Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Zauwazylem że po odpaleniu zimnego silnika pompa chodzi jak powinna jednak po dluzszej jezdzie pompa zaczyna wyć, tak samo jest w ciepłe dni. Co to może byc? Czy to może wina płynu??

Opublikowano
moze byc, zmien olej i sie okaze :) koszt niewielki - jakies 15 pln..

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Loks, zajechałeś taką ładną pompę... :)

Wymień płyn, jest stary i może się już pienić. Potem się będziemy dalej martwić.

Kai
Opublikowano
Tylko nie nalej czerwonego, bo rozszczelnisz układ. Musi być zielony lub przeźroczysty(lub lekko żółtawy). U mnie też wyło - za mało płynu w zbiorniczku.
Opublikowano
Tylko nie nalej czerwonego, bo rozszczelnisz układ. Musi być zielony lub przeźroczysty(lub lekko żółtawy). U mnie też wyło - za mało płynu w zbiorniczku.

 

Bzdura!! Ma byc taki jak masz napisane na korku od zbiorniczka na ten płyn, i własnie przewaznie jest to czerwony ATF.

Once you get locked in to a serious drug collection the tendency is to push it as far as

you can...

http://www.motostat.pl/user_images/2680/icon3.png

Opublikowano
CRC masz racje umnie terz zaczeła wyć ponieważ było mało płynu wymieniłem płyn na czerwony ATF firmy valvoline koszt 1 L 30 zł i jest wsio oki teraz :D
BAYERISCHE MOTOREN WERKE
Opublikowano
Tylko nie nalej czerwonego, bo rozszczelnisz układ. Musi być zielony lub przeźroczysty(lub lekko żółtawy). U mnie też wyło - za mało płynu w zbiorniczku.
Siejesz zamęt kolego! Bądź pewny następnym razem zanim coś napiszesz!
Opublikowano
Podepne się pod to pytanie, u mnie jest odwrotnie jak zapalam auto przez góra dwie sekundy wyje, i czy można po prostu dolać ten płyn do starego jak są ubytki, czy też może lepiej spuścic i wlac nowy, jak to sie spuszcza zeby bylo bezpiecznie i bez brudu w silniku...zeby nic nie zalac:)
Opublikowano
Loks, zajechałeś taką ładną pompę... :)

Wymień płyn, jest stary i może się już pienić. Potem się będziemy dalej martwić.

 

Adamie (bez nazwisk) :P z ten problem mam od samego początku wiec to nie ja ;)

Opublikowano
Witam u mnie jest tak samo jak u lukas23 ale czuję że zmiana samego płynu nie pomoże.Widocznie nadszedł czas na to aby ją wymienić a z tego co się orientuję to w zbiorniczku na płyn jest też filtr którego niestety nie da się wymienić i trzeba kupić nowy :mad2: a ile on kosztuje to jeszcze się nie pytałem
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Loks, zajechałeś taką ładną pompę... :)

Wymień płyn, jest stary i może się już pienić. Potem się będziemy dalej martwić.

 

ten problem mam od samego początku wec to nie ja ;)

 

Weź nie ściemniaj, wczoraj jakoś nie słyszałem, żeby Ci coś wyło :) Jesteś przewrażliwiony hehehe

