Skocz do zawartości

Łańcuch rozrządu N47


filu02

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

U mnie też się kończy rozrząd w N47 177 ps słychać go przy przebiegu 167kk. Dzwoniłem po kilku serwisach pytając się między innymi o koszty robocizny i części. W paru serwisach powiedzieli mi podobną rzecz na temat zamienników, że Febi czy SWAG to mogą się trafić jeszcze stare części z aftermarketu BMW a teraz stockowe oryginały z BMW Store już są poprawione, ale nigdy nic nie wiadomo. W każdym bądź razie znacie kogoś w Poznaniu czy Wielkopolsce kto robi to w miare sprawnie i dobrze na oryginalnych częściach? Bo już nawet przeszło mi przez myśl żeby zrobić sobie wakacje w Trójmieście i umówić się w Luzinie jak wcześniej polecali niektórzy, ale gorzej z urlopem :P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chlopaki jak macie tyle problemow z tymi nkami to moze ktos chce moje serce m47 :) bo wrzuciłbym 35d do swojej jedynki :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie problem jest inny.... malo mocy ;) 215 koni i tyle... a smaki na 350 :) w jedynce bedzie pieknie... :> tak czy inaczej serce moge oddac w dobre rece :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest temat w którym banda histeryków robi z igły widły, a w każdym razie ostatnie kilka stron tak wygląda. Ja jestem bardzo ogarniętym człowiekiem , mam 318 n47, robiłem WIELE n47 i na pewno mam trochę większe pojęcie od ludzi którzy koło n47 nawet nie stali, lub czytali na forach i tutaj powielają.

 

Napisze raz jeszcze nie róbcie afery gdzie jej nie ma, ilu ludziom na forum strzelił łancuch ? Dwóm ? Trzem ?? Reszta ma szuraki które nie rzadko mają grubo po 150tyś i jakoś dalej jeżdżą. N57 w X6 też ma problem z rozrządem ale tam jakoś nikt afery nie robi bo x6 kupują ludzie którzy nie przeznaczają ostatniego grosza na auto i stać ich na eksploatacje, a tutaj widzę że coraz gorzej jest.

 

Audi A6 problem z łancuchem, Honda accord problem z łancuchem, Fałweje pękają głowicę , Merole zdychaja po 15 tys wtryski, teraz tak po prostu jest że robi się wyżyłowane jednostki żeby udowodnić konkurencji że się da , ą że często klient za to płaci no cóż, kupił auto za 200k to i 7k na wymiane rozrządu raz na te 100-200tys km spokojnie go będzie stać, chyba że się wycwani pojeździ autem aż skończy sie gwarancja lub nastuka 250k km( patrz auta flotowe ), potem skeci licznik o te 80k , polak kupi za ostatnie grosze auto premium żeby sąsiadowi wątroba szybciej zgniła a potem krzyk i lament że trzeba rozrząd wymienić.

 

To nie ja się muszę ogarnąć tylko połowa ludzi w tym temacie :mad2:

 

Każdy ma prawo do swojego zdania ale większość ludzie którzy wypowiadają się na tym forum mieli lub mają problem z łańcuchem w tym silniku. Ja kupiłem swój samochód w salonie w dziale używanych i co po przejechaniu 160 tyś strzelił łańcuch silnik do wymiany. Ok może się zdarzyć ale z tego co wiem to BMW nie przewiduje okresowej wymiany łańcucha tak więc tego typu awaria to chyba nie jest nic normalnego. Kupiłem drugi silnik mniejszy przebieg zrobiłem z 5 tyś i co szura łańcuch. Teraz czeka mnie kolejna wymiana.

 

To nie jest normalne i każdy mechanik który zajmuje się tą marką powie, że w tym silniku łańcuch rozrządu jest beznadziejny.

