Skocz do zawartości

mickey661

Zarejestrowani
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E 34 2.0 24V 91R
  • Lokalizacja
    bolków

Osiągnięcia mickey661

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. tak jak zdejmiesz płyte czołowa benddiesz miał dostemp do silnika dmuchawy tam są tylko 2 kable a gdzie one wychodza nie mam pojęcia i watpie zeby ktos wskazał te przewody od wewnątz (nie demontuj wycierczek)
  2. kto ci wkręcił te świece kolega
  3. zgodze sie z kolegą pewnie masz zamontowany parownik z prawej strony i wąż idzie do przepustnicy przez całe auto rada gaś i pal na pb a jak czuć lpg po zgaszeniu i nie chce zapalić od razu to tylko magik
  4. a czy masz klime dwustefową i działa podświetlenie guzików bo to jest od tego
  5. masz cały czas zapowietrzoną bumke żle założony lpg (za wysoko węze)
  6. tak jak kolega napisał masz tzw.za duze zasysanie choć nie do końca czy autko jest zwinne czy zamula czy jak zgasisz silnik czuć lpg wężyk pomiędzy kolektorem a odpowietrzeniem skrzyni korbowej( nie na oko)
  7. mickey661

    dmuchawa temat rzeka

    na stuwe masz zepsuty miecz (opornica) miałem to samo rozebrałem prawie całe auto tam gdzie masz filtr kabinowy to co wyciągasz to jest to rozkręć plasticzek i zlutuj na nowo 100% a jak nie wierzysz to zmostkuj śrubokrętem jak nie zadziała to silnik wentylatora sie skończył (szczotki)
  8. witam po raz kolejny. kupiłem next bume z tym samym problemem obroty falują nie jedzie do 2000obr potem zap....ala az miło usterka haha nie widoczna wężyk pomiędzyy odpowietrzeniem skrzyni korbowej a kolektorem PS (tylko znawca uratuje twoją niunie bo czas jej policzony)
  9. siemka mi nagle terz odjeło ogzewanie działało i nagle stop rozebrałem prawie wszystko od sterowania czujniki temp po dmuchawe okazało sie ze to tzw. miecz (opornica)nie wiem jak to mozliwe ale poprostu luty sie wytopiły 2,0 24v 91r klima poprawłem scieżki i zapier... aż miło
  10. zdecydowanie polecam 2,5 24v spalanie w granicy 14l lpg a zabawa lux
  11. witam mam 2,0 24v 150 km pali mi 13 14 lpg a miałem 2,5 24v 192km (niestety uups) i paliło tyle samo a odejscie o niebo lepsze
  12. moim zdaniem zawodzą silniczki,sterujące klapkami czy nigdy cos,ci tam nie strzelało dodam swoje spostrzerzenia na temat tak popularnych elektrozaworów jeżeli leci cieplo w funkcji szyba a potem nie a węże są przed i za zaworami ciepłe plus pompka + klima to napewno klapki a dokłanie ich sterowanie .Odkręć ten nawiew na środku deski i bendziesz widział jak sie otwiera po zmianie temp. kółeczkiem ajak nic sie nie bendzie działo to sprawdz potencjometry regulatora nawiewu
  13. mickey661

    520i - cykanie w silniku

    to super dobrze wiedziec na przyszlość
  14. zobacz czy jak jedziesz z górki bez gazu spada ci temperatura jak tak to termostat
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.