Skocz do zawartości

Jakie świece do gazu??


lukas23

Rekomendowane odpowiedzi

hm... każdy za ngk... a ja jestem za boschem :lol: może ma ktoś jakieś testy, porównania itp coś na papierku albo .. linku ?? :? żeby było widać co lepsze a co gorsze.. jak na dłoni .. ja niestety nie mam możliwości wykonania porównań... ale może ktoś ma ??

 

pozdrawiam i czekam na konkrety :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też mam teraz założone dwuelektrodowe NGK,jak je zakładałem to te które wykręciłem to też były dwuelektrodowe NGK( samochód przywieziony z Niemiec w zeszłym roku ) ale dodatkowo miały napis BMW ,czyli wniosek oryginalnie BMW wkłada i poleca swiece NGK.

Ps:Świece czteroelektrodowe też zawsze dają w danym momecie tylko jedną iskre ,tak samo jak świece jednoelektrodowe.

Jeśli BMW jest chorobą ,to ja nie chcę wyzdrowieć.


Mój mały czarny Diabełek 323Ti compact

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak ,iskrzą (mają przebicia ,do zaobserwowania jak jest ciemno) ,czasem jak są do wymiany to auto nie ma mocy i trzęsie(podobnie jak przy sondzie z tym że sondę można wykluczyć komputerowo) no i wizualnie jak są za bardzo "sztywne" (nie elastyczne) jak wychodzi przewód z fajki,jak są bardzo popękane,wiem że jeszcze kiedyś mechanik jakoś sprawdzał kable miernikiem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakładaj normalne świece zalecane przez producenta i nie słuchaj pseudofachowców. To Instalację dopasowuje się do samochodu a nie samochód do instalacji.

 

Święte słowa! Świece takie jak zaleca producent, bez żadnych udziwnień - będzie śmigać tak jak powinno. Co do przewodów, to zgadzam sie z kolegą Boggy e36.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kupiłem swoją Betti, nie wiem kiedy były przedtem wymieniane świece, "pokarałem" ją gazem, przelatałem ok 35 tyś, odpalała normalnie, strzały sporadyczne (instalka z I epoki:(.

Ostatnio będęc przy okazji u mechaników wymieniłem świece. Siedziały NGK, było widoczne lekkie zużycie, ale bez tragedii jeszcze by polatały. Zwykłe jednoelektrodowe NGK proponuję!!! Bez udziwnień, platyny, "nastu" dodatkowych elektrod. Koszt 1 szt - 10-12 zł na stacji czy w sklepie więc chyba nie tragedia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuje zmieniać świece w połowie przebiegu przewidzianego przez producenta, gaz ma wyższą temp. spalania a chyba nikt nie chce żeby jedna z elektrod się oderwała... Do gazu zaleca się świece jednoelektrodowe poza tym układ zapłonowy musi być sprawny jeśli chcemy bezproblemowo śmigać na gazie tzn. świece, kable, cewki itd.
Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kable wymienia sie jak najrzedziej majatek kosztują :) no chyba ,że zamienniki to z 300 zł tak coś czytałem a jakieś porzadne to uwaga 900zł bo podobno coś tam mająjakiś opornik czy coiś

 

 

 

a co ile realnie swiece wymienaicie ? 20000 ja narąxie ma mto gdzieś na gazie nie chodzi równo ale powiem tak

 

mam auto za 8000zł tak

teraz wydałem na zawieche 400zł zaraz opony 1000 zł najlepiej nowe

świece 70 zł potem przewody .. to jak bym miał autko z roku 95 and up :) to bym szalał warte tak z 20000 zł to luz widze troche skrajnosci na tym forum ... ale co zrobić .. oczywiscie wybór ngk konta bosch cena ta sama itd ma sens ... ale czsem są przegięcia ...

kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak kolego ale są pewne podstawy kalkulacji ... i zdrowego rozsądku:) ja bym chciałtak dbać o sowje autko ze hoho ale musiał bym wydać z 12000 zł :) a tu już mi taniej wychodzi kupno innego autk .. chciałbym skóry:) naprawić klime , zrobic zawieszenei itp..

 

 

co ile zalecane jest wymieniac świece ?

kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutajsię zgodzę, inwestować a auto, ale bez przesady, chociaż, czasami sie przesadza, aletak już jest, że jak sie traktuje je dobrze to dłużej posłuży :wink: , ale znam osobiście ludzi, którzy robiaze swoimi furami takie rzeczy, że mózg sie lasuje, ale każdy ma swoje "korby" i pasje, ja też zxauważam, że jestem nieco przewrażliwiony na punkcie swojego auta :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo nam jest ciężej ... wiecie jak to jest jak kobieta jest Super w łózku i w życiu to sie inwestuję w nią więcej :) niż w jakąś przeciętną :) a Bmw nei należy do aut przeciętnych nawet te starsze :) to wiecej inwestujemy :)
kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ! Mnie strasznie strzelało rok temu.

Wymieniłem świece na brisk "do gazu"

Pierwsza jazda i strzał

Kupiłem NGK dwuelektrodowe i też bum.

Okazało się, że walnięty jest jeden kabel wn - kupiłem nowy orginalny za 280 zł i auto chodzi wybornie. Pozostałe kable wyglądają jak nowe więc ich nie ruszam a maja grubo ponad 60 kkm

Pozdrawiam !

///M3T: 545KM 671Nm


Moje zabawki ;)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=26716

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kupiłem swoją Betti, nie wiem kiedy były przedtem wymieniane świece, "pokarałem" ją gazem, przelatałem ok 35 tyś, odpalała normalnie, strzały sporadyczne (instalka z I epoki:(.

Ostatnio będęc przy okazji u mechaników wymieniłem świece. Siedziały NGK, było widoczne lekkie zużycie, ale bez tragedii jeszcze by polatały. Zwykłe jednoelektrodowe NGK proponuję!!! Bez udziwnień, platyny, "nastu" dodatkowych elektrod. Koszt 1 szt - 10-12 zł na stacji czy w sklepie więc chyba nie tragedia.

 

OCzywiscie ,zę nie ale ja na allegro kupiłem za 7 zł w serwisie WFK Wejcherowo chcieli 15 zł to jest odpowiedź dlaczego na allegro. 42 zł wysyłka 7zł 49 w sklepie 60zł - 72 zł serwis 90 zł . A plus jest taki ,że pisze do goscia taki silnik taki moedel 6 szt prosze. i za dwa dni mam je w domu.

 

Ja sobie chwale :)

 

ale jak kto lubi pozatym jak ktoś ma dalek o do sklepu? np bywa żę 20 km!? a i pewnie dalej też. to co specjalnie pojedzie?[/url]

kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.