Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na TVN Turbo testowali autko, było oklejone folią...

Info było takie, że o czystość auta trzeba bardzo dbać, podobno z owadami też trzeba uważać... To tak, zasłyszane...

pozdr.,
Opublikowano
http://img683.imageshack.us/img683/3659/bmwx5e70lci1.jpg
Opublikowano

 

 

 

jak dla mnie to masz najfajniejszy kolor do x5

ja mysle rowniez nad oklejeniem lecz w kolor mat grafit

http://i607.photobucket.com/albums/tt156/henake/auta-1_zps844b52e9.jpg
Opublikowano

Czyli jednak to ciekawy i wcale nie głupi pomysł na dużą zmianę w aucie.

Ja myślałem o czymś bardziej standardowym - biały mat z czarnym dachem i ewentualnie maską, ale może przekonam się do czegoś bardziej szalonego...

 

Najważniejsze pytanie - kto robi to w Polsce najlepiej ?

Opublikowano
W dzisiejszym Motorze jest artykuł o oklejaniu auta folią bezbarwną. Jest tam kilka informacji, m.in. o grubości, wytrzymałości, cenach.
pozdr.,
Opublikowano
Czyli jednak to ciekawy i wcale nie głupi pomysł na dużą zmianę w aucie.

Ja myślałem o czymś bardziej standardowym - biały mat z czarnym dachem i ewentualnie maską, ale może przekonam się do czegoś bardziej szalonego...

 

Najważniejsze pytanie - kto robi to w Polsce najlepiej ?

 

Odradzam biały mat - bardzo, bardzo ciężki w utrzymaniu czystości.

Polecam firmę z Olsztyna - aplikatorzy.pl - ja będę oklejał auto u Nich.

http://img683.imageshack.us/img683/3659/bmwx5e70lci1.jpg
Opublikowano

Ten szczotkowany niebieski wygląda super - chciałbym jednak zobaczyć takie auto na żywo.

 

Wiesz coś na temat ile czasu zabiera oklejenie i jakie to mniej więcej koszty ? - zawsze można zrobić inny kolor na lato, a potem inny na zimę ;)

 

Tu jest zestaw kolorów, który mi się podoba (oczywiście bez wszystkich dodatkowych stuningowanych elementów)

http://www.topspeed.com/cars/car-news/photo-session-lumma-clr-x-650-m-monte-carlo-blue-ar92307/picture366626.html

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
anmar 4x4 - najlepsza moim zdaniem firma w warszawie. Oklejalem u nich dach na czarny połysk w swojej e92 - jak do tej pory zero problemów, minął ponad rok. Na swojej stronie zamieszczaja dużo zdjeć oklejonych aut. X6 też już niejedno oklejali ;)
Opublikowano
(...)X6 też już niejedno oklejali ;)

 

i robili białe z czarnych :)

 

Możesz coś napisać o pielęgnacji - na jakie myjnie można jeździć i co wolno, a czego nie ?

Opublikowano
witam

Czy ktoś z was wie jak kształtują się cenny za oklejenie całego samochodu i ile taka folia wytrzyma ??? :roll:

pozdrawiam

 

do x5 x6 5.000 całość z gwarancją na kilka lat

Hmmmm
Opublikowano
(...)X6 też już niejedno oklejali ;)

 

i robili białe z czarnych :)

 

Możesz coś napisać o pielęgnacji - na jakie myjnie można jeździć i co wolno, a czego nie ?

 

 

ręczna lub bezdotyk, bo folia tak samo jak i lakier sie rysuje. Sa tez ponoc woski zabezpieczajace do folii, ale ja jak dotad nie uzywałem

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
przy tych lakierach wodnych , to chyba jedyne sensowne wyjście. Nowy kolor i odporniejsza powłoka. Nie mam nerwów do tej ekologii lakiery w E71 są tak odporne , że na X6 2009r. lakier wygląda gorzej niż na moim E60 2004 . Oba nigdy nie widziały myjni automatycznej ,żeby nie było .
Opublikowano
przy tych lakierach wodnych , to chyba jedyne sensowne wyjście. Nowy kolor i odporniejsza powłoka. Nie mam nerwów do tej ekologii lakiery w E71 są tak odporne , że na X6 2009r. lakier wygląda gorzej niż na moim E60 2004 . Oba nigdy nie widziały myjni automatycznej ,żeby nie było .