51872163352_7c9ff57746_o.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mogę tylko tyle napisac że po mojej batali z bmw osiognalem tyle iz dowiedzialem sie ze rozrzad jest bezobslugowy powiedzial tak glowny mechanik bmw oraz ze wszystkie bmw z n47 tak mają oraz ze odglosy szurania nie sa niepokojace i rozrzad nie wymaga wymiany.a tym samym nici z dobrej woli bmw robocizna 5700 i czesci 2400 łączenie dokladnie im wyszlo 8200 zl.zrobie ten rozrząd ale jeszcze nie teraz i nie u tych złodziei obecnie m przejechane 35 tys i raz słychać raz nie olej wlalem motul co 10 tys bede wymieniał i będę kontrolowal odglosy.ogolnie sprawa śmierdzi a bmw obciąża kosztami klienta
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mogę tylko tyle napisac że po mojej batali z bmw osiognalem tyle iz dowiedzialem sie ze rozrzad jest bezobslugowy powiedzial tak glowny mechanik bmw oraz ze wszystkie bmw z n47 tak mają oraz ze odglosy szurania nie sa niepokojace i rozrzad nie wymaga wymiany.a tym samym nici z dobrej woli bmw robocizna 5700 i czesci 2400 łączenie dokladnie im wyszlo 8200 zl.zrobie ten rozrząd ale jeszcze nie teraz i nie u tych złodziei obecnie m przejechane 35 tys i raz słychać raz nie olej wlalem motul co 10 tys bede wymieniał i będę kontrolowal odglosy.ogolnie sprawa śmierdzi a bmw obciąża kosztami klienta

 

Wymiana poza serwisem to ok. 4000-4500 zł. Też mi tak powiedzieli, że to normalne przy tym silniku ale nikt już gwarancji nie daje, że się nie zerwie po przejechaniu 10, 100 lub 100 000 km.

 

Dla świętego spokoju lepiej wymienić jeśli chcesz pojeździć.

51872163352_7c9ff57746_o.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w swoim e91 318d przebieg 170 teraz wymienilem rozrzad ~3200.. raz szuralo glosniej raz ciszej....po wymianie jeden lanuch rozciagniety byl....ale jak to wygladalo naprawde to juz sam znawca wie...jutro wrzuce fotki ktore mi mechanik zrobil. Nie znam sie bo sam kupujac bmw kierowalem sie tym ze nie bede musial latac I wymieniac paski...no ale zle cxytalem szukalem bo zle trafilem:) kupilem BMW I pomimo ze po takiej przygodzie moje ucho ciagle cos wyimaginowanego slyszy jestem zadowolony. :) jak juz szura to wymieniaj nie czekaj bo nie bedzie to 3200 a 7000 I wiecej

--==A Miało być niezawodnym autem, przy którym nie za dużo się grzebać miało i rozrządu nie wymieniało==--

ale

ich schlafe jetzt ruhig weil ich eine neue Steuerkette habe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Posty nic wnoszące do dyskusji są kasowane. Nie żebym bronił N47 czy M47. Ma być porządek.

 

Małe wyjaśnienie:

miałem E91 z chwalonym (przez niektórych) silnikiem M47 163KM już w 2006. Większość tu piszących nic wnoszące posty widziała wtedy ten samochód w katalogu.

 

Jak znowu będą bzdurne posty, będą ostrzeżenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posty nic wnoszące do dyskusji są kasowane. Nie żebym bronił N47 czy M47. Ma być porządek.

 

Małe wyjaśnienie:

miałem E91 z chwalonym (przez niektórych) silnikiem M47 163KM już w 2006. Większość tu piszących nic wnoszące posty widziała wtedy ten samochód w katalogu.

 

Jak znowu będą bzdurne posty, będą ostrzeżenia.

sam wpisujesz offtop

nieładnie się chwalić :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby nie zakładać nowego tematu spytam sie tutaj, wiem ze w m47 i n47 łańcuchy padają jak muchy, ale mam pytanie co do silnika M57T2D25 197km. Jak to tutaj w tym silniku wyglada sprawa z rozrzadem? Szukałem trochę na forum ale tak nie dostałem jednoznacznej odpowiedzi, zastanawiam sie nad kupnem 325d a chciałbym coś więcej wiedzieć na te,at rozrządu w tym silniku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mogę tylko tyle napisac że po mojej batali z bmw osiognalem tyle iz dowiedzialem sie ze rozrzad jest bezobslugowy powiedzial tak glowny mechanik bmw oraz ze wszystkie bmw z n47 tak mają oraz ze odglosy szurania nie sa niepokojace i rozrzad nie wymaga wymiany.a tym samym nici z dobrej woli bmw robocizna 5700 i czesci 2400 łączenie dokladnie im wyszlo 8200 zl.zrobie ten rozrząd ale jeszcze nie teraz i nie u tych złodziei obecnie m przejechane 35 tys i raz słychać raz nie olej wlalem motul co 10 tys bede wymieniał i będę kontrolowal odglosy.ogolnie sprawa śmierdzi a bmw obciąża kosztami klienta

