Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Bartek, fachowa robota :cool2: :cool2:

Ja niestety jestem staroświecki i u mnie w aucie musi być tak jak fabryka nakazała ale może za jakiś czas rozważę twoje przeróbki i pójdę twoim śladem :cool2:

Dobrze że Cię poznałem Bartku bo dzięki twojej wiedzy udało mi się dokończyc pewien projekt a ty wiesz o czym piszę :D :cool2:

Czekam na twoje prace z kierownicami powietrza :) :wink:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

  • Odpowiedzi 462
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

sprawa jest wiadoma te wszystkie przeróbki w silniku powoduja ze tak niemiłosiernie smierdzi mu z rury... :(

jesli w Polska bedzie promowac ekologiczne pojazdy to i moj taki bedzie :)

zobaczymy co mu to wszystko pomoze jak silnik bedzie zrobiony... jaka moca sie popisze.... aaale to jeszcze potrwa troszke...

Mariusz zawsze chetnie pomoge ;)

Opublikowano
cypisek ten EGR kupiłeś z woj. łódzkiego ?

http://imageshack.us/a/img809/1850/f526.jpg



e46 coupe "soft german" works i progress

Opublikowano
nie pamietam dawno temu to kupiłem... a ostatnio wywaliłem wszystko ze srodka i zaspawalem ;)
Opublikowano
Progi Performance w garażu... Jeszcze tył i można lakierowac..

Bartek, progi nowe czy uzywki kupowałeś :?:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Dorwalem używane ale piękny stan :-)

Jest też szansa na dyfuzor do kompletu...

Opublikowano
Dorwalem używane ale piękny stan :-)

Jest też szansa na dyfuzor do kompletu...

No to będzie miazga :) :wink: :cool2:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

oby jakos to wyszło.....

Mariusz nowe czesci tylko razem z toba moge kupować ;)

w miedzyczasie tył o 28mm szerszy..... 14 mm dystansu na strone... jest akurat... et 36 przy 8.5J prowadzenie troche lepsze ;)

Opublikowano

2 foty

http://images68.fotosik.pl/791/5452647eeff4c91cmed.jpg

dolot na intercooler..... element zupelnie nie widoczny ale musialem to zrobic bo pozniej spac bym nie mogł,,,,

http://images69.fotosik.pl/791/a71964486e52a0e9med.jpg

 

obecnie auto jezdzi an starym zwyklym zderzaku czekam na reszte grató do malowania by strzelic za 1 podejsciem wszystko...

Opublikowano
Trochę poczytałem i płyn chłodniczy kupiłem fuchs maintain fricofin ma aprobatę bmw więc będzie elegancki
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Cypisek, i jak, prace się posuwają ? Czekam z niecierpliwością na dalsze relacje, gdyż chce iść podobną drogą modyfikacji silnika :)

BMW e87 120d - 198,3 KM / 442 NM


FreeaksPC

Opublikowano

Bartek próbowałeś już tego Icka na drodze bo jestem bardzo ciekawy jak daje radę :shock:

Przymierzam się do zmiany u siebie na większy i jak Twój będzie ogarniał to spróbuję zamontować taki sam , a jak nie to idę w Wagnera :D

Ps. Swap motoru u mnie jest aktualny i przewidziany na wiosnę przyszłego roku , muszę się do tego dobrze przygotować :D

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano
Czy rzeczywiście tak duże IC są potrzebne do mocy w okolicach 250 koni?

