Skocz do zawartości

klapki w kolektorze m47t2


DW1225

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

ile znacie przypadkow ? ktos rozbieral kolektor i patrzyl wjakim sa stanie ?. Grunt to powielac powielac powielac...

kolega z forum przy przebiegu ponad 200k rozebral kolektor a tam nagaru tyle co kot naplakal i klapki sie bezproblemu trzymaja... Ja swoj kolektor tez rozbieralem przy 150k jak wymienialem swiece i klapki byly w stanie b.dobrym ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile znacie przypadkow ? ktos rozbieral kolektor i patrzyl wjakim sa stanie ?. Grunt to powielac powielac powielac...

kolega z forum przy przebiegu ponad 200k rozebral kolektor a tam nagaru tyle co kot naplakal i klapki sie bezproblemu trzymaja... Ja swoj kolektor tez rozbieralem przy 150k jak wymienialem swiece i klapki byly w stanie b.dobrym ...

 

ja swój ściągałem podczas wymiany świec (140 tkm nalatane) i klapki były w idealnym stanie, żadnych luzów itd, miałem pod łapką fajne ciśnieniowe urządzonko, otwierałem je sobie i zamykałem obserwując czy nie ma żadnego luzu i wszystko ok, także zostawiłem je w spokoju w kolektorze...

 

koledzy, pamiętajcie, w tym śmieciu co stoi na allegro z przebiegami do 150 tkm ( w rzeczywistości ok 300 tkm) to rzeczywiście klapki mogą być już zmęczone...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy, pamiętajcie, w tym śmieciu co stoi na allegro z przebiegami do 150 tkm ( w rzeczywistości ok 300 tkm) to rzeczywiście klapki mogą być już zmęczone...

To samo mialem napisac :cool2: ale sie powstrzymalem ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, a czy ktoś z was miał może wyciek oleju spod kolektora? Wyczytałem, że to jest oznaką zużycia tych nieszczęsnych klapek. Tylko nigdzie się nie dowiedziałem skąd właściwie olej w kolektorze dolotowym? To jakieś smarowanie tych klapek czy o co chodzi??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
koledzy a czym się rozni m47/t2 od m47/n2?? i czy w koncu m47/t2 ma klapki i czy sa tez tak awaryjne oraz czy mozna je usunąc bez zadnych komplikacji pozniej. Czytalem duzo o tym ale rózne sa opinie...

Z tego co się orientuje to ten sam silnik, posiadaa dwa oznaczenia..ale byc może się myle.. klapki można usunąć bezproblemowo, wada to na pewno gorszy dół ale z drugiej strony spokój ducha :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, a czy ktoś z was miał może wyciek oleju spod kolektora? Wyczytałem, że to jest oznaką zużycia tych nieszczęsnych klapek. Tylko nigdzie się nie dowiedziałem skąd właściwie olej w kolektorze dolotowym? To jakieś smarowanie tych klapek czy o co chodzi??

Kolego olej w dolocie zawsze będzie, tylko może być go mniej lub więcej jak jest dużo to oznacza że Turbosprężarka już puszcza olej przez zuzyte uszczelnienie do dolotu, może też byc przez to że odma już puszcza do dolotu sprężarki a ta dalej do kolektora, z kolektora kapie nie przez to że klapki są na wykończeniu tylko z przebiegiem powyżej 150 tysięcy kilometrów wycierają się uszczelnienia na ośkach klapek i przez to olej pod kolektorem, ja wymieniałem kolektor przy przebiegu 150 tysięcy kilometrów bo miałem już zabrudzone olejem pod kolektorem, wymieniłem i teraz suchutko czyściutko, kolektor jako część wymienna też w końcu się zużyje i trzeba go wymienić a klapki w tych silnikach są poprawione a urywają się jak silnik ma przebiegi rzędu 300 tysięcy kilometrów nalatane a kolektor jeszcze nigdy nie zmieniany, jeżeli kolego chcesz być zadowolony to wymień kolektor i sprawa załatwiona, mam nadzieję że dobrze opisałem temat, w razie pytań pisz na priv. bo organizuję zakup grupowy kolektorów ssących.

Pozdrawiam Mariusz.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.