osoby to potrafi otrzeć o nadkole...

 

Zgupiałem! :(

BMW E91 ( 16.01.2008 ); N43B20 A
Opublikowano
Najdroższe będą sprężyny i amortyzatory (mam na myśli renomowane marki) więc może na początek zmień tańsze elementy... ale ja i tak obstawiam amory + sprężyny tym bardziej, że pisze o obcieraniu...
Opublikowano
Jak zmieniałeś tylne amortyzatory, chodzi mi głownie o górną śrubę, domyślam się gdzie jest ale jak się tam dostać?!
BMW E91 ( 16.01.2008 ); N43B20 A

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.