Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Masz m43 1.8i 94 rok, nie wiem skąd jesteś ale w każdym mieście jest jakiś auto-elektronik, pojedź i zrób diagnostykę, nie celuj w ciemno, objawy jakie opisujesz może powodować wiele spraw, może to być drobiazg albo większa inwestycja...

 

pozdrawiam :D

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam

 

To co teraz zauwazylem podczas tych mrozow gdzie temperatura osiaga -10stopni to to iz jak go odpalam to silnik pracuje rowno. Wystarczy ze sie troche nagrzeje troche wskazowka podejdzie od temperatury do gory to juz jest problem. Juz mozna uslyszec nierowna prace silnika, i z kazda sek robi sie coraz gorzej.......

Opublikowano
tylko jak wchodzilem pod samochod i patrzylem lambde to lata mi ona jak ........ :) znacie to przyslowie :) nom ale chodzi o to ze sie nie trzyma za dobrze :/
Opublikowano
Proszę poprawić tytuł tego wątku. Widzę, że ciągnie się on tak od dłuższego czasu, ale niech w końcu wygląda to "po bożemu". Ok? Proszę przeczytać format tytułowania wątków i dostosować swój tytuł edytując pierwszy post tego tematu. Dzięki

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
Miałem ten sam problem i próbowałem wszystkiego, aż w końcu pomogło wymycie całego dolotu (wraz z przepustnicą), ...pomogło na falowania na benzynie a na gazie było bez zmian i w końcu okazało się że mam uszkodzoną chłodnicę i płyn na gorącym silniku wyparowywał tak że nie było śladu, a to ma to do tego że układ zapowietrzał się i nie dogrzewało parownika i stąd falowania i szarpania na gazie. Sprawdź też silniczek krokowy i sondę lambda( sonda była winna falowań u mojego znajomego, wymienił i po bólu). Przyczyn może być naprawdę dużo i nic tylko musisz uzbroić się w cierpliwość i posprawdzać "wszystko". Powodzenia.
Opublikowano

Jeżeli silnik zimny pracuje równo a po nagrzaniu jest coraz gorzej to:

Sprawdź kompresję na ciepłym silniku, tylko przy odpowiedniej temp., tzn. przy takiej w której występują problemy.

Jeśli jest słaba kompresja w cylindrach, tworzą się przedmuchy które zakłócają mieszankę paliwowo-powietrzną i silnik ciepły będzie falować a nawet zgaśnie.

Mogą wystąpić problemy z uruchomieniem ciepłego lub gorącego silnika.

 

Sonda również może być przyczyną.

Sprawdź czy sonda ma zasilanie do podgrzewania, jeśli nie to należy sprawdzić przekaźnik i przewody.

Sonda - Musi być tylko oryginał i nowa.

Opublikowano
kurcze jakie przepływki i silniczki krokowe. wymien kolego tą sonde,ona musi sztywno siedziec nie latac!dlatego ci tak chodzi auto. na zimnym dobrze chodzi bo na zimnym sonda nie pracuje. jak sie nagrzewa to dopiero sonda pracuje,ona bada skład spalin i daje info do komputera i komputer dobiera odpowiednia ilosc mieszanki, a skoro ona jest gdzies luzna to jak ma chodzic?wymien ja i po klopocie 100%

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.