MateuszC, nie do końca moge się z Tobą zgodzić. Oczywistym jest że lakiery wodne są słabsze, ale nie tak ze 2009 wodny wygląda gorzej od 2004r.... Wg mnie jest to przedewszystkim wina automatycznych myjni (co wykluczyłeś) i niedbałosci własciciela. Ja mam tez wodny na samochodzie z 2011r, 2009r i żony golf też ma wodny lakier z 2008r. Wierz mi, nie specjalnie byś znalazł brzydkie miejsce na którymś z tych aut..., wręcz przeciwnie - są one w pięknym stanie. Nie są idealne, ale z salonu juz nie wyjeżdzały idealne niestety

.

A to że wodny jest gorszy.... masz 100% racji, ale to tak jak z filtrm cząstek stałych, jak kiedyś z katalizatorem, niechchemy tego w naszych autach ale to nie uniknione....

 

Wracając do tematu, polećcie jakiegoś magika z okolic śląska, małopolski.... Z4 chce na czerwono wyfoliować :mrgreen: , a co mi tam.... spróbuje.

"Jeśli masz wroga, idź nad rzekę, usiądź nad brzegiem, kontempluj i spokojnie czekaj, aż nurt przyniesie Ci jego zwłoki"
Opublikowano

Polecam odwiedzić stronę:

http://www.wrapstyle.com/

 

Mają przedstawiciela bodajże w woj. Śląskim/Dolnośląskim . Słyszałem, że chwalą ich za jakość(długość gwarancji) i paletę kolorów - co można zresztą sprawdzić.

Natrafiłem na nich przypadkiem szukając konceptu dla swojej E60.

Kwestia gustu - zabójczy jest ten chrom ... wizualnie/w utrzymaniu/ cenowo :) http://www.wrapstyle.com/?q=galerie/detail&id=449&id_menu=72

http://zmianakoloruauta.pl/ oni są Z Katowic :)

 

EDIT:

Ciekawie też wygląda faktura skóry krokodyla - widziałem na żywo w Porsche Cayman.

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
dobrze...wszystko pieknie ale co z wnekami?na zadnym zdjeciu auta nie sa pokazane otwarte.jak to jest z wnekami?tez oklejaja?bo jak nie to ja dziekuje...
Opublikowano
dobrze...wszystko pieknie ale co z wnekami?na zadnym zdjeciu auta nie sa pokazane otwarte.jak to jest z wnekami?tez oklejaja?bo jak nie to ja dziekuje...

 

dlaczego dziękujesz ? Co to za różnica, czy wnęki są oklejone - tu chodzi o zmianę na zewnątrz, a nie o rozbieranie całego auta, szlifowanie i lakierowanie. Wnęki widzisz tylko jak masz otwarte drzwi - spód maski też chcesz oklejać ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
przypomianc mi to bedzie czasy wieeelkiego, wieeeejskiego tuningu w polsce i auta pomalowane na zewnatrz a wneki inny kolor.jesli mowimy o zmianie czarnego na czarny mat:ok.jesli srebrnego na czarny no to juz wyglada niezbyt estetycznie.tak jak mowilem: zaraz widze stara calibre pomalowana na inny, a wneki stary kolor bo kasy bylo malo na calosc.jako zabezpieczenie lakieru: tak, ale wtedy bezbarwna folia. jesli zmiana koloru: zdecydowanie nie, choc ladnie to wyglada ale tylko przy zamknietych drzwiach...
Opublikowano

Oczywiście estetyka to jedna kwestia natomiast chęć zmiany koloru samochodu to druga.Widziałem niedawno Cayenne - zrobione na czarny połysk (zmiana z białego) i tutaj kontrast był oczoje....bny, natomiast oglądałem X5 srebrne zrobione na czarny mat i przy otwartych drzwiach nie waliło AŻ tak strasznie. Wydaje mi się że uzależnione to jest od ilości "blachy" która jest na progach i tego jak jest wyprofilowana + ilość tworzyw.

Reasumując zależy kto co lubi, ale kkx5 - pozostają Ci w takim razie trzy opcje:

1. Zmienić samochód na auto o pożądanym kolorze

2. Rozebrać na części pierwsze i polakierować całość

3. Dogadać się z firmami oklejającymi pojazdy żeby Ci okleili wszystko (tylko nie wiem czy się podejmą to raz a dwa jak bardzo wysoki koszt będzie - takiej operacji - ponieważ będzie dużo ścinków (odrzutu i utraty materiału).

Kiss French. Wear Italian. Drive German.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.