Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam prosze o pomoc jesli ktos mnial podobny przypadek,moje auto bmw e39 528i przed liftem,mam problem z kluczykiem który dzialal zawsze perfect az po jakims czasie przestal zamykac i otwierac auto,pomyslalem ze go zaadaptuje i tak tez zrobilem lecz znow na drugi dzien problem powrocil,wiec wymienilem baterie na nowe duracele,zaadaptowalem i bylo ok dokladnie 7dni,problem znow powrocil wiec sprawdzilem napiecie baterii i niestety wyszlo na to ze sa rozladowane,kupilem nastepne ,tak samo po kilku dniach sie rozladowaly,dodam ze kupilem orginalne baterie z aso bmw koszt 60zl ,tak samo po kilku dniach padly,w aso powiedzieli ze po prostu sie popsul i trzeba wymienic koszt wiadomo okolo 800zl,kontaktowalem sie ze stigiem z allegro ktory sprzedaje cale sterowanie za 100zl razem z dwoma kluczykami,chcialbym was sie zapytac czy to wszystko bedzie chodzic jak w oryginale tzn,otwieranie i zamykanie no i co z odpalaniem auta ,trzeba grot dorobic a co z imbomilajzerem,prosze o pomoc ,pozdrawiam

grabus24

 

 

 

Posty: 6

Dołączenie: 21 Lip 2010 08:40

Moje BMW: 528i

Opublikowano

A co do immobilaizera to wystarczy przelozyc. Jak rozkrecisz kluczyk tam powinien byc taki maly jakby magnesik prostokatny o ile sie nie myle.

 

A ja z kolei mam inne pytanie. Przy zakupie dostalem dwa klucze. Jeden dzialal ok a w drugim w ogole alarm nic, zaden przycisk. Dalem nowe baterie i zaprogramowalem do alarmu i dzialal z tym ze w tym momencie pierwszy przestal dzialac, gdy z powrotem ten pierwszy zaprogramowalem ten drugi przestal dzialac i tak w kolko. Co moze byc przyczyna? Czytalem ze moga byc max 4 klucze zaprogramowane. Moze ktos wczesniej zaprogramowal 3 inne (ktorych nie mam) i jeden z tych dwoch ktore dostalem? Moglo tak byc? I jak to zrobic, nie wiem zresetowac centralke czy cos aby oby dwa dzialaly?

W tej szarej codzienności zdarzają się rzeczy, chwile i miejsca, dla których życie nabiera koloru.........zdecydowanie pasja jest motywem przewodnim tej historii.
Opublikowano

Musisz zaprogramowac kluczyki jeden po drugim, szybciutko.

Nie zaczynaj procedury od nowa, bo pozniej jest taki efekt.

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przy programowaniu tego drugiego nie wkładaj go do stacyjki, a reszta tak jak w przypadku pierwszego.
ec2Wze6.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Co do padających baterii, może poprostu nie maja ładowania?

Coś czytałem że bateryjki w kluczyku ładują się jak kluczyk jest w stacyjce.

Może problemu należy szukać przy samej stacyjce?

Opublikowano
Co do padających baterii, może poprostu nie maja ładowania?

Coś czytałem że bateryjki w kluczyku ładują się jak kluczyk jest w stacyjce.

Może problemu należy szukać przy samej stacyjce?

 

Kolego w nowszych modelach był akumulatorek w kluczyku i on się ładował w stacyjce (baterii się nie wymieniało), miałem tak w e46 z 2000r, lecz kolega wymienił baterie bo jest zwykła bateria i nie ma ładowania. Mam tak samo teraz. Raz już baterie wymieniałem :D

Opublikowano (edytowane)

Co sie dzieje??!! Przed chwila probowalem zaprogramowac kluczyk tak jak mi radziliscie. drzwi nie zaryglowaly sie itp, nie bylo potwierdzenia czyli. sprobowalem wiec jeszcze raz. Pozniej patrze a tu drugi klcz nie dziala sterowanie pilota. W ogole to wczesniej moglem odpalic auto obydwoma. A teraz nie moge zapalic!! Rozrusznik w ogole nie kreci. Przelaczam w pierwsza czy tam druga pozycje jest ok, kontrolki sie swieca. gdy chce odpalic wszystko mruga i zegary i swiatla i slychac tylko glosne cyk,cyk,cyk!

