Skocz do zawartości

Wywala płyn chlodniczy 520i M50


rafal735r

Rekomendowane odpowiedzi

Dzis zauwazylem ze jak silnik porzadnie sie nagrzal to zaczal mi wywalac plyn chlodniczy. Mialem ten problem juz wczesniej i podejrzewalem ze to korek chlodnicy nie puszcza cisnienia wiec go wymienilem, ale dzis jak na dworzu bylo dosc cieplo czyli 15st problem znow powrocil. Samochod postal na parkingu i zauwazylem ze sa pod nim dwie dosc duze plamy plynu. Wyglada to jakby plyn ciekl prosto z chlodnicy. Nie wiem co tu z nia teraz robic, wymieniac na nowa, pokleic jakos czy wlac uszczelniacza? Problem sie pojawia jak silnik jest juz silnie nagrzany, a tym bardziej jak sie go zacznie wkrecac porzadnie na obroty. Troche mnie jeszcze irytuje ten korek, bo wyglada to jakby nadal w ukladzie bylo za duze cisnienie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie ciekło na dole zbiorniczka wyrownawczego i tez myslalem ze korek, odpowietrznik a potem te oringi na dole zbiorniczka, wymienilem i cieklo dalej. Okazało się niestety ze to chlodnica sie rozszczelnila w okolicy zbiorniczka i musialem kupic nową.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie syp nic do chłodnicy, jak moja zaczeła lać to sypnąłem bo akurat jechałem na niemcy i nie miałem czasu na komplikacje, pochodziło z 3 miesiące bez wycieku ale potem 2 razy więcej. Wymieniłem chłodnice na nową ale rozebrałem starą żeby zobaczyć co w środku i ciężko wyobrazić sobie jaki syf robi się po tym proszku. Zlokalizuj wyciek, mi ciekło ze zbiorniczka wyrównawczego z miejsca którego nie mogłem dokładnie określić i wymieniłem w końcu chłodnice.

 

Gdy pytałem o chłodnice na forum chłopaki polecali POLCAR i taką wziąłem, Cena po znajomości 260zł więc nie tak drogo, normalnie chyba 350 kosztuje.

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaka masz instalację gazową? Może parownik puszcza bąki,u mnie tak było,to częsta przypadłość diagnozowana zwykle jako uszkodzenie uszczelki podgłowicowej.Jak zauważysz duże ciśnienie lekko odkręć korek chłodnicy z nosem obok i sprawdź czy nie śmierdzi gazem.Jak śmierdzi to reduktor do wymiany.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.