 

 

To jest przegiecie,u mnie szurał i po przegladzie na 60 000 zwrócilem uwage w BMW i po specjalnej diagnozie i konsultacji z gwarantem i fabryką łańcuch został Wymieniony i nie szura w ramach gwarancji tyle ze w Niemczech :duh: :mad2: a w Pl sie zadza swoimi prawami... :mad2: :mad2: :mad2: :mad2:

icon4.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Bezdyskusyjnie łańcuchy po 150 000 km w tych autach rozciągają się, pękają, a konstrukcja silnika nie przewiduje "szybkiej wymiany". Ci bardziej zdolni mechanicy ponoć wyjmują tylko skrzynie i wystarcza im dostępu z tunelu skrzyni biegów.

W moim samochodzie po 120 tys wyglądało to tak

http://instagram.com/p/qRDHZALTc0/

http://instagram.com/p/qRDOLiLTc8/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bezdyskusyjnie łańcuchy po 150 000 km w tych autach rozciągają się, pękają, a konstrukcja silnika nie przewiduje "szybkiej wymiany". Ci bardziej zdolni mechanicy ponoć wyjmują tylko skrzynie i wystarcza im dostępu z tunelu skrzyni biegów.

W moim samochodzie po 120 tys wyglądało to tak

http://instagram.com/p/qRDHZALTc0/

http://instagram.com/p/qRDOLiLTc8/

 

 

 

Nic nie ma na tych zdjeciach? bo otwiera sie puste okno.....

icon4.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kota

Zdjecia sa, cos blokuje ci wyswietlanie. Masz moze jakiegos adblocka w windowsie czy cos takiego to to wylacz :cool2:

 

@Enox

To co tam widac to nic specjalnego. Po drodze jest jeszcze napinacz lancucha, ktory mozna scisnac i bedze podobny efekt nawet na nowym.

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w n47 łancuchy sa grubosci łancucha rowerowego. ale to nie problem. Problemem jest ze te silniki musza byc dobrze serwisowane a tu ... serwisy co 30000km , , regeneracja DPF, (nie zrobiona) bo modol swiec zarowych uwalony aha i zawór odpowietrzenia silnika nigdy nie wymieniane. Silnik ma za duze obciazenia i łancuchy nie wytrzymuja.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Właśnie jestem po wymianie rozrządu, samochód jest z 2008 i ma obecnie na liczniku 115k km co jest raczej niemożliwe i skłaniałbym się do 300k km.

Byłem u kilku mechaników z Radomia i okolic na oględzinach. Wszyscy mówili że rozrząd więc zdecydowałem się na wymianę.

Znalazłem "specjalistę" od diesli pod Radomiem który podjął się wymiany rozrządu bez wyciągania silnika. Wyjął skrzynię biegów, wał i wydech.

Za robociznę policzył sobie 1100zł za samą wymianę rozrządu + części do rozrządu czyli łańcuchy, ślizgi, napinacze, koła zębate, uszczelki za jakieś 1500zł.

Wymieniałem również simeringi i olej w skrzyni biegów. Olej do skrzyni 1,5l jakieś 90zł.

Jednak muszę powiedzieć że wielkiej różnicy nie ma. Przed wymianą podczas rozruchu przez kilka sekund 4-5s było słychać dość dziwną i głośną pracę silnika. Takie szuranie jak w autobusie. Teraz już tego nie ma. Jest tylko takie pyknięcie podczas rozruchu i od razu zaczyna pracować prawidłowo.

 

Jednak silnik jak i lewarek skrzyni biegów na luzie trzęsie się nadal. Czy to jest normalne dla tych silników???

Dodatkowo dodam że wymieniałem pasek osprzętu i rolki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.