 

Nie moge zaprogramowac ani jednego ani drugiego!

 

POMOCY!

Edytowane przez starter
W tej szarej codzienności zdarzają się rzeczy, chwile i miejsca, dla których życie nabiera koloru.........zdecydowanie pasja jest motywem przewodnim tej historii.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak kodujesz jeden, to musisz i drugi, bo komp kasuje wszystkie inne kluczyki w momencie rozpoczęcia kodowania (też się kiedyś ździwiłem, jak mi przestały oba reagować przy nieudanej próbie zakodowania)

A jak nie możesz odpalić i coś cyka, to jak na mnie aku osłabło i nie daje rady. Spróbuj podładować i jeszcze raz. Kodowanie pilota nie wpływa na immo, więc nie powinno nic blokować.

Chyba że się mylę, to proszę o poprawienie mnie :wink:

Opublikowano
Juz ide wymontowac aku i podladuje prostownikiem. Dam znac pozniej czy sie udalo.
W tej szarej codzienności zdarzają się rzeczy, chwile i miejsca, dla których życie nabiera koloru.........zdecydowanie pasja jest motywem przewodnim tej historii.
Opublikowano
Mam E39 od maja zeszlego roku i troszke juz przy niej sie narobilem. Ale jeszcze nigdy aku mi sie wyladowal, wiec nie wiedzialem jakie sa objawy. Bylby to straszny zbieg okolicznosci gdyby sie rozladowal akurat przy nie dosc udanej probie programowania pilotow, I mam nadzieje. ze tak jest :). W sumie to dosc sporo razy zamykalem i otwieralem auto oraz wlaczalem zaplon podczas tego programowania. Powiedzcie mi tylko czy to sa typowe objawy wyladowania akumulatora ktore opisalem troche wyzej? I jesli ktos mial wczesniej problem z immo, to jakie sa tego objawy? zebym mogl porownac. (aku sie laduje juz pod prostownikiem)
W tej szarej codzienności zdarzają się rzeczy, chwile i miejsca, dla których życie nabiera koloru.........zdecydowanie pasja jest motywem przewodnim tej historii.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Z immo ja nie miałem żadnych problemów, natomiast rozładowanie zdarzało się czasem.

Miałem za mały aku w swojej (74Ah) przez co czasem jak grzebałem przy autku lubiał paść.

Niby kontrolki chodzą, kierownica się opuszcza, świece zagrzał, ja za rozrusznik a tu tylko cyk-cyk - nawet nie obrócił silnikiem.

Pamiętaj że kilka krotne włączenie i wyłączenie zapłonu bez odpalania auta zjada sporo prądu, a konkretnie samo zagrzanie świec.

Jak podładujesz aku, spróbuj odpalić autko, daj mu chwile pochodzić i próbuj jeszcze raz zakodować piloty.

Jeśli masz 2 sztuki, musisz zakodować je razem (nie każdy oddzielnie!), procedury masz opisane na forum, powodzenia :cool2:

Opublikowano
Odpalil ! :) . Rzeczywiscie bateria byla padnieta ale jaki zbieg okolicznosci, nigdy wczesniej nie padla gdy grzebalem przy samochodzie, przy matach, rezystorze itp. Ja mam benzyne wiec swiece tak duzo nie pobieraja jak zarowe u Ciebie w dieslu no ale i tak sam zaplon wszystkie swiatla itp. Na pewno temperatura sie rowniez przyczynila teraz jest -15 u mnie :). A aku i tak musze wymienic, jakis glupek przede mna wrzucil tam Varte 62 Ah :duh: . Wielkie dzieki za pomoc "Schadow 69" :cool2:
W tej szarej codzienności zdarzają się rzeczy, chwile i miejsca, dla których życie nabiera koloru.........zdecydowanie pasja jest motywem przewodnim tej historii.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.