Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam ostatnio podczas wymiany świec żarowych (dwie do wymiany BERU) zauważyłem że przewody paliwowe idące do wtrysków są koloru zielonego , przypominające wąż ogrodniczy , a wydaje mi się że powinny być czarne w czarnym materiałowym splocie. Pytanie czy może to mieć jakiś wpływ na prace silnika (zapowietrzanie sie itd) dodam ze sprawdzałem te przewody i nic nie wskazuje na to ze są nieszczelne. Drugie pytanie odnośnie samych wtrysków, dwa z nich za jakby mokre (nie wiem czy zdjęcie się ukaże) mam wrażenie ze auto przez to więcej pali. Proszę o pomoc

 

http://zapodaj.net/b39f8136a6b9.jpg.html

 

http://zapodaj.net/b39f8136a6b9.jpg.html

Edytowane przez krzysiu_p300
Opublikowano
ktoś po prostu wymienił wężyki przelewowe przed tobą :) jak nic się nie dzieje to zostaw, możesz wymienić sam na jakieś dobre silikonowe zamiast gumowych.
szukam
Opublikowano
takiej kaszany to już dawno nie widziałem - wąż ogrodniczy do paliwa :D Zmień te wenżyki na takie jak powinny. Jeżeli ropa nie leci z nich to pewnie podkładka miedziana pod tymi wtryskami jest do wymiany. Odpal silnik i zobacz czy leci i czy nie ma pęcherzyków powietrzaw w okolicy mokrego wtrysku
Opublikowano
brakuje dwóch nakrętek na 3 wtrysku mam nadzieje ze tam były tylko z jakiegos powodu je odkrecałes i nie napisales o tym??
KOZIOL
Opublikowano
brakuje dwóch nakrętek na 3 wtrysku mam nadzieje ze tam były tylko z jakiegos powodu je odkrecałes i nie napisales o tym??

Racja,koziol, wtrysk nie jest przykręcony :duh: , tylko czekać jak wystrzeli do góry :wink: .

A co się tyczy wężyków to natychmiast do wymiany na zalecane, ponieważ nie każda guma nadaje się do kontaktu z produktami ropopochodnymi...

Wpływu na pracę silnika miały nie będą ( w końcu to tylko przelewy) ale na estetykę owszem.

Opublikowano
tak odkręciłem te dwie nakrętki , bo chciałem wyjąc wtrysk, ale mi się to nie udało, chociaż wolałbym żeby to była prawda z tymi nakrętkami, przynajmniej problem miałbym z głowy. :mrgreen:
Opublikowano
tak odkręciłem te dwie nakrętki , bo chciałem wyjąc wtrysk, ale mi się to nie udało, chociaż wolałbym żeby to była prawda z tymi nakrętkami, przynajmniej problem miałbym z głowy. :mrgreen:

Nie wyjmuj wtrysku z samej chęci wyjęcia bo za każdym wyjęciem wypada wymienić podkładki :D. No i moment dokręcania też jest później ważny, też w związku z miedzią podkładki... :norty:.

Opublikowano

przecież miedziane podkładki to groszowe sprawy, nie widze w tej kwestii problemu ( ostatnio wymieniałem w Vicie 112 cdi taty), tam jest prościej z wyjęciem wtrysku niczego nie potrzeba do wyjęcia prócz odrobiny cierpliwości.

A co do wyjęcia wtrysków w moim aucie proszę o jakieś racjonalne oczywiście podpowiedzi jak to zrobić. Trochę sie już wcześniej interesowałem tym tematem i widziałem w necie właśnie takie specjalne wybijaki to wtrysków

Opublikowano
no to wiesz jak mniej więcej wygląda taki wybijak i zrób taki sam , potrzebujesz odpowiedniej nakrętki aby przyspawać do wybijaka , którą nakręcisz na wtrysk!

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
co do wyjęcia wtrysków w moim aucie proszę o jakieś racjonalne oczywiście podpowiedzi jak to zrobić.

Musisz sobie wyspawać klucz wybijakowy kształtu "T". PIERWSZORZĘDNIE potrzebujesz nakrętkę 12tkę DROBNOZWOJOWĄ, jakąś solidną rurkę do której przyspawasz w/w nakrętkę, oraz jaką jeszcze bardziej solidniejszą rurę w którą będziesz nawalał udarem (np 5kg ciężar). Nakręcasz uzbrojony klucz i wybijasz zapieczony wtryskiwacz z gniazda. Warto sobie wykombinować także haczyk do wyciągnięcia zapieczonych podkładek. Tak to powinno wyglądać:

http://images45.fotosik.pl/1377/5af2dd10b7a47f20m.jpg

pozdr

Opublikowano

Na temat wybijania zapieczonych wtrysków są makabryczne filmiki na youtube :mad2: . Można złapać doła po obejrzeniu a przed próbą wyjęcia...

Osobiście podchodziłem do tego z duszą na ramieniu a okazało się, że po odkręceniu śrub i poruszaniu "lewo - prawo", lekkim podważaniu z jednej i drugiej - wyszły lekko bez żadnej ingerencji ( np. tzw. koniobijką :D). Byłem na prawdę zaskoczony.... :cool2:

Opublikowano
koledzy a sylikonowe węzyki podcisnieniowe nadają sie jako węzyki przelewowe wtrysków?? z 10tys km temu wymieniłem przelewy na gumowe gates i dziś wymieniając filtr powietrza zauwazyłem ze dostały jakby bąbli :shock:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.