Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
hmm... mechanik tak sie znał że odróżnił td od tds? :mrgreen: chyba że ten co w beemkach gustuje :norty:

 

Koledze hms84 chodziło o fakt, że "słupek" M51D25 jest jeden, różnice są w osprzęcie - co potwierdzam, niedawno w innym wątku pisałem na ten temat...

  • Odpowiedzi 53
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
... Nawet ostatnio na początku zimy rozszczelniła mi się pompa wtryskowa, zaprowadziłem auto do mechanika, a ten mi na wejściu niemal 'tyle szczęścia, że to nie TDS'...

 

Pompa wtryskowa ma identyczną budowę czy to w TD, czy w TDS - więc o jakim "szczęściu" czy nieszczęściu mowa? Różnice zaczynają się w nastawniku (zakres) oraz w wartości ciśnienia, jakie pompa podaje na wtryski (z sekcji wysokiego ciśnienia).

 

Pozdrawiam

Opublikowano

 

Koledze hms84 chodziło o fakt, że "słupek" M51D25 jest jeden, różnice są w osprzęcie - co potwierdzam, niedawno w innym wątku pisałem na ten temat...

 

no właśnie mi to chodzi że odróżnił td od tds a nie wiedział że pompa i słupek jest ten sam :mrgreen:

Tylko BMW jest samochodem , inne auta to wyrób samochodo-podobny.


Reanimacja:


http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=228175

Opublikowano
Ale słuchajcie od początku staram się ukazać to, że taki mit funkcjonuje i to miałem głównie na celu. Nie wiedziałem nawet że mój silnik to TDS bez S, gdyż zwyczajnie nie znam się na tym. Żyłem tylko w przekonaniu, że TDS'y są bardziej awaryjne, gdyż tak twierdzili Ci 'znawcy' z którymi miałem styczność. A teraz bogatszy o te informacje tym bardziej dziwie się tym, którzy podobno znają się na rzeczy, a wydają taki osąd. Teraz za każdym razem, kiedy usłyszę od kogoś znów takie twierdzenie to zapytam dlaczego tak twierdzi i niech mi to konkretnie wyjaśni. A co do tego ostatniego mechanika to nie było tak, że on popatrzył na silnik i rozpoznał że to TD a nie TDS. Zapytał mnie jaki mam silnik kiedy przyjechałem i wtedy dopiero wydał osąd.
Opublikowano (edytowane)
Awaryjni to są nasi mechanicy (jak mi baran minerał przy wymianie zalał) a tds jest jedną z najleprzych jednostek. TDS jest jak Media Markt " nie dla idiotów" Edytowane przez kajjman
Opublikowano
mi w 2.0 gazu brała na trasie 9 w mieście ok 13(sekwencja),

trochę nie doczytałem ty chcesz E34 a tam nie było 2,8 :duh:

tak jak pisałem dla mnie 2.0 w tej budzie to min pomyśl o 2,5.

Pamiętaj, że bardzo wrazliwe na przegrzanie :!:

only 2,5 24v 192km

Opublikowano
Awaryjni to są nasi mechanicy (jak mi baran monerał przy wymianie zalał) a tds jest jedną z najleprzych jednostek. TDS jest jak Media Markt " nie dla idiotów"

 

 

Potwierdzam :cool2: :cool2: :cool2:

 

Pozdrawiam

Opublikowano
ciezko o te 2.5 z 192 km ;p na allegro moze z 10 ;p

Niestety. Wiele latwiej jest znalezdz 2.0. Czesto ceny 525i sa chore i siegaja grubo ponad 10tys zł, a za taka kase to juz lepiej szukac 540i lub chociaz 530i V8. Ceny paliw sa coraz wieksze to i samochody z coraz wiekszymi silnikami mozna kupic taniej.

Opublikowano
no ale co myslicie o zwyklym gazie w takim silniku?

 

W żadnym wypadku zwykła instalacja się tu nie nadaje ponieważ te silniki mają niskie podcisnienie w dolnym zakresie obrotów. Zwykły palnik LPG to właśnie instalacja typowo podcisnieniowa i wystrzały w kolektor w tych aucie to będzie codzienność.

Opublikowano
no ale co myslicie o zwyklym gazie w takim silniku?

 

W żadnym wypadku zwykła instalacja się tu nie nadaje ponieważ te silniki mają niskie podcisnienie w dolnym zakresie obrotów. Zwykły palnik LPG to właśnie instalacja typowo podcisnieniowa i wystrzały w kolektor w tych aucie to będzie codzienność.

 

Dokładnie tylko sekwencja i to dobra bo jak przyoszczędzisz to też lipa...


http://www.ermail.pl/images/linkbanners/eRmailBannerSmall2.jpg">

Opublikowano
najlepszym wyjsciem w benzynie jest m50b25 duza moc i spalanie nie z kosmosu, m50b20 taczki jak pieron, m60b30 i m60b40 moc jest ale na niskie spalanie nie licz i przewaznie z automatem sa. Zalozenie gazu sekwencji do v8 tez nie jest tanie, i byle kto nie zrobi bo tylko sie tylko udenerwujesz ze auto nie jedzie itp. tak wiec m50b25 w sumie stosunkowo tani w eksploatacji i mocny, jesli ciezko ci cos znalezc ciekawego kup m50b20 w zadbanej budzie zrob swap m52b28 na sekwencji i bedzie bajka tylko nie u jakiegos druciarza. powodzonka
Opublikowano
Spalanie LPG V8 4.0 w miescie na automacie to jakies 17l. A taki 2.5 ile spali? 16l LPG? Jeden grzyb. Czy to 2.0 czy 4.0. Spalanie w miescie rzędu ponad 15l LPG to norma.
Opublikowano
ja na szczescie malo po miescie jezdze :) do pracy mam 28km w jedna strone to jak po trasie wychodzi ;p i z ta przekladka to nie zly pomysl :) ale znowu kupie zadbane m50b20 to mi bedzie szkoda zmieniac silnika bo silnik jak nie jest w budzie to nic nie wiadomo co z nim moze byc nie tak kupie jakis szrot i mi sie po miesiacu zepsuje ;/ a m50b20 jest duzoo nawet bardzo duzo do kupienia dzis np znalazlem za nie duze pieniadze i wyglada dobrze http://moto.allegro.pl/bmw-e34-i2188406942.html
Opublikowano
Spalanie LPG V8 4.0 w miescie na automacie to jakies 17l.

 

Wiesz, są miasta i miasta. W Warszawce poniżej 22l LPG nie jest prosto zejść chyba że jeździsz do pracy o 5 rano i wracasz o 22.

Opublikowano
ja na szczescie malo po miescie jezdze :) do pracy mam 28km w jedna strone to jak po trasie wychodzi ;p i z ta przekladka to nie zly pomysl :) ale znowu kupie zadbane m50b20 to mi bedzie szkoda zmieniac silnika bo silnik jak nie jest w budzie to nic nie wiadomo co z nim moze byc nie tak kupie jakis szrot i mi sie po miesiacu zepsuje ;/ a m50b20 jest duzoo nawet bardzo duzo do kupienia dzis np znalazlem za nie duze pieniadze i wyglada dobrze http://moto.allegro.pl/bmw-e34-i2188406942.html

Za ta kase rarytas to nie bedzie. Fakty sa takie ze za zadbane E34 trzeba zaplacic kilka tysiecy bez wzgledu czy to 1.8 czy 4.0 czy Diesel. Chyba ze komus az tak nie zalezy na wyposazeniu czy wygladzie, bo jak dla mnie to te E34 z linku to gruz. Gaz pewnie zwykly wiec porazka do tego silnika, przebieg nie napisany wiec pewnie kosmiczny tym bardziej ze fotele w pokrowach wiec pewnie juz sie rozpadly, wyposazenie slabiutkie (nawet szyby w korbie), jezeli doklada progi to samochod pewnie juz sie lamie. Ciekawe jak wyglada pod maska.

Opublikowano
przeciez mozesz kupic silnik jak bedzie jeszcze w aucie posluchac przejechac sie, np z jakiegos anglika 2,8 byly w e36,e46,e39 wiec jest troche tych aut mozna cos poszukac, wszystko zalezy od gustów, zasobnosci porffela itp. mozesz przemyslec rozne rozwiazania...wiadomo ze znow ktos moze powiedziec ze jak podliczysz swap to koszty duze...tak wiec rozwiazan sporo jest a ktore dla Ciebie najlepsze rozstzygniesz sam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.