Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Właśnie zrobiłem pierwsze kilometry na springach eibach pro kit 30/25 w 320i.

Do tej pory auto strasznie wysoko stało, poza tym nie prowadziło się jak na BMW przystało, tylko jakoś gumowato więc zdecydowałem się na wymianę ;)

 

Muszę przyznać. że początkowo byłem sceptycznie nastawiony do tej całej operacji, ale eibach mnie bardzo pozytywnie zaskoczył.

Po wejściu do samochodu, od razu poczułem że siedzi się niżej, a całe auto bardziej jest przysadzone do ziemi i stabilniejsze.

Jazda po równym asfalcie to czysta przyjemność - pasy ruchu można zmieniac jeszcze agresywniej - samochód reaguje o wiele szybciej na ruchy kierownicy niż na serii, na zakrętach są mniejsze przechyły i ciężej wyprowadzić auto z równowagi - DTC ma mniej roboty.

Auto nie nurkuje przy mocnych dohamowaniach, a przy przyspieszaniu nie odchyla się do tyłu.

 

Przy wjeździe w nierówną osiedlową uliczkę myślałem "o teraz to dopiero się zacznie dramat" ale po przejechaniu tego odcinka wyglądałem tak - :shock:

Na serii wpadnięcie w dziure uruchamiało szereg stuków i puków (np. znane wszystkim uszczelki drzwi pasażera)

Teraz zaś cały proces wybierania nierówności odbywa się szybciej, i co dziwne - o wiele ciszej, a reszta elementów w środku nie wzbudza się i nie hałasuje.

Ogólnie spodziewałem się zmiany właściwości trakcyjnych na plus, a komfortu na minus - jak widać nie miałem racji, bo komfort pozostał praktycznie bez zmian. Odnosi się wrażenie, że auto jest zwarte, zbite - nie takie rozklapane i ociężałe jak na zwykłych springach.

 

Jestem bardzo zadowolony z zakupu, tymbardziej że zapłaciłem za springi 600zł. Oczywiście jak to zwykle bywa, już po dojechaniu do domu zacząłem żałować że nie wziałem sportline'a (50/35), bo przydało by się jeszcze troszeczkę niżej - ale nie można mieć przeciez wszystkiego :cool2:

http://img38.imageshack.us/img38/8832/hu9c.jpg
  • Odpowiedzi 162
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Jeśli chciałeś ograniczyć przechylanie samochodu to powinieneś zacząć od grubszych stabilizatorów bo one maja większy wpływ na wychylenia nadwozia niż sprężyny.

Footer-Smallest.jpg

Sprzedam licznik HIGH do E9x i E8x.

Opublikowano

Jaro30 widać, szczególnie teraz kiedy jeszcze jest na 16'' :mrgreen:, przejrzyściej będzie to widać jak założę w końcu 19' :twisted:

 

Santa Cruz masz rację, ale mi chodziło najbardziej o zgubienie luki między nadkolem a oponą, a poprawa właściwości jezdnych to tylko taki miły dodatek - nie jestem fanatykiem sportowej jazdy, lubię jak jest twardo , a swoją drogą to z 320i wiele nie powalczę :D

 

Bliss mi szkoda było amorów i reszty zawiechy na sportlajny, mam seryjne nie m-pakowe amory więc odpuściłem temat ;)

http://img38.imageshack.us/img38/8832/hu9c.jpg
Opublikowano

Czyli nie zrobiles zadnej dodatkowej modyfikacji?

Normalne zawieszenie (nie m pakiet) + sprezynki i to wszystko?

Masz zdjecie pogladowe przed i po?

Opublikowano
Ja zakladam pro kity w czwartek. dobrze wiedziec ze troche zajmuje ukladanie sie springow. Pozdrawiam
Opublikowano
W mojej galerii są fotki sportlinów na zwykłych amorkach sportliny ich nie zabiją jeżdżą nawet na -60/40 na standardowych i jest ok

No mozna wszystko tylko jak dlugo polatasz na serii amorkach przod -30 a -60.

Opublikowano

nie moje zdjęcia, ale u mnie jest identycznie. pro kit to nie jest jakaś mega gleba, tylko kosmetycznie obniżenie ;)

 

http://img585.imageshack.us/img585/9274/quer1.jpg

http://img407.imageshack.us/img407/5613/hinten1o.jpg

http://img39.imageshack.us/img39/214/vorne1.jpg

http://img38.imageshack.us/img38/8832/hu9c.jpg
Opublikowano

w sumie fajnie to wygląda,gdzie takie sprężynki kupić i jakie koszta.

obecnie mam 17calowe koła z oponą 225/45,więc jak by delikatnie samochód opadł,mogło by to wyglądać fajnie.

 

ps.A może lepiej założyć zawieszenie z mpakietu?Dużo droższe?

Opublikowano

Ja dziś zamówiłem eibach pro kit, po świętach założe. Zrobie zdjęcia przed i po. Ja mam obiecane od mechaniora te pro kit za 480zł + 240zł za wymianę. Mam opony 225/50/17 i mam nadziej, że nie będzie obcierać po wymianie :D

Zawiecha z M-paka jest droga - do wymiany amorki jak i wahacze bo są inne. Poza tym jest dużo niżej i twardziej a ja chce tylko leciutko obniżyć.

Opublikowano
Ja dziś zamówiłem eibach pro kit, po świętach założe. Zrobie zdjęcia przed i po. Ja mam obiecane od mechaniora te pro kit za 480zł + 240zł za wymianę. Mam opony 225/50/17 i mam nadziej, że nie będzie obcierać po wymianie :D

Zawiecha z M-paka jest droga - do wymiany amorki jak i wahacze bo są inne. Poza tym jest dużo niżej i twardziej a ja chce tylko leciutko obniżyć.

Zgadza się na m-paku jest twardziej ale nie niżej :wink:

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
czyli ogolnie polecacie wymiane na pro kit? moze ktos jeszcze wymienial u siebie i podzieli sie z nami wrazeniami? mysle o zmianie ale boje sie o komfort-ze bedzie taczka ;) mam kola 18" runflaty 225/40 przod i 255/35 tył
Opublikowano
czyli ogolnie polecacie wymiane na pro kit? moze ktos jeszcze wymienial u siebie i podzieli sie z nami wrazeniami? mysle o zmianie ale boje sie o komfort-ze bedzie taczka ;) mam kola 18" runflaty 225/40 przod i 255/35 tył

 

bedzie dobrze.

Jezeli chcesz mega konfort proponyje 195/65/15 na seryjnych springach bedzie cacy :cool2: :mrgreen:

 

Tak czy inaczej na 18' masz juz twardo wiec jak zamienisz na Pro-Kit-y nawet nie zauwazysz roznicy .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.