Skocz do zawartości

330D Silnik trzęsię samochodem.


Marcin330D

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, problem wygląda następująco, trzęsie mi całym samochodem na wolnych obrotach, jak dodam gazu powyżej 1100 obr/min to drgania ustają. Jest to automat więc po wbiciu "D" i puszczeniu gazu sam jedzie no ale niestety także trzęsie budą jest to więc bardzo uciążliwe :nienie: Edytowane przez Marcin330D
330d,yzfr6,yz250, INPA-Darmo sprawdzę/pomogę
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz automat więc chyba nie dwumas. Myślę że koło pasowe (tłumik drgań) i poduszki silnika i skrzyni powinny to znacznie poprawić.

 

zaraz... zaraz... jak mam automata to mi dwumas nie padnie :?:

330d,yzfr6,yz250, INPA-Darmo sprawdzę/pomogę
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie znam się na automatach ale z tego co kojarze to tam nie ma koła dwumasowego, a nawet jeśli jest to nie psuje się. Tam chyba coś innego w automacie zastępuje dwumas, pewnie coś hydrokinetyczne.

Wejdz na realoem i sobie zobacz na schematach budowy e46 co jest między silnikiem, a skrzynią biegów.

Edytowane przez K3m0T1989
szukam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest to co w linku w pierwszym poście....

Chciałbym ażebyś miał rację.... :cool2:

 

 

W przyszłym tygodniu to zrobię i napisze czy to tłumik drgań. Jeśli ktoś ma jakieś pomysły to proszę pisać :cool2:

330d,yzfr6,yz250, INPA-Darmo sprawdzę/pomogę
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobaczysz że mam racje :P koło pasowe nawet mój kumpel ma idealne na zbyciu z możliwością sprawdzenia jakbyś chciał, bo swoje wymienił a jego jest dobre i mu wystawiam na allegro. W giełda poszukaj jak chcesz, jceel sprzedaje, a ja na allegro mam jego koło wystawione. Poduszki silnika zamów i pod skrzynie, warto też zainteresować się czy to nie coś od skrzyni. Może olej do zmiany też.
szukam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach