Skocz do zawartości

TT

Zarejestrowani
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Gdańsk

Osiągnięcia TT

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam! Panowie, czy ktoś z Was nie orientuje się kto zainstaluje (profesjonalnie:)) i wyreguluje BLOS-a w okolicach Gdańska lub Wrocławia? jakiś namiar na tego "kogoś"?
  2. Witam! Mam proste, krótkie pytanie: Kto zna "gazownikow", którzy podejmą się założenia i regulacji BLOS-a w mojej Beci (E-32, 3.0, R6, automat)... i w dodatku będzie to hulać (mam nadzieję odczuwalnie niż na instalce I gen. na "śrubkę")? Chodzi mi o kogoś z Gdańska lub Wrocławia (jakiś namiar, tel.?)
  3. Ja miałem przy -20, prędkościomierz tzn strzała leżała na "0" (a przecież jechałem do roboty :roll2: ), obrotomierz tzn "strzała" wskazywała ok 300 obr/min. Dojechałem do pracy, popracowałem, Becia postała kilka godzin, odpaliłem - wszystko wróciło do normy. Przyczyny? Chyba mróż ...
  4. Witam! To może jeszcze ktoś zdradzi jakie techniki stosować przy automacie żeby zjechać ze "spożycia"??
  5. TT

    SUCHY BAGNET ASB

    jest OK, sprawdza się na ciepłym nie na zimnym
  6. Panowie, pamiętacie plandeki którymi przykrywano swoje maszyny jeszcze kilka/kilkanaście lat temu??? :mrgreen: : syrenki, trampki, skodziny i inne wynalazki?? Pomysł sprawdzony: uszyć plandeke, najlepiej z futerkiem od wewnątrz, albo innym goretexem i fruuuu na BeMkę na całą nockę, potem tylko prztyk i wiooo!!! I po co te kłótnie i spory o przewagę grzania lub nie na jałowym??? Wyeliminować problem i po krzyku :mrgreen: a tak poważnie to chyba wszystko zostało powiedziane, wszystkie "szkoły" miały głos - teraz róbta co chceta :roll2:
  7. rozsądnie i realnie moim zdaniem mój ostatni tank: 51 litrów, zrobione 295 km, rano start z zimnego parkingu, po 2-3 km przełączenie na gazinę (jak strzała temp.opuszcza niebieskie pole)
  8. No nareszcie jakiś normalny wynik bo z tego co czytam to bmki tyle co punta palą. i pod tym podpisuję się wszystkimi kończynami
  9. tak se przeglądam stare posty.... i wiesz co nene chyba u nas w Gdańsku te Bety tak żrą, klimat jakiś-takiś dziwny, za dużo jodu w powietrzu :jawdrop: , moja 3.0,R6 (fakt-stara instalka), automat, non-stop w mieście chleje ok 18-20 jak czytam że 2.0 czy 2,5 pali w mieście 12, nogi większość chłopaków ma nie za lekkie, to chyba ..... to fajne miasto - cały czas z góry....i wszyscy mają instalacje last generation Gratuluję i zazdroszczę!!! aha i podziwiam!
  10. niestety- a może na szczęście - Deutsche-producent nie wspomina o JAKOŚCI POLSKIEJ PSEUDOBENZYNY :mrgreen: dopiero byłyby wyniki testów ... :shock:
  11. Jak kupiłem swoją Betti, nie wiem kiedy były przedtem wymieniane świece, "pokarałem" ją gazem, przelatałem ok 35 tyś, odpalała normalnie, strzały sporadyczne (instalka z I epoki:(. Ostatnio będęc przy okazji u mechaników wymieniłem świece. Siedziały NGK, było widoczne lekkie zużycie, ale bez tragedii jeszcze by polatały. Zwykłe jednoelektrodowe NGK proponuję!!! Bez udziwnień, platyny, "nastu" dodatkowych elektrod. Koszt 1 szt - 10-12 zł na stacji czy w sklepie więc chyba nie tragedia.
  12. Mam mniejszy silnik , 3.0, R6, automat, instalka "na śrubkę". Gazownicy odradzili sekwencję, ale było to kilka lat temu, nieważne.... Spalanie: - lato - tylko miasto, bez ciężkiego buta- 18,5-20,5 - lato - trasa - ok 100-120 (przy wyprzedzaniu ciut więcej) ok 14-15 - zima - tylko miasto miasto, do rozgrzania silnika ma benzynie - ok 18 (też się dziwę ze nie więcej niż w lecie) czasami (czyt:rzadko) strzela, ale wiem o tym że mogą być kłopoty z przepływomierzem wiec juz "prawie" :wink: wiem jak jeździć Polecam sprawdzonych gazowników, - zaoszczędzasz mnóóóóstwo kłopotów, steresów, forsy
  13. TT

    Drży kierownica

    Fakt - telepanie w kierownik przy 90-110 jest strrrasznym wrzodem na d....e :evil: Przerobiłem i co jakiś czas przerabiam na swojej skórze Zacząć najlepiej od oczyszczenia felg z błotka i syfu (od wewnątrz:), sprawdzenia czy nie są zwichrowane, sprawdzić stan opony - czy nie ma pęknięć, buli, czy kord nie ma dosyć, potem wyważyć opony - ale na przyzwoitej wyważarace, w przyzwoitym warsztacie, jak wyważałem u gnieciucha (mea culpa :duh: ) - wciąz biło. Pojechałem do stacji obsł.Shella, wyważyli/zresetowali/wycentrowali najpierw maszynę (!!!-jak zwał tak zwał). Wtedy u mnie pomogło Jeśli te najprostsze czynności nie pomogą szukac należy w zawieszeniu, tuleje/sworznie wahaczy, końcówki drążków, drążek środkowy, układ kierowniczy. Ja szukałem wszędzie, nawet słyszałem propozycje żeby sprawdzić czy wał napędowy nie jest skrzywony i czy nie trzeba go wyważyć - nasze drogi wykończą Hummera a co dopiero "delikatną" Becię
  14. Jeszcze nikomu nie zaszkodziło jak samochdzik pochodził chwilę przed startem a szczególnie automat. W taki mróż jest bardzo odczuwalna gęstośc oleju zarówno w silniku jak mi skrzyni Ale cóż - Polska to wolny kraj, kto chce nie odpala i znika w sina dal, ja będę grzał :mrgreen: i potem znikał
  15. TT

    tylna belka - ile trwa wymiana?

    ja im ciut wierzę (ale nie do końca :nienie: ) ale mają very good opinię od wielu lat, a ceny mają OK, bo nie dorzucaja marzy +100%, mają chyba git rabaty u dostawców, a na pewno kichy nie montuja bo by stracili klientów. Dla przykładu - kumpel pracujący w autoryzowanym serwisie ma te same części (LEM, FEBI itp) w tej samej cenie co Ci w Wejherowie (mówię o cenie hurtowej u kumpla) tak więc nie przycinają za mocno aha jeszcze coś - nie są to moi wujkowie !!! se jeszcze ktoś pomysli że mi płaca ze takie och i ech na ich temat.... ja ich po prostu porównuję do innego "prawie autoryzowanego" warsztatu BMW z Gdańska :shock:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.