Skocz do zawartości

e90 wrażenia bez filtra DPF


daniell197

Rekomendowane odpowiedzi

Dziś pozbyłem się tego "dziada" i jak wracałem to zaobserwowałem różnicę w dźwięku silnika (taki bardziej jak by basowy) i odczuwalny przyrost mocy lepiej się zbiera przy starcie. Mam jeszcze pytanie do tych co też usunęli dpf: czy bardziej słychać turbinę mi chyba bardziej gwizda, i po wyłączeniu silnika słyszę jak przestaje się kręcić, to normalne?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 56
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zarejestrowani
Normalne, jak byś zrobił pełny przelot to wrażenia akustyczne jeszcze ciekawsze by były ;) Odkupili filtr od Ciebie ?? Kopci mocno ??

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, ja jestem po virusie i tak się zastanawiam nad wycięciem katalizatora bo jestem bez dpf.

Jest sens wycinać bo gość od virusa mówił że nie ma, ktoś zna temat ?

Ja osobiście w leonie 1,9tdi wyciąłem katalizator przed virusem i byłem już szczęśliwy, a po jeszcze bardziej :D

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Witam, ja jestem po virusie i tak się zastanawiam nad wycięciem katalizatora bo jestem bez dpf.

Jest sens wycinać bo gość od virusa mówił że nie ma, ktoś zna temat ?

Ja osobiście w leonie 1,9tdi wyciąłem katalizator przed virusem i byłem już szczęśliwy, a po jeszcze bardziej :D

Pozdrawiam

 

Jeśli wytniesz kata to twój samochód przestanie spełniać normy euro 4 i w razie kontroli będziesz miał problemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr mam jak by ktoś chciał kupić i to ku mojemu zdziwieniu filtr w bardzo dobrej kondycji nawet nie okopcony a nie mówiąc żeby był zapchany:) oni tez byli w szoku. zrobiłem dopiero jakieś 150km od wycięcia i nie widziałem jeszcze nawet dymka, do wydechu świeciłem latarką do środka i nie ma śladów spalin juz nie mówiąc o okopconej końcówce, ale pojeżdżę i sie zobaczy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem wam że jestem w szoku na temat kopcenie mojej 320, nic a nic nie kopci nawet po virusku nie puszcza dymka, leon to był traktor, miałem kiedyś 530d e39 to trochę potrafiła zakopcić tak jak normalny diesel, A e91 szok, zero dymka :D

a jak w niemcowni sprawdzają na autobanie emisje spalin to nie wycinam bo już kiedyś wyłapałem u nich piękny mandat :twisted:

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz dpfa to normalka, że nie kopci, jak nie masz to puści dymek przy redukcji, lub przy ostrym bucie. Jak masz dpfa to ręka włożona w tlumik powinna być czyściutka.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny temat ;)

 

U mnie przed usunięciem filtra była prawie totalna cisza (mimo, że jest zrobiony przelot w MG), po usunięciu filtra auto wyrażnie odżyło, dzwięk jest basowy, a po rozgrzaniu jest jak w widlastej ósemce ;)

 

Co do dymienia, praktycznie nie występuje.

Potrzebujesz porad car detailingu,kosmetyków - pisz na PW :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

"Maksss" jakbyś miał jakiś filmik na rozgrzanym silniku i mógł wrzucić to by było fajnie. Interesuje mnie jak jest w środku z MG

Zastanawiam się cały czas czy zakładać . DPF u mnie jest jak nowy i nie sprawia żadnych problemów tak, że wycinać na razie nie ma sensu.

Myślę o założeniu końcowego tłumika tylko nie wiem czy da to jakiś efekt.

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
Jak masz dpfa to normalka, że nie kopci, jak nie masz to puści dymek przy redukcji, lub przy ostrym bucie. Jak masz dpfa to ręka włożona w tlumik powinna być czyściutka.

 

Pzdr

 

Nie zawsze , moj dpf jest sprawny i rurka od srodka troche ubrudzona jest, kolega ma 330d z 2011 i tez jak palcem pojedziesz jest czarno i nie jest to bynajmniej brud :twisted: u Budera w Gorlitz stoja 2 318d lci do sprzedania i obie maja brudne rurki , znowu sasiadka ma 120d z 2007 i rurka jest jak lza mozna ja nawet lizac w srodku?

 

Michal330 to cos dla ciebie, 330d na pelnym przelocie http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=youtube%20330d%20eisenmann&source=web&cd=1&ved=0CBEQtwIwAA&url=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DRlEYIhLNgVM&ei=D558T9TxJJLN4QSA183uDA&usg=AFQjCNGAH4momNiaM_R8KBbDH3vbyFF-kg&sig2=Ouh3I-N3q3Kn_dxWAWi_uw

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Pięknie brzmi. Oglądałem wielokrotnie.

Tylko, że to eisenmann. Mnie interesuje MG. Cena za eisenmanna dość wysoka.

Odnośnie brudnego wydechu to u mnie też dwururka w środku jest delikatnie okopcona.