Kai
Opublikowano
Zmieniłem płyntzn ten olej :mrgreen: na czerwony, ale faktem jest, że u mnie w zbiorniczkubyło czarno, tzn olej był czarny jak smoła, więc nie dziwię się, że pompa lekko wyła i takdobrze, że tylko tak wyła i , że tak to sie skończyło, za jakiś miesiąc zmienię po raz koeljny dla pewności, po tym jak teraz z tym nowym olejem wszystko sie jeszcze dokładnie wypłucze, tam naprawde była smoła, moja wina bo nie przyszło mi wcześniej do głowy żeby tam zajrzeć :duh: :duh:
Opublikowano
Wiesz co ja byłem u mechanika , żeby zakumac jak to się robi i spuścic na przyszlosc samemu, on mial taką wielką "strzykawę" :lol: , sorki zakolokwializm, nazwałem to niefachowo ale to jedyne skojarzenie jakie miałem.... i włozył do zbiorniczka i wyciągnał olej, póź niej wytarł troche zbiorniczek i wlał płyn. W związku z tym, że miałem tam smołe :duh: , gdzies litr płynu wlewał partiami zeby przepłukać, na zasadzie, wlał troche płynu potem krecisz kirownica w lewo do oporu lekko w prawo i w lewo znowu do oporu i w odwrotna strone żeby pompa cos przetrawila i przepłukala to , ale nie wiem jak to działa dokładnie, i po 4 razach takiego płukania, ocvzywiscie za kazdym razem wyciagał ten brudny olej i wlewal nastepna dawke, ...na koniec wlałchyba z litr albo półtora, nie pamiętam, chyba wchodzi litr, ale nie wiem czy czasami nie półtora, jak masz pytania napisz na priv, bo torche sie zakręciłem opisując wymianę :mrgreen:
Opublikowano
Zmieniłem płyntzn ten olej :mrgreen: na czerwony, ale faktem jest, że u mnie w zbiorniczkubyło czarno, tzn olej był czarny jak smoła, więc nie dziwię się, że pompa lekko wyła i takdobrze, że tylko tak wyła i , że tak to sie skończyło, za jakiś miesiąc zmienię po raz koeljny dla pewności, po tym jak teraz z tym nowym olejem wszystko sie jeszcze dokładnie wypłucze, tam naprawde była smoła, moja wina bo nie przyszło mi wcześniej do głowy żeby tam zajrzeć :duh: :duh:

 

U mnie też jest czarny płyn :( , ale jak podjechałem na serwis to powidzieli

mi, że pompa jest już zmielona i dlatego jest czarno i gęsto. Dletego mam

pytanko, czy jak miałeś czarno to czułeś że słabo wspomaga, a po wymianie lżej się kręciło?

Narazie nie wymieniałem płynu, bo generalnie szykuję się do wymiany

pompy na nową (na wiosnę), ale może nie potrzebnie.

Opublikowano
To znaczy powiem Ci tak, jak skręcam kierownica na maksa w lewo lub w prawo do końca czuje jak auto spada z obrotów i mechanik powiedział, ze pompa chyba nie do końca jest okej, bo stanowi obciążenie ...nie wiem dokładnie na czym to polega:( w każdym razie chyba pompa nie jest pierwszej młodości ipasowałoby ją wymienic,alekierownica chodzi normalnie lekko, jasne że przy mrozach -20 na postoju jak odpalam i skręcam to jest niecociężej, ale zaraz jest okej, ogólnie dobrze chodzi układ kierow. teraz po prostu wymienie płyn na mobil jak juz sie przepłucze ten stf i zobaczymyco dalej:)
Opublikowano
zapomniałem meritum:) :lol: ,narazie jeżdze na tej pompie i nie wymieniam mam inne wydatki np rozrząd :mad2::) , i kierownica chodzi mi dobrze więc po co wymieniac, jak padnie zupełnie to wymienie i tak kiedys to nastapi :P
Opublikowano

Czyli narazie wymienie płyn i zobacze, ale jak sie ociepli, bo nie mam

garażu a jest zimno.

Jeszcze jedno, jak skręcę na maxa w lewo lub w prawo to pasek piszczy.

Jak odpalam w takie zimno jak jest teraz (dziś -20) to jest straszny

chałas przez jakieś 2-3 sekundy (podejrzewam że automat rozrusznika

nie wraca) i przez jakąś 1-2 minut szumi coś z przodu (pompa wody,

wspomagania lub alternator). Jak było ciepło :) to jest powyżej 0 to nie

żadnego chałasu pod maską. Pełna kultura.

Opublikowano
Jak ja odpalam po raz pierwszy auto na takim mrozie po dosc mocnej nocy to tez coś piszczy to nawet nie piszcenie ale jakby warkot niby, aleto trwa sekunde góra i później jak odpalkam za kilka godzin nawet wszystko jest okej ale jakby voś sie slizgało czy cos nie wiem, ale nie przejmujesie tym jest w końcu -20 wiec ma prawo cos zazgrzytać przez chwilke ....jakby to było non stop tp rozumiem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.