 

Nie :)

http://imageshack.us/a/img809/1850/f526.jpg



e46 coupe "soft german" works i progress

Opublikowano
Jeśli chodzi o ten cooler to u mnie przy temperaturze otoczenia 17st C i ciśnieniu doładowania 2,2 bara generowanych przez dwie sprężarki (bardziej rozgrzane powietrze) najwięcej odnotowałem 48st C, a więc wynik świetny. Nadmienię tylko, że ori w serii przy 2 barach ciśnienia doładowania schładza powietrze zaledwie do 65st w maksymalnym obciążeniu. :)
Opublikowano
Bartek próbowałeś już tego Icka na drodze bo jestem bardzo ciekawy jak daje radę :shock:

Przymierzam się do zmiany u siebie na większy i jak Twój będzie ogarniał to spróbuję zamontować taki sam , a jak nie to idę w Wagnera :D

Ps. Swap motoru u mnie jest aktualny i przewidziany na wiosnę przyszłego roku , muszę się do tego dobrze przygotować :D

 

pisalem gdzies ze juz smigam... juz ma jakies 1500km :) jestem mega zadowolony... swietnie dziala ;)

tak jak dawid pisze super :)

laga nie wyczuwam... natomiast znacznie mniej kopci :) wczoraj bylo 25.. i pieknie czysto za mna na pelnym gwizdku :) i pieknie cignie do góry...

 

jak bedziesz robil to zrob z pelnym dolotem na silikonie by nigdzie zwężeń nie bylo jak ma to miejsce w seryjnym dolocie.

w tym tygodniu przyjda czesci do zderzaka performance wiec przymiarka wycinanie dziur i do lakierowania :)

jak zderzaki ogarne wracam do zmiany dmuchawki

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Wow nie zagladałem na inne galerie , ale tutaj to warto.

 

Widzę ,że robisz mega konkretne mody tak jak ja :cool2: Będzie mega grubo , a i ja sam wiedzy sporo od Ciebie zaczerpnę.

Dobrze ,ze rzuciłem okiem w Twoim temacie na problem wyczyszczenia chłodnic. Faktycznie tam pomiedzy zbiera sie mega syf, a w moim przypadku (wielki IC zasłaniajacy chłodnicę) takie czyszczenie to absolutna konieczność. Może tez wymienię chłodnicę? taki syf niekozystnie wpływa na cyrkulacje powiertza i wydajność chłodnicy. Mimo iz nie raz widziełem jak wyglada chłodnica pomiedzy chłodnica od klimy po x latach to jakoś mi nie przyszło do głowy , aby to rozbierać w moim obecnym aucie :duh:

w miedzyczasie .... ogarnalem zapasowy EGR

oryginalny w aucie... a kupilem drugi i nieco przerobilem...

 

http://images67.fotosik.pl/779/70ba7a16beaed416med.jpg

Widze ,że zrobiłeś sobie tę rurkę na przelocie zamiast egra. I teraz mam kilka pytań.

Ktos mi powiedział ,że zrobi mi na wzór taką rurę z flanszą zamiast egra za 300 zł . To dobra cena? Wydaje mi się ,że nie...(chyba z nierdzewki, ale czy aluminim nie było by lepsze?)

Jak i czym wyciołeś te zawory i ze środka tej rury? Sam to pospawałeś i wyszlifowałeś? jakie wyszły koszta takiego przerobienia?

Opublikowano
Nie wiem jak w 3.0 ale u mnie w tym egr jest jeszcze mocowanie maskownicy dlatego kupiłem używany egr koło 40 zł z przesyłką wcialem wszystko aluminium świetnie zgrubnie obrabia się pilnikiem do drewna :-) spawanie 20-30zl i szlifowanie więc 70 zł :-)
Opublikowano
No i to jest rozsądna cena. Więc wymontuję sobie swój egr, pilnikiem wytne wszystko co tam siedzi, a potem dam do zaspawania i zeszfilowania. Tylko to bedzie szło spawać? Niby to nie jest zwykłe aluminium tylko jakies duraaluminium... :? ?
Opublikowano

moj znajomy nie mial wiekszych problemow ze spawaniem ;)

polecam zakup uzywanego egra a swoj sobie zostaw... chyba ze masz zepsuty..

co do klapy gaszacej.... moze lagodniej gasnie silnik i chroni przed wscieklym dieslem ale wg mnie element zbędny... bardziej drazni mnie nieustajacy klekot niz jego wygaszanie ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.