Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam. BMW e36 318 `92r.

Czasami mam tak, że jak ruszam to tak jakby miała mi zgasnąć. Jest wtedy efekt szarpania. Po ruszeniu szarpie do dwóch tysięcy. Potem przestaje ale zachowuje się jak by miała z 70KM. Strasznie wolno wkręca się na obroty. Ponadto gałka zmiany biegów zaczyna się trząść jak w jakimś traktorze. Ogólnie wrażenie przyspieszania jest jakbym jechał po lodzie. Za jakiś czas znów jeździ dobrze, rusza ok, przyspieszenie ma takie jak miała. Co może być winne? :mad2:

 

_________

Poprawiłem tytuł. Proszę zapoznać się z tym: viewtopic.php?f=68&t=120678 . Następnym razem będzie ostrzeżenie. /mattiss

Edytowane przez Lukasz_432
Opublikowano
diagnostyka komputerowa też by nie zaszkodziła, może jakiś czujnik łapie błędy?
Opublikowano
właśnie a pro po rozrządu, to przebieg jest niby 185k. Kobieta jeździła nim 2 lata, i mówiła że rozrządu nie robiła. Według obliczeń trzeba go zrobić przy przebiegu 200k.
Opublikowano
no oby tak było :D ale realnie to będzie miał większy przebieg, tak myślę, najlepiej jeśli jest taka opcja to pojedź do jakiego mechanika-elektronika
Opublikowano
Witam. BMW e36 318 `92r.

Czasami mam tak, że jak ruszam to tak jakby miała mi zgasnąć. Jest wtedy efekt szarpania. Po ruszeniu szarpie do dwóch tysięcy. Potem przestaje ale zachowuje się jak by miała z 70KM. Strasznie wolno wkręca się na obroty. Ponadto gałka zmiany biegów zaczyna się trząść jak w jakimś traktorze. Ogólnie wrażenie przyspieszania jest jakbym jechał po lodzie. Za jakiś czas znów jeździ dobrze, rusza ok, przyspieszenie ma takie jak miała. Co może być winne? :mad2:

 

Ja mam tak samo i bardziej stawiałbym nie na układ zapłonowy, a na układ tworzenia mieszanki paliwowej - szczelność dolotu, przepływomierz. Widzisz ja miałem jeszcze niedawno dokładnie takie same objawy co ty, i dalej mam z tym że u mnie już (chyba :?: )przepływomierz pada lub padł.

Przyjemność zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia ;)
Opublikowano
Kurde, czyli generalnie poważna usterka . Bardzo to męczy. Bo gdy chce przycisnąć to akurat nie mogę bo nie idzie to wgl.

 

Powiedz mi kolego, a masz możliwość podłączyć się pod diagnozę komputerową? Poszukaj kogoś z forum z twojej okolicy, kto ma kabel i program diagnostyczny. To będzie najkrótsza i najtańsza droga do naprawy.

Przyjemność zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia ;)
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Teraz po dłużej diagnozie. Mogę stwierdzić że dzieje się tak gdy samochód się nagrzeje. Gdy odpalam to na zimnym chodzi tak jak powinien, a gdy tylko się zagrzeje to nierówno pracuje, wrażenie 70KM, i szarpie do 2 tys. obrotów potem już normalnie tylko że wolno.
Opublikowano
Kolego na 99% wyjdzie błąd przepływki. Gdzieś opisywałem ten problem, musiałbyś poszukać. Jeszcze ci proponuje na początek wyczyścić czujnik temperatury zasysanego powietrza który jest wewnątrz przepływki. Mi to wygląda właśnie na jego zabrudzenie i komp podaje za dużo paliwa, a gdy się już nagrzeje to niweluje dawkę. Także przeczyść i daj znać czy pomogło.
"Nieudana Operacja To Połowa Udanej Sekcji"
  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.