Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Prosiłbym o napisanie jak to jest możliwe, że co miesiąc wymieniam jakaś część z zawieszenia. Jeżdżę naprawdę ostrożnie, na felgach 15. Części jakich firm używacie, jakaś konserwacja? Cokolwiek co pomoże mi dłużej pojeździć. Dzięki.
Opublikowano
Proponuje wymienic raz kompletny zawias, jak nie to conajmniej wszystkie sworznie i tyleje wahacza. Kiedys sam wymienialem tylko to co tluklo i jedna wybita czesc powodowala zuzycie kolejnej itd. Teraz wymieniam calosc a i tak raz w roku to norma przy naszych drogach. wystrzegam sie tanich zamiennikow. Mozesz tez sprobowac poliuretany ale to juz koszt wiele wiekszy.
Opublikowano
Mają ciekawą ofertę nie powiem, ale większość części na tył nie ma sworzni na przód, końcówek drążka kierownicy. I czy w ogóle jest sens zamawiać coś takiego, W wersji twardszej przy nie obniżonym zawieszeniu?? Usztywni to coś samochód?
Opublikowano
Ja nadziałem się na zamiennikach, w końcu kupiłem części firmy Meyle. Nieznacznie droższe ale super jakość, teraz kupuje tylko części tej firmy.
Opublikowano

Moja E36 śmiga od 40 tys km na częściach lemforder i jest super :norty: Tylko cena wysoka :( ale coś za coś.

 

Do E34 skusiłem sie na delfacze i po 6 tyś już by trzeba tuleje nowe we wszystkich wahaczach. :duh:

Opublikowano

Ale co konkretnie wymieniasz? Bo drążki kierownicze, końcówki drążków mają się trzymać bardzo długo, te gumy które dzielą stabilizator od budy też raz na x lat, najczęściej wymienia się sworzeń zewnętrzny (krótki) i rzadziej tuleje oraz końcówki stabilizatora. Sworzeń długi wymieniałem raz cztery lata temu a w tym czasie pewnie ze trzy krótkie.

Tuleje te http://imageshack.us/photo/my-images/812/pena.jpg/ rozwiązują problem, lemfordera bardzo szybko się sypią. Sworzeń krótki najlepiej meyle HD bez tej blaszki na dole.

Opublikowano
Ale co konkretnie wymieniasz? Bo drążki kierownicze, końcówki drążków mają się trzymać bardzo długo, te gumy które dzielą stabilizator od budy też raz na x lat, najczęściej wymienia się sworzeń zewnętrzny (krótki) i rzadziej tuleje oraz końcówki stabilizatora. Sworzeń długi wymieniałem raz cztery lata temu a w tym czasie pewnie ze trzy krótkie.

Tuleje te http://imageshack.us/photo/my-images/812/pena.jpg/ rozwiązują problem, lemfordera bardzo szybko się sypią. Sworzeń krótki najlepiej meyle HD bez tej blaszki na dole.

kolego mowisz o sworzniach lemfordera ?

Opublikowano
Głównie tuleje, nie są zalane gumą a jedynie na cienkich kawałkach gumy, gwarantuje to niezły komfort ale sypią się bardzo szybko. Sworznie krótkie także krótko żyją, wewnętrzne długie już trzymają się fanie ale także będą działały długie np febi które mam z 3 lata ponad, one po prostu nie dostają po d.... tak jak tuleje i sworznie zewnętrzne.
Opublikowano
Co :)? wszystko od sworzni po stabilizatory.

No trochę to dziwne że co miesiąc coś z zawieszenia wymieniasz, jeśli ja miał bym wymieniać co miesiąc części to zmienił bym na jakiś terenowy wóz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.