Po umyciu jak wydech jest czysty i spokojnej jeździe jest czysto. Przy bardziej ostrej jeździe pojawia się czarny nalot.

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jest wszystko w porządeczku z autem to przy dpfie nie powinno być grama czarnego dymu, mam 3 auta w firmie z dpfem i wszystkie mają czyściutki wydech.

 

pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani

MAsz w firmie same BMW ?? W pasku i subaraku też mam czyste rurki tylko w bmw mam osmolone i jak pisam nie jestem jedyny i fak jak latam spokojnie na trasie to jest czysta, ale jak dużo butuje po mieście albo w trasie to się okapca w środku.

 

Popatrz na te autka :

 

http://hiso.com.pl/twinscars/pics/2012.03BMW3Coupe/BMW3Coupe-020.jpg

 

http://kamileon.de/shootart/carszablon/cars/rzep/bmwjac200212-19.jpg

 

to tylko przykłady na szybko w obu rurki są okopcone.

 

Na allegro są takie z osmolonymi rurkami ( nawet praktycznie nowe jak ten z pierwszego linka) jak i z czyściutką rurką żę można ją chusteczką przelecieć i grama sadzy nie będzie

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra może bmw to jakieś wyjątkowe wyjątki, ale znajomy ma 330xd i jest czysto. Obstawiam, że z jakiegoś wypalania się to bierze i to może być normalne.

 

pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie okopcenia !

Jak jest dpf w pełni sprawny i wypalony w normalnym trybie to rurka jest wręcz krystalicznie czysta - jak w mojej buni i chyba u kamiloo podobnie sie dzieje .

Mój kolega ma ten sam model i virusa oraz wycięty dpf i jego koniec wydechu wygląda jak czarna smoła . Wiele razy się ścigaliśmy dla porównania jego osiągów ( ma teraz 40km wiecej ) i powiem ,że wielkiej różnicy nie ma . Do 120 km/h auta idą podobnie potem jego troche odchodzi ale zostawia po każdej zmianie biegu czarny obłoczek jak w starym golfie :duh:

Coś za coś ale takie mody dla mnie nie maja sensu bo efekt mizerny i rura obkopcona oraz dymienie przy zmianie biegów przy klasie tego auta - niedopuszczalne :!:

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Mój kolega ma ten sam model i virusa oraz wycięty dpf i jego koniec wydechu wygląda jak czarna smoła . Wiele razy się ścigaliśmy dla porównania jego osiągów ( ma teraz 40km wiecej ) i powiem ,że wielkiej różnicy nie ma . Do 120 km/h auta idą podobnie potem jego troche odchodzi ale zostawia po każdej zmianie biegu czarny obłoczek jak w starym golfie :duh:

Coś za coś ale takie mody dla mnie nie maja sensu bo efekt mizerny i rura obkopcona oraz dymienie przy zmianie biegów przy klasie tego auta - niedopuszczalne :!:

 

To twój kolega albo ma coś nie sprawne w aucie albo program ktoś spartolił bo u mnie po wywaleniu DPF ani grama bąka nie puści nawet przy ostrym przyspieszaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo ty tego nie widzisz, włóż palec do wydechu, na pewno troszkę sadzy się zebrało jak nie masz dpfa.

 

pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Albo ty tego nie widzisz, włóż palec do wydechu, na pewno troszkę sadzy się zebrało jak nie masz dpfa.

 

pzdr

 

Ale ja nie piszę o czarnym wnętrzu końcówki tłumika która brudzi się przez pierwsze kilometry po wycince zanim się wszystko nie wydmucha tylko już o normalnej jeździe przy której nie ma żadnej najmniejszej chmurki, w lusterku kompletnie nic nie widać i znajmy jadący za mną też nic nie zauważył nawet kiedy wcisnąłem pedał gazu do spodu, z resztą większość tu na forum nie ma dymienia po pozbyciu sie filtra chyba że coś jest niesprawne albo virus kiepski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do tych brudnych koncowek to ja nie wiem do konca jak to sie ma, niektorzy maja czyste niektorzy brudne... ja np mam troche osmolona a nie czuje zeby cos sie dzialo nie tak w aucie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
Zauwazylem analogie ze w silnikach n47 czesciej sie brudzi rurka niz w m47

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja dodam mój głos a raczej foty z moich dwóch rurek :) Auto z DPFem.

 

http://s13.postimage.org/8y079he47/image.jpg http://s18.postimage.org/aedyszc4p/image.jpg

 

Palcem da się zgarnąć trochę sadzy na upartego ale znikoma ilość, nawet nie za bardzo widać gdzie palcem wycierane - kurde czyściej w wydechu niz na karoserii :duh: .

Ktoś wie, o co chodzi z tymi dziurkami po lewej stronie?

pozdrawiam

http://www.hostpic.org/images/75oie_1992258bREE92Wx_2_.png

Pomogę w mojej okolicy przy diagnozie,kodowaniu itp. Free of charge.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.